علاوهبر تمامی این جاذبهها، میتوانید به مقاله بهترین سواحل دبی در سایت رامین گشت مراجعه کرده و برای ایام استراحت خود در این سفر نیز برنامهریزی کنید. این مسجد با بزرگترین فرش جهان که توسط «علی خالقی»، هنرمند ایرانی طراحی و در ایران بافته شده، مفروش شده است.گنجایش این مسجد ۴۰ هزار نمازگزار است. این بازار شگفتانگیز، با وسعت بسیار زیادی که دارد، جزو بزرگترین و مراکز خرید دبی به شمار میرود. برای اقامت و رزرو هتل در دبی قبل از هر چیز باید هدف خود از این سفر را مشخص کرده و پس از آن نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. این زمان ها به ترافیک بستگی دارد ، زیرا جاده شیخ زاید و منطقه اطراف Dubai Walk در مارینا ممکن است در ساعات مشخص ترافیک سنگین داشته باشند. این یک فعالیت رایگان فوق العاده برای تفریح با کودکان است. از آنجایی که رایگان است و می توانید آن را زیر پتوی ستاره ها تماشا کنید، به یکی از فعالیت های رایگان در دبی تبدیل می شود که هر بازدیدکننده ای باید تجربه کند. همچنین جمعیت آن به دلیل مهاجرت از سایر کشورها بیشتر شده است. میتوانید از شنا کردن در ماه می و غروبهایی که خنکتر لذت ببرید، از تپههای شنی و سایر جاهای دیدنی دبی بازدید کنید. علاوه بر آن امکانات رفاهی که در محوطه ساحل تعبیه شده است کاملاً مناسب شنا و تفریحات آبی است.

میتوانید بر روی یکی از قایقهای چوبی کوچک که معمولاً مملو از مسافر هستند سوار شوید و در کنار نهر حرکت کنید و منظرهای عالی از دبی قدیمی و جدید را تماشا کنید. در طول این تجربه برای یک بار در زندگی هم که شده میتوانید خود را با کوسهها و پرتوهای بیشماری احاطه کنید یا در یک ماجراجویی مفرح سفر کنید و همه چیز را در مورد حیات دریایی با برنامه جدید زیستشناس دریایی کوچک بیاموزید. البته فرشهای ماشینی زیبا با قیمتهای بسیار مناسب هم در این بازار پیدا میشود. دبی یا دوبی یکی از شهرهای محبوب و پیشرفتهای است که امروزه افراد زیادی آن را برای سفر تجار یا تفریحی انتخاب میکنند و همین موضوع باعث شده که عده زیادی از سراسر جهان برای دیدن این شهر مدرن، به آن سفر کنند. البته این پارك درون هتل نیست و در محوطه ی خارجی هتل قرار دارد و به اندازه ای مدرن و عالی است كه افراد زیادی برای این كه بتوانند راحت باشند برای رفتن به این پارك هتل آتلانیس را هم برای اقامتشان انتخاب می كنند. قطر هر یک از این توربین ها 29 متر است و از شمال هم تراز شده اند. در این مقاله سعی داریم بهترین منطقه برای رزرو هتل دبی را با توجه به هدفی که در سفر به این شهر دارید، مورد بررسی قرار دهیم. محصولات تولیدی که در این غرفه به فروش میرسد تماما نمونهای از میراث هنری این کشور است. اگر شما هم قصد برگزاری مراسم، رویدادهای جمعی و مهمانی را دارید می توانید روزی را برای برگزاری جشنتان در این آکواریوم رزرو کنید. غذاهای محلی هم یکی دیگر از جاذبههای گردشگری دبی است که از تنوع زیادی برخوردار است. شهر بازی آی ام جی، آکواریوم لاست چمبرز، ساحل لامر، خیابان السیف، اسکله ابرا و مدینه جمیرا از دیگر دیدنی های دبی به شمار میآیند که در تور دبی نیز مورد بازدید قرار میگیرند.

