این ردیابها روی تمام خودروها یا ونهایی که بعد از سال 1996 ساخته شدند، قابل استفاده است. شارژ شده و مجددا استفاده شود. این ردیاب مگنتی قدرتمند تنها با یکبار شارژ کامل و نصب سیمکارت بر روی محصول میتواند مورداستفاده قرار بگیرد. در کشور ما نیز در حال حاضر این ردیاب در مقیاس وسیعی مورداستفاده قرار میگیرد. ردیاب آهنربایی جی آر 800 بهعنوان کاربردیترین نوع از انواع ردیاب موجود در بازار کشور، بهترین نمونه از مسیریابهای بدون نیاز به سیمکشی است که برای انواع خودروهای سواری سبک، سنگین و حتی موتورسیکلتها مورداستفاده قرار میگیرد. ردیاب آهنربایی یا مغناطیسی برخلاف ردیابهای موجود در بازار نیازی به سیمکشی نداشته و برق خود را از باتری تامین میکنند. همانطور که پیشتر هم ارائه شد این محصول در دسته انواع ردیاب آهنربایی باقابلیت نصب سریع و بدون نیاز به سیمکشی قرار دارد و همچنین با داشتن ابعادی بسیار کوچک، وزن اندک و طراحی خاص بهسادگی قابلشناسایی و تشخیص نیست. این ردیاب میتواند رطوبت بین 5 تا 95 درصد را تحمل کند، قابلیت ارتباط صوتی را ارائه میدهد و باتری ده هزار میلی آمپر آن با یک بار شارژ تا 30 روز (معادل 720 ساعت) کار میکند.


مسیریاب GR800 فرایند ردیابی جغرافیایی و ارسال اطلاعات را با استفاده از فناوریهای GPS و GPRS به انجام میرساند. در انواع ردیاب خودرو ، داده ها و اطلاعات مکان مورد نظر ذخیره شده و با استفاده از امواج رادیویی و یا با استفاده از مودم ماهواره ای تعبیه شده در دستگاه و با استفاده از امواج وای فای و یا sms به یک دستگاه متصل به اینترنت انتقال پیدا میکند. تراشه GPS حساس این ردیاب موقعیت مکانی وسیله نقلیه را از دوردستها جستجو کرده و با تکنولوژی GPRS ارائه میکند. البته این نکته را در انواع ردیاب در نظر داشته باشید که اگر در محیطی اینترنت در دسترس نباشد و اپلیکیشن ردیابی نتواند عملکرد مناسبی ارائه دهد، پیامک بهترین روش برای برقراری ارتباط با ردیاب و بررسی اطلاعات دستگاه است. ردیاب خودرو آهنربایی جی آر 800 با داشتن ابعادی کوچک، طراحی بسیار باکیفیت و بکار بردن بهترین تکنولوژیهای ممکن دارای دقت ردیابی بسیار بالایی است.


همچنین با قرار دادن 4 آهنربای قوی درون دستگاه که با موادی بسیار باکیفیت تولیدشدهاند، نیاز به نگرانی در ارتباط با جدا شدن و افتادن دستگاه حتی با شدیدترین تکانها نیست. با توجه به اینکه در صفحه لیست قیمت ردیاب خودرو هستیم باید بدانیم که چه فاکتورهایی در قیمتگذاری ردیاب خودرو تاثیر گذار است. میتوانید حد مشخصی برای سرعت خودرو تعیین کنید تا در صورت گذر از این حد، ردیاب آهنربایی به شما اطلاع دهد. باید بدانید که برای خرید بهترین ردیاب شخصی و خودرو، میتوانید فروشگاه اینترنتی ما را در اولویت های خود قرار دهید. همانطور که مشاهده فرمودید ردیابی و استفاده از این سخت افزار، کاربردهای بسیار زیادی دارد اما شما باید بدانید چند مدل ردیاب داریم یا انواع ردیاب چیست تا به درستی در محیط و شرایطی مناسب از آن استفاده کنید. ردیاب آهنربایی gr800 با داشتن دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری در شرایط بحرانی هم به کمک شما میآید و تنها با فشردن یک دکمه میتواند اطلاعرسانیهای لازم برای کمک گرفتن را در اختیار شما قرار دهد.در بین ردیابهای آهنربایی خودرو محصول جی پی اس نظامی GR1500 محصولی مشابه با ردیاب GR800 است اما کیفیت، کارایی و توانایی بسیار حرفهایتری دارد. مجهز بودن خودرو به این وسیله کاربردی، امکان بازیابی خودروی سرقت شده را بسیار بالا میبرد.


صاحب خودرو در صورت دور بودن از خودرو هیچ صدایی نخواهد شنید. اطلاعات ذخیرهشده در برخی از نمونه ردیابها حتی تا سه سال نیز نگهداری شده و قابلاستفاده هستند. شما کدام یک از این ردیابها را انتخاب میکنید؟ اگر تمایل دارید برای ردیابی وسایل نقلیه شخصی، وسایل نقلیه سبک یا حتی اتومبیلهای شرکت از یک ردیاب قوی استفاده کنید که دردسرهای نصب را از میان بردارد، پیشنهاد ما به شما FMB001 است. در مرحله بعد کیفیت دستگاه از لحاظ شکل ظاهری، بدنه و همچنین از لحاظ نرم افزاری و قطعات الکترونیکی که در ردیاب خودرو استفاده شده است در قیمتگذاری تاثیرگذار است. در ابتداییترین مرحله جهت بررسی لیست قیمت ردیاب خودرو در وب سایت ردیاب من، برند و محل ساخت ردیاب در قیمت گذاری آن تاثیر گذار است. جاسازی این ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب در سه مرحله انجام میشود. همچنین این نمونه ردیاب آهنربایی بدون داشتن هرگونه چراغ، صدای آغاز به کار و طراحی حرفهای بهخوبی در ویژگی پنهان بودن نیز عملکرد داشته است. اما با این حال همچنان برای همه ردیابها یک باتری داخلی طراحی و تعبیه شده است. مجموعه رادار جی پی اس یکی از شرکتهای مطرح کشور در حوزه طراحی و ساخت انواع ردیاب است.


درباره اپلیکیشن ردیاب خودرو:

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/