داشتن محتوای منحصر به فرد و درجه یک برای هر وب سایتی که می خواهد در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود، ضروری است و تکنیک های بازنویسی محتوا باید درک شده و البته به درستی مورد استفاده قرار گیرد. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید.

زمانی که نام گوگل در بین مردم و مدیران سایت ها معروف شد و همه برای رفع نیازها و خدمات خود به گوگل روی آوردند، گوگل به این فکر افتاد که باید خدمات خود را برای کاربران خود بهبود بخشد. در عین حال، به منظور بهبود کیفیت خدمات کاربرانی که از طریق جستجو وارد وب سایت می شوند، گوگل توصیه کرد که تمامی وب سایت ها مقالاتی را در بالاترین سطح منتشر کنند و محتوای تکراری ارسال نکنند. برای سهولت در پیروی از این قوانین و دستورات برای همه مدیران وب سایت، گوگل الگوریتم های قوی مانند الگوریتم پاندا را توسعه داده است.

مدتی پس از اینکه محدودیت های گوگل برای اولین بار به مدیران سایت ها منتقل شد، بسیاری از نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا راه حل هایی برای جلوگیری از مشکلات تولید محتوای اولیه ارائه کردند و تکنیک جادویی و عجیب بازنویسی محتوا را ارائه کردند!

با جرقه زدن این ایده در ذهن مدیران سایت، بازنویسی محتوا در بین متخصصان و نویسندگان سئو رایج شد. اما گوگل تسلیم نشد و ماجرا را فهمید و فقط محتوای بازنویسی شده را تشخیص داد و تمام حوزه های متخصصان سئو و نویسندگان محتوا را سرکوب کرد!

اما همچنان می توانید محتوا را بازنویسی کنید تا محتوای حرفه ای درجه یک ایجاد کنید که می تواند به شما در کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو کمک کند. استفاده می شود. دانستن رازهای بازنویسی محتوای حرفه ای کافی است. در این مقاله فرآیند بازنویسی محتوا به طور کامل برای شما توضیح داده شده است.

اگر می خواهید با حداقل تلاش از ساخت بهترین محتوای حرفه ای برای وب سایت خود لذت ببرید، توصیه می شود تا پایان این مقاله با Tesmino همراه باشید تا به یک محتوا خوان حرفه ای تبدیل شوید.

بازنویسی محتوا چیست؟

در گام اول ممکن است این سوال پیش بیاید که بازنویسی محتوا دقیقا چیست و چه تفاوتی با سایر اشکال تولید دارد!؟

در واقع، وقتی متن را بازنویسی می‌کنید، لازم نیست نگران خلق چیزهایی از دست باشید، بلکه از محتوایی که نویسنده دیگر با مهارت‌ها و انرژی خلاقانه‌اش ساخته است، نگران باشید. برای نوشتن محتوای سفارشی کمک می گیرید.

تفاوت بین نوشتن، آهنگسازی و ویرایش محتوا چیست؟

اگر به تازگی با دنیای سئو و تولید محتوا آشنا شده اید؛ شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که تفاوت مفاهیمی مانند بازنویسی، نوشتن و ترجمه چیست و چگونه آنها را از یکدیگر متمایز کنیم؟! در زیر این سه مفهوم را توضیح می دهیم:

مفهوم ترجمه:

در ترجمه، محتوای دقیق بدون هیچ تغییری از زبان مقصد به زبان مبدأ تغییر می کند. در ترجمه، مترجم متن حق دست زدن به چیزهایی را که خالق اصلی متن ایجاد کرده را ندارد و باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد. در واقع، ممکن است اغلب در مورد متنی که ترجمه می‌کنید فاقد دانش تخصصی باشید و اگر سعی کنید با آن تداخل داشته باشید، محتوا را به سمت اشتباه هدایت می‌کنید.

بازنویسی ایده ها:

هنگام بازنویسی محتوای متنی، محتوایی که قبلاً توسط نویسنده دیگری نوشته شده بود، دچار تغییرات ساختاری و محتوایی می شود. اما قلم اصلی نویسنده دست نخورده باقی می ماند و روح اصلی متن حفظ می شود، بازنویسی راهی ساده و سریع برای خلق محتوای متنی است. در غیر این صورت این روش سخت ترین روش محتوا نویسی محسوب می شود و فردی که با این کار سروکار دارد باید اصول آن را به درستی درک کرده و بداند تا نتیجه خوبی بگیرد.

مفهوم نویسنده:

اما در هنگام نوشتن، کار کمی دشوارتر از دو روش قبلی است و نویسنده محتوای متنی باید به کمک دانش و خلاقیت و ایده خود، محتوای ارزشمندی خلق کند که اطلاعات جدیدی را به مخاطب منتقل کند. جالب خواهد بود. برای اینکه یک نویسنده خوب باشید، لازم است از موضوع محتوای خود مطمئن باشید. سخت کار کنید و عمیق مطالعه کنید. به یاد داشته باشید که مخاطبان هدف شما ممکن است سوالات زیادی داشته باشند که باید در محتوای خود در نظر بگیرید و به آنها پاسخ دهید.