استخر تروپیکانا در روتردام هلند اما اگر به اندازه کافی کنجکاو باشید ، کارهای عالی زیادی برای انجام دادن خواهید یافت که یک درهم هم برای شما هزینه ندارد! یعنی شما علاوه بر دبی میتوانید به صورت قسطی به استانبول هم سفر کنید و تجربه خوبی از سفری مقرون به صرفه رقم بزنید. شما برای تور پولی نمیپردازید، اما AiroTour از شما خواهش میکند که اگر فکر میکنید راهنمای تورتان کار خوبی انجام دادهاست ، به او انعام بدهید. نگران این هستید که این شب را از دست بدهید؟ در معرفی شهر دبی باید بگوییم که این شهر، یکی از ثروتمندترین امارات از هفت امارت تشکیلدهنده کشور امارات متحده عربی است. هتل جمیرا امارت تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel): این هتل 5 ستاره و دارای 400 اتاق است که مجموعهای از صرافی، باشگاه ورزشی، رستورانهای عالی با غذاهای بینالمللی را در اختیار افراد قرار میدهد. دبی، ابوظبی و پنج امارت دیگر، کشور امارات متحده عربی را به یکی از قدرتمندترین و شاخصترین کشورهای منطقه تبدیل کردهاند. منطقه جمیرا دبی یکی از بهترین مناطقی است که میتوانید برای رزرو هتل به سراغ آن بروید. قیمت رزرو هتل نیز در این منطقه بسیار مناسب بوده و با اقامت در آنها از این نظر سفری مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد. این واحد دارای بالکن است. این طرح برای اقامتگاه و هتل انتخاب بسیار درستی است و چشم انداز فوق العاده ای ایجاد میکند همینطور که به بالای برج می رسیم طرح گردتر می شود که مخصوص بخش های اداری است که بیشتر باید تمرکزشان به کار باشد.

پس این بار با سفرزون همراه باشید تا این دهکده زیبا را بهتر بشناسید و در لیست برنامههای خود، بازدید از آن را در اولویت قرار دهید. نباید فراموش کنیم که در دهکده جهانی دبی، یکی از بزرگترین و مفصلترین غرفههای این نمایشگاه که به صورت بسیار زیبا برگرفته از معماری تاج محل ساخته شده است، غرفه هند میباشد که در آن میتوانید با فرهنگ و رسوم متعدد مردم هند آشنا شوید. این مجموعه اولین مرکز خرید اوت لت خاورمیانه به حساب میآید. دبی سواحل عمومی رایگان و عالی دارد که برای تفریح نیازی به خرج کردن یک درهم ندارید. این هتل لوکس نیز خدماتی عالی مانند رستوران غذاهای دریایی، مینی بار، سونا، جکوزی و استخر ارائه میدهد و شما را راضی نگه میدارد. خوب، این کاملاً رایگان نیست، و برای بعضی از موارد باید هزینه پرداخت کنید. این بازار به قدری وسیع است که باید برای تردد در آن از وسیله نقلیه استفاده کنید. تور اتوبوس دو طبقه دبی به شما امکان می دهد تا به هر نقطه از شهر بروید و در اوقات فراغت خود در دبی ، با مسیرها و مکان های مهم این شهر آشنا شوید. در آنجا انواع خوراکیهای محلی، صنایع دستی و هدایای ارزشمند کشورهای مختلف به فروش میرسد که شاید در هیچ جای دیگر ندیده باشید. اگر زمانی در شب گذر تان به این بازار طلای زیبا افتاد یا وارد آن شدید به شما قول می دهم که دیگر نتوانید از آنجا دل بکنید، چرا که در تماشای برق زده طلا ها و جواهراتی که از پشت شیشه مغازه ها به چشم می خورند محو می شوید.

