با گسترش اینترنت و دسترسی مردم جهان به این فناوری جدید، بستر جدیدی برای رقابت، فروش و درآمد ایجاد شده است. این در حالی است که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان فعالیت خود را آغاز کرده اند و مورد احترام همکاران قرار گرفته اند که رضایت مشتریان و فروش بالا نتیجه تلاش و پشتکار است [... .]
گسترش اینترنت و در دسترس بودن این فناوری جدید برای مردم در سراسر جهان، بسترهای جدیدی را برای رقابت، فروش کالا و کسب درآمد ایجاد کرده است. در عین حال فروشگاه های اینترنتی زیادی در ایران و جهان شروع به فعالیت کرده اند که احترام همکاران خود را به خود جلب کرده و نیاز بازدیدکنندگان خود را برآورده می کنند و فروش بالا حاصل تلاش و پشتکار تیم مدیریتی است. در این دوره وب سایت های مختلفی در زمینه بهداشت و درمان ایجاد شد. اما آیا واقعا لیستی از بهترین داروخانه های آنلاین ایران و جهان وجود دارد؟
اولویت‌بندی فروشگاه‌های سلامت محور قبل از همه‌گیری کرونا زیاد نبود و مردم ترجیح می‌دهند محصولات پزشکی را به روش سنتی از داروخانه‌ها به صورت حضوری خریداری کنند! اما با شیوع ویروس کرونا، ترس از حضور در مکان‌هایی که خطر ابتلا به آن وجود دارد افزایش یافته است و مردم در ایران و سراسر جهان روش خرید آنلاین دارو را تغییر داده‌اند. حجم بازدیدکنندگان از داروخانه های آنلاین به قدری زیاد است که در برخی موارد وب سایت های سلامت محور به درستی کار نمی کنند. در این مقاله بهترین داروخانه های آنلاین ایران و جهان را معرفی می کنیم. برای آشنایی با این مکان مهم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
مزایای خرید آنلاین محصولات بهداشتی
فروشگاه های آنلاین باید به عنوان یک شرکت وابسته 24 ساعته در نظر گرفته شوند و عملکردهای ارائه شده در وب سایت به عنوان فروشنده در نظر گرفته شوند. حجم فروش و رضایت مشتری ارتباط مستقیمی با ویژگی های مفید و کاربردی فروشگاه خواهد داشت. برخی از دلایل اصلی که مردم را به خرید آنلاین تشویق می کند عبارتند از:
در هر زمان از شبانه روز مراجعه کنید
عدم حضور فیزیکی
مشاهده اطلاعات محصول
محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید
از نظرات سایر مشتریان بهره ببرید و میزان رضایت آنها را بررسی کنید
از پشتیبانی آنلاین و مشاوره تلفنی استفاده کنید
با چند کلیک سفارش دهید
مشاهده وضعیت ارسال سفارش
در آدرس ثبت شده دریافت کنید.
چنین قابلیت هایی برای همه فروشگاه های آنلاین ضروری است و البته بهترین داروخانه ها باید آن را داشته باشند. حوزه فعالیت بالینی مربوط به محصولات مختلف در مراقبت های بهداشتی، پیشگیری از بیماری و درمان مشکلات مختلف خواهد بود. بهترین داروخانه های آنلاین باید مزایای سلامتی زیر را به مشتریان خود ارائه دهند.
مکمل های غذایی: ویتامین ها، مواد معدنی مختلف برای گروه های سنی مختلف
لوازم مراقبت های پزشکی تخصصی: مواد مصرفی برای درمان بیماری های ارتوپدی.
مکمل های ورزشی: انواع مکمل های پروتئینی و کربوهیدراتی که در مدیریت وزن و انرژی موثر هستند.
لوازم آرایشی: کیفیت و اصالت محصولات مرتبط با پوست، مو و زیبایی بسیار مهم است.
محصولات سلامت جنسی: کالاهایی که برای پیشگیری از بیماری، افزایش رضایت و بهبود کیفیت روابط جنسی استفاده می شود.