چه نوع محتوایی بهتر است؟

در دنیای سئو و بازاریابی دیجیتال محتوایی که دانش جدیدی را به بینندگان اضافه می کند و برای آنها ارزش ایجاد می کند. و در نهایت منجر به خرید و درآمد برای یک تجارت خاص می شود. کسب امتیاز بالا کپی کردن محتوای بی ارزش قطعا این اتفاق نمی افتد!

بنابراین مهم نیست که از کدام روش های تولید محتوا استفاده می کنید. اگر محتوای شما برای کسب و کار ارزش و سود ایجاد نمی کند، چنین محتوایی بی فایده است و ارزشی ندارد!

آیا نوشتن محتوای جدید خوب است یا بد؟ یک شمشیر دولبه که باید مراقب آن بود!

بسیاری از وب مسترها اساساً با روش رونویسی محتوا مخالف هستند، در حالی که گروهی دیگر این روش ویرایش محتوای متنی را دوست دارند. در زیر لیستی از مزایا و معایب محتوای رونویسی شده آورده شده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این سبک محتوا برای شما مفید است یا خیر؟!

مزایای بازنویسی محتوا

از مزایای بازنویسی محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتشار سریع

برنامه های کاربردی مختلف

هنگام ایجاد پیوند استفاده کنید

بازنویسی به سختی قابل تشخیص است

پردازش آسان

معایب توضیحات محتوا

البته بازنویسی محتوا دارای معایب زیر است:

عدم جذابیت کاربر

توسط گوگل شناسایی شده است

قدرت سئوی وب سایت شما را کاهش می دهد

اعتبار کلی سایت را افزایش دهید

کشتن سخت است

بازنویسی محتوای متنی چه مزایایی دارد؟

تاکنون یاد گرفته اید که چگونه مطالب را به صورت مختصر و مفید بازنویسی کنید. اما اکنون سوال مهم این است که بازنویسی محتوای متنی چه فایده ای در دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو دارد و چگونه می توان از آن برای رشد کسب و کار آنلاین خود کمک گرفت؟!

پست وبلاگ

مهم‌ترین اهرمی که باعث می‌شود کسب‌وکار در بازاریابی دیجیتال ایجاد شود، سئو است و سئو بدون پست‌های وبلاگ در چندین سایت بی‌معنی است. شما می توانید با کمک بازنویسی محتوا بنویسید و از وبلاگ نویسی حرفه ای لذت ببرید.

متن محصول

فروشگاه های آنلاین برای ایجاد اعتماد و فروش بیشتر باید متون حرفه ای و اصولی در مورد محصولات و دسته ها بنویسند. در بسیاری از مواقع هزینه تولید محتوای متنی برای یک کالای فروشگاه آنلاین افزایش می یابد و بازنویسی محتوا می تواند تا حد زیادی از افزایش قیمت جلوگیری کند. البته باید مراقب باشید که این نوع بازنویسی محتوا منجر به کپی برداری نشود و بدتر از آن به سئوی وب سایت فروشگاه شما آسیب نرساند.

اتصال

وب مسترها و کارشناسان سئو به محتوای متنی مناسب برای ساختارهای مختلف لینک بیلدینگ نیاز دارند اگر در زمینه سئو فعال هستید و نمی خواهید هزینه زیادی را برای تولید محتوای لایه های زیرین محتوای خود در ارتباط با اجرای مولتی صرف کنید. -اتصال لایه با ترفندهای ساخت و ساز می توانید از سبک بازنویسی استفاده کنید و هزینه های تولید محتوا را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

گزارش تبلیغات را پر کنید

رپورتاژ آگهی یکی از عناصر اساسی و مهم برای توسعه سئو خارجی وب سایت است. بدون خرید رپورتاژ آگهی، سایت شما در فرآیند سئو خارجی نتیجه مثبتی نخواهد گرفت. بنابراین برای موفقیت در انتشار رپورتاژ تبلیغاتی می توانید از روش بازنویسی محتوای متنی استفاده کنید. لازم به ذکر است که بازنویسی حرفه ای و پرهیز از کپی برداری نیز در این شکل از محتوا نویسی ضروری است و همین واقعیت که شما محتوا را در وب سایت دیگری منتشر می کنید، شما را در معرض محتوای آسیب پذیر و کپی شده قرار می دهد.

پست اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام نیز چالش های خود را دارد و برای انجام درست و حرفه ای آن به کمک و تجربه نیاز دارید. گاهی اوقات می توان با استفاده از تکنیک های صحیح و اصولی بازنویسی مطالب، مطالب مفید و مرتبط اینستاگرام را یافت.