در این پیست، بیش از 2 هزار کفش اسکیت ساخت کشور ایتالیا وجود دارد که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرند. امارات متحده عربی، سرزمینی بسیار گرم و کویری است، به همین دلیل مکان های تفریحی یا بناهای تاریخی زیادی نسبت به دیگر کشور ها ندارد. یک بخش جالب موسوم به «یک قایق بساز» (Build-A-Boat) نیز در پارک وجود دارد که کودکان میتوانند سلولهای مغزی خود را تمرین دهند و هر نوع قایقی را بسازند و آن را در جریان آب آزمایش کنند تا بفهمند که چقدر کارایی دارد. از زاویه دید 360 درجه بی نظیر عرشه باز اتوبوس لذت ببرید و با گوش دادن به توضیحات راهنمای صوتی چند زبانه تور در هنگام مسافرت با اتوبوس دو طبقه ، همه چیز را درباره میراث دبی بیاموزید .علاوه بر تور اصلی که در اتوبوس دو طبقه برگزار می شود ، هر بلیط شامل دسترسی به حداقل یک کروز و یک تور اتوبوس شبانه نیز می شود. با عرشه ای به عرض ۲٫۵ متر احاطه شده است. تمامی آنها مجهز به دیوارهای عایق صدا، سیستم تهویهمطبوع، سیستم کنترل از راه دور محیط اتاق ازجمله پردهها، نور، تلویزیون و موزیک، دستگاه پرینتر، کپی، اسکنر و فکس اختصاصی، تختخوابهای فوقالعاده راحت با تجهیزات لوکس، کاناپههای تخت شو، حمامهای اختصاصی با وانها و دوشهای مجزا بههمراه لوازمبهداشتی و سشوار، اینترنت وایفای، آی مک ۲۱ اینچ برای استفاده در طول اقامت، تلویزیون اچدی و نیز خدمات باتلر (پیشخدمت اختصاصی) بهصورت ۲۴ساعته هستند. از مهمترین جاذبه های ساحل لامر می توان به محیط زیبای تروپیکال، پارک های تفریحی، چشم اندازهای بکر و نیز مشخصه های هنری مثل سینما روکسی همراه با درختان نخل و غیره اشاره نمود. دو طبقه از موزه به امور اداری و بخش VIP اختصاص دارد؛ درمجموع، بازدید از موزه در پنج طبقه انجام میپذیرد که سه طبقه از آن را بخشهای توسعه منابع فضایی، محیط زیست و سلامت تشکیل میدهد.

و البته که اگر نیازمند تجهیزات هستید میتوانید با تخفیف های وی|خ در فصل های گرمتر ، خرید خودتان را انجام دهید. هنگام قدم زدن در این پارک باید به اطرافتان نیز توجه کنید چرا که پرندگان و گونه های گیاهی ای که در این پارک وجود دارد که لذت پیاده روی را چندین برابر میکند . خانواده ها عاشق این منطقه هستند. این نکته و موضوع قابل ذکر میباشد که، در اطراف محوطه این پارک آبی زیبا همچنین مجسمه های پنگوئین هایی دوست داشتنی نیز گذاشته شده تا در مدت زمان حضورتان در این مجموعه حس بودن در یک منطقه یخی و سرد را بتوانید تجربه نمایید. هر یک از این بلیط ها می توانند طی 6 ماه از زمان خرید استفاده شوند. این ساحل زیبا و تمیز با شن های طلایی رنگ، درختان نخل و چمن های سبز رنگ که هر بیننده ای را محو خود می کند. دبی، رکوردهای بسیاری را در جهان به نام خود ثبت کرده است؛ برای مثال، برج خلیفه دبی، بلندترین ساختمان و سازه ساختهشده به دست بشر، به نمادی دیدنی در خط آسمان این شهر تبدیل شده است. این سازه توان ترابری تا ۱۴۰۰ مسافر در ۴۸ کپسول را داشته و منظره ای از دبی مارینا و مکانهای دیدنی مانند برج العرب، نخل جمیرا و برج خلیفه را ارائه میکند. ساحل قصر سیاه این منطقه نیز یکی از زیباترین سواحل این کشور به حساب میآید. حالا که با شرایط تور اقساطی دبی آشنا شدید و هرآنچه که لازم بود را دانستید؛ بد نیست در ادامه به جزئیات سفر به دبی هم بپردازیم. بلیط ها را می توان به مدت 1 ، 2 یا 5 روز پشت سر هم خریداری کرد و دسترسی گسترده ای را برای بازدید کنندگان از سراسر جهان فراهم می کند. این سوال بیشتر از هر چیزی به خود گردشگران بستگی دارد اما دبی نیز یک شهر جهانی و بین المللی است و مسلما سفر به چنین کشوری هزینه های خاص خود را دارد.