چرا خرید از داروخانه امن تر است؟
با توجه به اهمیت سلامت در دنیا، استانداردهای بین المللی و داخلی مختلفی ایجاد شده است و تمامی شرکت های فعال در این بخش موظف به رعایت آن هستند. داروخانه ها به دلیل فعالیت مستمر چندین ساله خود مجوز فعالیت گسترده دریافت کرده اند و در صورت عدم رعایت قانون با آنها برخورد جدی خواهد شد. با توجه به ماهیت جدید داروخانه های آنلاین، میزان و نحوه نظارت بر این مراکز فروش اینترنتی مشخص نیست و 100 درصد از اصالت محصولات خاص ارائه شده اطمینان وجود ندارد.
yektanet.com
در سال های اخیر تغییرات مثبتی در جهت افزایش اطمینان ارتباطات با ایجاد نمادهای الکترونیکی، ثبت شرکت، اخذ پنل بانکی ویژه برای واریز وجه و اقداماتی از این دست، کمک قابل توجهی به اعتماد مشتریان کرده است. بهترین داروخانه های آنلاین در ایران و جهان فعالیت، انبار و کارکنان خود را به صورت برجسته برای جلب اعتماد مشتریان به نمایش می گذارند.
بهترین داروخانه های آنلاین جهان
گردش مالی 300 میلیارد دلاری تنها در آمریکا نشان از سود بالایی در فروش محصولات سلامت محور دارد و بسیاری از فروشگاه های اینترنتی در سراسر دنیا به دنبال سهم خود از این بازار پرمصرف هستند. در این قسمت از مقاله بهترین داروخانه های آنلاین جهان، شش داروخانه خاص، معروف و پرطرفدار دنیا را معرفی می کنیم.
وب سایت آمازون
سایت آمازون نامی آشنا برای همه فعالان اینترنتی است و این فروشگاه در صدر فهرست فروش آنلاین جهانی در سال 2021 قرار گرفت. این فروشگاه اینترنتی طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد و برای کشورهای مختلف سفارشی شده است تا استفاده را برای مشتریان راحت تر کند. در طول همه گیری کرونا، افتتاح و استفاده از داروخانه آنلاین آمازون جدی تر شد. با این حال، در حال حاضر فقط ساکنان ایالات متحده می توانند از این ویژگی مهم استفاده کنند. با این حال، هیچ راهی برای حذف نام آمازون از لیست بهترین داروخانه های آنلاین وجود ندارد.
محصولات ارائه شده در آمازون توسط افراد و شرکت های ناشناس ثبت شده است و با توجه به اهمیت بالای مصرف دارو و کالاهای مرتبط با سلامت، امکان اعتماد به این افراد وجود نخواهد داشت. عدم وجود بخش مشاوره پزشکی احتمال بروز مشکلات فراوان در هنگام خرید برخی از محصولات پزشکی در داروخانه آنلاین آمازون را افزایش می دهد. در ایران، سایت دیجی‌کلا وضعیتی مشابه آمازون دارد و افراد مختلف می‌توانند برای فروش محصولات خود از پلتفرم فروش دیجی‌کلا جستجو کنند.
داروخانه آنلاین Walgreens https://www.walgreens.com/
تمبوک گرینز یکی از معتبرترین فروشگاه های محصولات پزشکی و بهداشتی در آمریکا و کانادا است و بسیاری از کارشناسان فعال در این زمینه، تمبوک گرینز را به عنوان بهترین داروخانه آنلاین در بین بهترین داروخانه های آنلاین دنیا معرفی کرده اند. کسب این سمت بر اساس استانداردهای خاص است، این انتصاب بر اساس توانایی های زیر تعیین می شود:
طیف کامل و متنوعی از محصولات پزشکی
اطلاعات لازم برای یادگیری و مقایسه محصولات را وارد کنید
امکان برقراری تماس تلفنی در ساعات اداری
نزدیکترین متخصص پزشکی را بر اساس دسته بندی محصول به بازدید کننده بیاورید
جهان شناخته شده است
اطمینان از قابلیت اطمینان و کیفیت محصول
و امکان بررسی آنلاین محصولات مانند مدل عینک که استفاده از آن باعث تجسم آنلاین و مجازی تصویر صورت خریدار با قاب شیشه ای مورد نظر می شود. با توجه به گستردگی فعالیت و تعداد بالای مشتریان، امکان مشاوره آنلاین در Wall Greens فراهم نبود. اما ارائه تسهیلات دیگر به جبران این ضعف کمک کرد.
