انتخاب رنگ موی مناسب و خوب - فاطمه حبشی
در این مقاله قصد داریم شما را به طور مختصر و مفید با انتخاب رنگ موی مناسب آشنا کنیم و بدانیم قبل از خرید رنگ موی مورد علاقه خود باید به چه نکاتی توجه کنید.
اگر هنوز رنگ موی مناسبی نخریده اید یا به دنبال رنگ مویی هستید که آسیب کمتری به موهایتان وارد کند، بهتر است به این نکات توجه کنید.
سرفصل های اصلی این صفحه
مقدار رنگ مو
هر رنگ موی حجم خود را دارد اما بهتر است بدانید حجم مناسب هر رنگ مو یکی از فاکتورهای مهمی است که در خرید آن باید به آن توجه کنید. از آنجایی که رنگ‌های مو معمولاً در بسته‌های 40 تا 100 میلی‌لیتری فروخته می‌شوند، برخی از برندها حجم بیشتری تا 200 میلی‌لیتر را با قیمت مقرون به صرفه‌تری به مشتریان عرضه می‌کنند. مقدار رنگ مو نه تنها به قیمت و هزینه ای که برای خرید رنگ مو خرج می کنید، بلکه به مقدار موهای خودتان نیز بستگی دارد.
ترکیب رنگ مو
یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید رنگ مو باید به آن توجه کنید ترکیب رنگ مو است. بهتر است مارک ها را شناسایی کنید و جزوه داخل رنگ مو را بخوانید. برخی از رنگ های مو حاوی مواد مضر و خطرناک هستند و به موها آسیب می رسانند، اما مارک هایی هم هستند که حاوی مواد و ترکیبات خوبی هستند.
رنگ موی طبیعی
انتخاب رنگ مو کاملا سلیقه ای است، بنابراین رنگ مویی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و رنگ موی شما تضاد نداشته باشد. طبیعی ترین و زیباترین رنگ مو را دریافت کنید.
نحوه استفاده از رنگ مو
نحوه استفاده از رنگ مو در انتخاب آن بسیار تاثیرگذار است. برخی از رنگ ها را می توان به راحتی با شانه با مو ترکیب کرد و به رنگ دلخواه در آمد، اما برخی دیگر نیاز به تغییر یا ترکیب با مواد دیگر و نرم کننده ها یا رنگ ها دارند.
موهای خود را بدون آسیب رساندن به موها رنگ کنید
اگر بهترین رنگ مو را انتخاب نکنید، خطر آسیب دیدن موهایتان زیاد است، با دانستن برند و کیفیت مواد می توانید موهای خود را سالم نگه دارید.
مواد تشکیل دهنده برخی از رنگ های مو از مواد شیمیایی مضر و خطرناک حتی مواد سرطان زا تشکیل شده است، بنابراین به ترکیبات موجود در رنگ موهای خود توجه کنید.
رنگ موی طبیعی
اگر نمی خواهید رنگ مویی متفاوت با موهایتان انتخاب کنید، می توانید با انتخاب یک یا دو رنگ متفاوت با موهایتان، چهره خود را طبیعی کنید.

https://fatemehhabashi.com/choose-the-best-hair-color/