میتوانید برای رزرو هتل جمیرا بیچ دبی اقدام کنید و با اقامت در این منطقه به تمامی امکانات و مکانهایی که به آنها اشاره کردیم، دسترسی داشته باشید. کمی صبر داشته باشید و به دیگر مغازه ها و طلا فروشی ها سری بزنید. از آن جایی که دبی به پایتخت خرید خاورمیانه معروف و مشهور است ، طبیعتا باید تعداد مراکز خرید در این شهر زیبا و مدرن زیاد باشد از مراکز خرید لوکس و گران گرفته تا اوت لت هایی که می توان در آن ها تخفیف های باور نکردنی گرفت ، علاوه بر مراکز خرید ، بازارهای محلی زیادی نیز در دبی وجود دارند ، مثل بازار پارچه ، بازار ادویه و بازار طلا که اختصاصی اند و همچنین بعضی بازارهایی که همه جور جنسی را با قیمت های خوب به فروش می رسانند و به جرات می توان گفت که یکی از تفریحات در دبی ، رفتن به مراکز خرید دبی و چرخیدن در این مراکز و دیدن ویترین های پر زرق و برق و جذاب است ، همین موضوع باعث شده که خرید در دبی به یکی از تفریحات و مراکز خرید دبی نیز به یکی از جاذبه های گردشگری دبی بدل شود . دبی آنقدر ها هم پر زرق و برق نیست و اگر برای کاوش عمیقتر وقت بگذارید، مواردی که ارتباط فرهنگی متنوعی دارند را خواهید دید که بسیاری از آنها در خیابان السرکال می بینید. دقیقا همانند موزه لوور پاریس که آثار باستانی کشورهای مختلف را به صورت ماکت کنار هم جمع آوری کرده، دهکده جهانی دبی هم سفری یک روزه به تمام جهان را برای شما مهیا مینمایند.

سیتی سنتر دیره، فستیوال سی تی مال، مرکز خرید ابن بطوطه و مرکز خرید مرکاتو از دیگر مراکز خرید دبی به شمار میآیند که بازدید از آنها را به شما توصیه میکنیم. همچنین مرکز شهر دبی را میتوان به 11 پروژه فرعی تقسیم شده است که برج خلیفه، دبی مال، هتل آدرس داون تاون، پارک جزیره خلیفه و فواره دبی در مرکز آن قرار دارند. پس حواستان باشد که پیش از وارد شدن به هواپیما، گوشی خود را روی حالت پرواز نگذارید. با همراه شدن با تور اقساطی دبی فشار مالی کمی به شما وارد میشود. با توجه به قیمت بلیط معمولی آکواونچر قطعا یکی از بهترین کارهای رایگان با ارزش در دبی است! موزه قهوه دبی که در ویلایی در محله الفهیدی واقع شده است، تاریخچه قهوه را روایت می کند و مجموعه ای چشمگیر از مصنوعات مرتبط با قهوه، از جمله یک قهوه جوش 300 ساله دارد. این ساحل با فضای پر جنب و جوش و شرایط عالی موج سواری، برای کسانی که به دنبال ماجراجویی و هیجان هستند عالی است. یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهایی که تاکنون در دبی برگزار شده، اکسپو دبی در سال 2021 بوده که بهمدت 6 ماه، 192 کشور در این نمایشگاه، دستاوردهای علمی و بومی خود را به جهانیان عرضه کردند. حداقل زمان لازم برای تکمیل تمام حلقه ها بدون توقف برای گشت و گذار، بسته به ترافیک حدود 6 تا 7 ساعت است.