چاووش
شماره تماس خود را وارد کنید
وب سایت هلث اسنپ https://healthsnap.ca/
مرکز اصلی فروش وب سایت هلث اسنپ استور در تورنتو کانادا می باشد و سبک ترکیبی سنتی و مدرن در ارائه محصولات به مشتریان اعتماد خاصی را در بین مخاطبان ایجاد کرده است. اطلاعات محصول ذکر شده بسیار دقیق، نقل قول و بدون بازاریابی خاص است. دسته بندی های مناسب و تنوع اقلام پزشکی، هلث اسنپ را در میان بهترین داروخانه های آنلاین جهان قرار داده است.
اگرچه این فروشگاه اینترنتی ویژگی های ضروری یک مشاوره آنلاین برای شناخت بهتر مخاطب را ندارد. اما با تعریف سبک ارسال محصول به آدرسی خاص یا دریافت شده از داروخانه با قرارداد با این سایت، اطمینان را نسبت به صحت و کیفیت کالاهای ارسالی هلث اسنپ افزایش دهید.
نوبست https://www.nubest.com/shop/
وب سایت نوبست انواع محصولات بهداشتی برای مادران و کودکان را در 118 کشور به فروش می رساند. بخش وبلاگ این وبسایت فعالیت خوبی داشت و مقالات تخصصی برای افزایش بازدیدکنندگان علوم پزشکی ارائه شد. از طرفی اطلاعات محصول و امکان مشاوره آنلاین باعث افزایش اثربخشی این وب سایت برای مخاطبان می شود. اما به دلیل حجم زیاد پیام ها، امکان پاسخگویی فوری وجود ندارد و مشتریان باید منتظر دریافت پاسخ مناسب باشند.
Vitamart https://www.vitamart.ca/multivitamins
ویتا مارت مانند سایر داروخانه های آنلاین دارای چارچوبی مناسب و منظم است اما کاربران آن از پشتیبانی و مشاوره آنلاین محروم خواهند بود. اطلاعات مربوط به محصولات آنها به ویژه جزئیات است و مشتریان باید تلاش کنند تا نیازهای خود را بر اساس همان توضیحات محصول برآورده کنند.
داروخانه آپولو https://www.apollopharmacy.in/
هند در زمینه ارتباطات مجازی و صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات پیشرفت زیادی داشته است و داروخانه آپولو در میان بهترین داروخانه های آنلاین رهبر پرافتخار هند است. مهمترین ویژگی های درمان آنلاین عبارتند از:
دسته بندی خیلی خوب
توضیحات مناسب را وارد کنید
اصالت و کیفیت محصول را تایید کنید
پشتیبانی آنلاین در وب سایت داروخانه آپولو
ارائه خدمات متمایز و برقراری ارتباط در برنامه واتس اپ
برنامه های کاربردی سازگار با تلفن های همراه اندروید و iOS را ارائه می دهد
بهترین داروخانه آنلاین در ایران
راه اندازی داروخانه آنلاین در ایران منوط به افتتاح داروخانه است و به همین دلیل توسعه فروشگاه های آنلاین سلامت در کشور محدود است. در زیر بهترین داروخانه های آنلاین ایران را معرفی می کنیم. برای آشنایی با بهترین مراکز خرید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
داروخانه
وب سایت داروکده با راهنمایی دکتر جمال زاده در پایتخت است و اطلاعات محصولات پزشکی در این سایت در سطح قابل قبولی است. به لطف وجود بخش وبلاگ، مقالات علمی مختلفی منتشر می شود و عموم مردم با موضوعات مختلف درمانی آشنا می شوند. پشتیبانی آنلاین این فروشگاه یکی از مزیت های مدرسه دارو می باشد. اما این ویژگی مهم نتوانست پاسخ سریعی به سوالات ارائه دهد.
