این دستگاه همچنین لکه های صورت، جوش و جای زخم را از بین میبرد. با قرار دادن آن بر روی پوست، بخش های مرده را تشخیص داده و جدا می نماید. این روش درمانی بدون درد و کم ریسک است و می توانید آن را برای زیباتر به نظر خود مورد استفاده قرار دهید. روش نخست اولتراسونیک یا همان ارتعاشات فراصوت میباشد. تحقیقات مختلف نشان داده است که استفاده از روش اولتراسونیک فیشال (Ultrasonic Facials) نسبت به روش های قدیمی و سنتی در مقیاسی عمیق تر عمل میکند. با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های اتو صورت یا اولتراسونیک به بازار، مراقبت از پوست بسیار آسان تر از قبل شده است. سپس با استفاده از دستگاه اولتراسونیک Xiaomi WX-JC101، پوست را به صورت ملایم ماساژ داده و پاکسازی کنید. قبل استفاده از Xiaomi Facial Scrubber ابتدا باید پوست رو به آرامی ماساژ داد که منافذ پوستی باز شوند تا بهترین نتایج را از این روش درمانی دریافت کنید.

این روش پاکسازی صورت، می تواند سوراخ های ریز روی سوراخ پوست را کاور نموده و با کوچک تر نمودن آنها به سلامت پوست کمک نماید. پوست شاداب در زیبایی تاثیر چشمگیری داشته و چهره ما را جوان تر نشان می دهد. Wellskins Ultrasonic WX-CJ101 یکی از به روز ترین فناوری های لایه برداری و پیلینگ پوست را دارا بوده که توسط متخصصین پوست به کار میرود. دستگاه پاکسازی صورت شیائومی WX-CJ101 یکی از محصولاتی است که به شما کمک میکند پوستی جوان و شاداب داشته باشید. پس از پایان کار با دستگاه میکرودرم ابریژن استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده ضروری است. همانند تمام روش های نگهداری از پوست، لازم است که پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم ابریژن توسط افراد حرفه ای انجام شود. این روش را هفتهای ۲ بار انجام دهید.پوست لیمو هم نرمکننده و تمیزکنندهی بسیار خوبی است. دستگاه پاکسازی صورت شیائومی WX-CJ101 به رنگ سفید مات طراحی شده که به لطف پایه نگهدارنده مخصوص آن، جایگیری اش در اطراف منزل بسیار آسان و راحت شده است.

در پاکسازی صورت به کمک دستگاه میکرودرم ابریژن، لایه های مرده و سطحی پوست به کمک یک سری پودر های اکسید ساییده شده و جدا خواهند شد. باید دقت نمود که دستگاه میکرودرم ابریژن دارای نوک الماسی و کریستالی برای سایش است. این دستگاه دارای ۴ حالت مختلف: لایه برداری، تولید یون مثبت، تولید یون منفی و تولید پالس های EMS می باشد. روش های خانگی مانند بخور دادن و ماسک های گیاهی بر روی شادابی پوست بسیار موثر است. برای گرفتن بهترین نتیجه این روش را دو یا سه بار در هفته جهت پاکسازی پوست تان انجام دهید. بعد از پاکسازی نیاز است همراه با آب ولرم و با حرکت های دایره ای صورت را کاملاً شستشو دهید. برای بهره مندی از مزایای این دستگاه نیازی به استفاده طولانی مدت از آن ندارید و به همین جهت نیز دستگاه بعد از ۵ دقیقه به طور خودکار خاموش می شود. به هر حال، هیچ شواهدی در مورد انتقال این ترکیبات به بدن از راه بخار وجود ندارد. با توجه به اینکه این دستگاه لایه بردار است لذا در صورت عدم توجه به نکات بهداشتی، آلودگی ها بسیار راحت می توانند وارد بدن شده و به پوست آسیب برسانند. این دو مقدمه ایست برای اینکه پوست کاملا پاکیزه شود و برای پذیرش کرم و مواد مغذی پوست آماده شود.

این روش کاملا بی خطر و موثر هست و هیچ گونه ملتهب کردن پوست، جوش، درد و . برس سیلیکونی این دستگاه کاملا با یک برس حرفه ای برابری میکند و کیفیتی که مطلوب شماست را برای تان عرضه خواهد کرد. اسکرابر شیائومی دارای یک درپوش است که سری اسکراب و برس سیلیکونی در آن جا قرار میگیرند. به هیچ وجه بدون کرم های ضد آفتاب نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید. البته از استحکام، طول عمر زیاد و مقاومتی که این پلاستیک در برابر ضربه داشته، نباید چشم پوشی کرد. گاهی اوقات ضایعهای وجود دارد که نباید آن را استخراج کرد، زیرا هنوز آمادگی لازم را برای بیرون آمدن ندارد. سپس صورتتان را با آب سرد بشویید و از یك كرم مرطوب كننده فاقد چربی استفاده كنید. این نوع دستگاه های پاکسازی صورت با تولید ارتعاشات صوتی در فرکانس پایین به عمق پوست نفوذ کرده و باعث از بین رفتن آلودگی های مختلف از روی پوست میشود. شامل پاکسازی عمیقی، لایه برداری عمقی و آبرسانی عمیق پوست میباشد.در افرادی که مشکلات خاص مانند جوش یا لک یا تیرگی پوست دارند پاکسازی پوست با مواد خاص ممکن است در چندین جلسه تکرار شود.