IMG Worlds of Adventure یا شهربازی فراری لند ابوظبی که تنها یک ساعت با دبی فاصله دارد. همه مسیرهای تجاری اصلی جهان در دبی به یکدیگر میرسند! مسجد و حسینیه گراشیها؛ در این مکان دهها سال است که در ماه محرم به برگزاری خیمههای عزای سالار شهیدان امام حسین† اقدام مینمایند. در این منطقه میتوانید برای رزرو هتل آتلانتیس دبی اقدام کنید که بدون شک علاوه بر لوکس بودن، هزینه بسیار بالایی را برای شما به دنبال خواهد داشت. در این شهر امکانات تفریحی و رفاهی فوقالعادهای وجود دارد که سفر به آن را برای همه جذای میکند. این شهر فوقمدرن تقریبا هر تجربهای که تصور کنید را به بازدیدکنندهها و گردشگرها ارائه میدهد. یا اگر دوستان یا خانواده ای دارید که به دیدنتان می آیند و کمی احساس تنبلی می کنید. احساس خواهید کرد که در یک فیلم قدیمی عربی قدم می زنید. در این قسمت، دایناسورهای رباتی، با اندازه های واقعی و ظاهری بسیار طبیعی، به شما احساس واقعی بودن می دهند. در این قسمت بخشی از تفریحات هیجانانگیزی را به شما معرفی میکنیم که آدرنالین بسیار زیادی را به خون شما تزریق میکنند. تور شبانه پانوراما خیره کننده است و به شما این امکان را می دهد تا از یک منظره منحصر به فرد از چراغ های روشن و آسمان خراش های دبی لذت ببرید.

این ساحل هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است. این باریکه ی شنی ساحلی، مقصد شماره یک گردشگرانی است که دوست دارند تفریحات ساحلی را به سفرشان اضافه کنند. حداکثر ظرفیت این چرخ و فلک 1750 نفر است. اینجا 6 نفر می توانند دور یک میز نشسته و توسط میکروفون هایی که در اختیار آنها گذاشته می شود با یکدیگر صحبت کنند و مهارتهای ارتباط با دیگران را تمرین کنند. AiroTour تورهای پیاده روی رایگان در سراسر شهر را برای بین 2 تا 20 نفر در یک زمان ارائه می دهد. نمایندههای شرکتهای اجاره ماشین، معمولا در فرودگاه بین المللی دبی مستقر هستند. طی سال ها، فرودگاه جوایز متعددی را از سازمان های معتبر در دسته بندی های مختلف دریافت کرده است. وقتی که در پکیج تور دبی شما درج شده باشد که ایرلاین سفر به دبی، هواپیمایی ماهان است، می بایست در یکی از روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه قبل از ساعت ۱۷ وارد فرودگاه هاشمی نژاد شوید. بازار قدیمی دبی یکی از محبوب ترین بازارهای شهر است که می توانید به صورت رایگان از آن بازدید کنید. آیا می خواهید در مورد آنها به صورت رایگان در دبی بیشتر بدانید؟ در سفر به دبی و رفتن به هتل های ۵ ستاره، حداقل امکاناتی مانند تنوع رستورانها با غذاهای خوشمزه، اتاقهای تمیز و زیبا، سالن ورزشی، استخر، سونا و … موقعیت مکانی عالی، نمای زیبای اتاق ها و استخر اینفینیتی روی پشت بام ازویژگی های خاص این هتل می باشد. این باورنکردنی است که شاهد آن باشید که شما را ناامید می کند.