بیشه داروخانه های اینترنتی
داروخانه آنلاین روشا زیر نظر داروخانه ای فیزیکی به نام روشا می باشد که توسط دکتر فیروز بخت مدیریت می شود. هدف اصلی موسسان داروخانه آنلاین روشا قرار گرفتن در سطح یک داروخانه جهانی است و در ابتدای فعالیت خود از متراژ وسیع و یک مکان با دسته بندی های مختلف استفاده کردند. تمامی کارکنان داروخانه روشا دوره های آموزشی را گذرانده اند و بخش مشاوره تخصصی در زمینه سلامت پوست و مو از فعالیت های عمده در این داروخانه می باشد. ایجاد منشور حقوق بیمار در داروخانه ها این فرصت را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است تا به حقوق قانونی خود در داروخانه ها دست یابند و مشتریان نیز از مشاوره رایگان داروساز بهره مند شوند.
داروخانه آنلاین روشا از بهترین داروخانه های آنلاین دنیا الگوبرداری می کند و در زمان همه گیری کرونا برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان فعالیت می کند. مهمترین خدمات داروخانه آنلاین روشا عبارتند از:
اطلاعات مربوط به محصول را وارد کنید
امکان بررسی اطلاعات و مقایسه محصولات
مشاوره آنلاین
پشتیبانی تلفنی
مشاوره در برنامه های اینستاگرام و واتس اپ
درج مقالات علمی در صفحه و وبلاگ اینستاگرام داروخانه آنلاین روشا
ارائه خدمات پس از فروش (نخست در بین فروشگاه های اینترنتی کشور)
زمان پاسخگویی طولانی از 9:00 صبح تا 10:00 شب
ما سفارشات را در اسرع وقت ارسال می کنیم
بسته بندی با توجه به نوع محصول سفارش داده شده
تمامی این ویژگی ها به داروخانه آنلاین روشا لقب بهترین داروخانه آنلاین کشور را در بین بهترین داروخانه های آنلاین ایران می دهد. با سادگی فکر به اصالت و کیفیت محصولات و استفاده از روش های مشاوره می توانید انتخاب نهایی خود را انجام داده و اقلام مورد نیاز خود را برای سلامتی خریداری کنید.
داروخانه مثبت سبز
امتیاز داروخانه آنلاین مثبت، داروخانه دکتر هکن نژاد در تهران است و فعالیت این سایت با ارائه مقالات علمی آغاز شد. با اضافه شدن بخش فروش اینترنتی، مثبت سبز به جمع بهترین داروخانه های آنلاین کشور پیوست. بخش وبلاگ و مقالات سایت فعالیت زیادی دارد. اما اطلاعات محصولات این فروشگاه چندان قوی و کاربردی نیست.
داروخانه آنلاین
داروخانه آنلاین زیر نظر دکتر داروخانه های شهبازی. نبود طراحی کاربرپسند و بخش مشاوره آنلاین منجر به نارضایتی مخاطبان می شود. قابلیت مقایسه این سایت نام داروخانه آنلاین را در بهترین مجموعه داروخانه های آنلاین کشور قرار داده است.
از بهترین داروخانه های آنلاین خرید کنید
با معرفی بهترین داروخانه آنلاین در ایران و جهان منجر به اطلاع رسانی لازم در مورد تقاضای داروخانه آنلاین شد. ارائه خدمات از جمله اطلاعات و مشاوره آنلاین یکی از بزرگترین نقاط قوت داروخانه آنلاین است. اما مهمترین نکته در استفاده از محصولات پزشکی، اصالت و کیفیت محصولات مبتنی بر سلامت است
https://virtualdr.ir/129894-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1/