پارک واقعیت مجازی و پیست اسکی روی یخ و یا سالن های سینما با بهترین کیفیت صدا و تصویر شما را ساعت ها در این مرکز خرید سرگرم می کند. برجی قدیمی که در سال 1787 میلادی ساخته شد تا در برابر حملات دشمنان، از شهر حفاظت کند. سبک معماری این مرکز خرید لوکس و محبوب که یک شرکت آمریکایی آن را طراحی کرده است، ترکیبی از معماری عربی و مدیترانه ای بوده و در نوامبر سال 2005 افتتاح شده است. امارات سومین کشور وارد کننده پوشاک در خاورمیانه است و شرکت در این نمایشگاه برای توسعه تجارت و بازاریابی بسیار مناسب خواهد بود. هر نمایشگاه در موزه توهمات، به سه دسته عکس¬ها (Images)، اتاق های مختلف (Rooms) و بخش تاسیساتی (installations) تقسیم بندی می شود. لازم به بیان است تنها چیزی در حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد از جمعیت شهر دبی، افراد بومی این کشور هستند و ۸۵ درصد ساکنان آن را مهاجران کشورهای گوناگون تشکیل می دهند! ترکیه، با این همه محبوبیتی که بین ایرانیان دارد، دومین مقصد سفر ایرانیان است. اگر صرفا قرار است به قصد تفریح به دبی سفر کنید، بهترین زمان برای بازدید از دبی، بین اوایل نوامبر (آبان) تا اواسط دسامبر (آذر) است؛ چون شلوغی کمتری دارد و راحتتر میتوان همه چیز را بدون دردسر صفها و مردمی که در اطراف میچرخند، مشاهده کرد.

اما همین تجارتهای مختلف باعث شده که این شهر به یکی از جاذبههای بزرگ گردشگری تبدیل شود تا پذیرای افراد بیشتری باشد. آیا گردش رایگان کامل تر از این وجود دارد؟ اگر تاریخ تولد خود را در این وب سایت ثبت کنید، یک کوپن “پیشنهاد رایگان تولد پارک آبی آکواونچر” دریافت خواهید کرد که از تاریخ تولد شما تا شش روز بعد معتبر است (البته فقط یک بار می توانید از آن استفاده کنید). این خروجیها برای رفع مشکلات ترافیکی شیخ زاید ساخته شدهاند. بزرگترین بازار سنتی دبی در این منطقه قرار دارد و برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است. تولید ناخالص داخلی در این کشور ۳/۱۶۷ میلیارد دلار است. «بیش از 100سال است که خاورمیانه را با اکتشاف و تولید نفت میشناسیم؛ اما امروزه منطقه با آرزوی رشدی فراتر از سوختهای فسیلی، بهدنبال تغییر این عامل است. اما این تمام ماجرا نیست و شما با گشت و گذار در این پارک می توانید از امکانات تفریحی دیگر مثل زیپ لاین، دلفین لند و غیره نیز لذت ببرید. برج العرب به مهمترین نماد این منطقه تبدیل شده است و ساحل جمیرا که شهرتی جهانی دارد از دیگر جاذبههای آن است. همواره جشنواره و رویدادهای بسیاری در این منطقه برگزار میشود و به همین دلیل، در این منطقه نیز شاهد هتلهای بسیاری مانند هتل رادیسون بلو و هتل تو سیزنز هستیم. برخی دیگر از فروشگاه های دبی مال به گیف شاپ ها و فروشگاه های سوغاتی اختصاص دارند و گردشگران تور دبی می توانند از این فروشگاه ها انواع هدیه و سوغات را برای دوستان و آشنایان خود خریداری کنند. یک بازار سنتی در این منطقه وجود دارد که برای خرید ادویه عربی بسیار مناسب است. قرار گیری بسیاری از ساختمانهای مهم، امکانات گردشگری و دسترسی بسیار مناسبی که این منطقه به دیگر جاهای دبی دارد، باعث جذابیت بالای این منطقه شده است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اجاره ماشین در دبی لطفا به بازدید از وب سایت ما.