حال اگر یک استاد با نرخ ساعتی 100 هزار تومان را انتخاب کنید و نتیجه نگیرید اما یک استاد با نرخ ساعتی 200 هزار تومان را انتخاب نمائید و بهترین نتیجه را بگیرید، کدام قیمت منصفانه تر است؟ اما همین دانش آموز از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرده و نمره خیلی خوبی گرفته است. که در همین سایت تدریس ریاضی ثبت شده است در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است و می توانید آن را مطالعه نمائید. هرچه دانش آموزان یک معلم خصوصی ریاضی موفق تر شوند، اعتبار آن مدرس بالاتر می رود. هزینه معلم خصوصی ابتدایی در کلان شهرها و شهرهای متوسط چقدر است؟ بستگی دارد. به صورت معمول هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. بنابراین اینکه چه قیمتی برای کلاس های خصوصی مناسب است به رزومه کاری استاد، سوابق تدریس و سوابق تحصیلی خود ایشان هم بستگی دارد. خب این مورد خیلی مهمه که معلم با دانش آموز چه رفتاری داره چون بعد از یادگیری خوب یک مطلب توسط دانش آموز حالا نوبت به مرحله آزمون میرسه یعنی چی؟ با استفاده از معلم خصوصی ریاضی، چون دانش آموزان دیگری در کلاس حضور ندارند این مشکل وجود ندارد.

از طرفی نمیشود این کار را با هندوانه کرد، چون خشککردن و پودر کردن میوه یک فرایند گرمایی است و هندوانه در دمای بالا از بین میرود. از نظر علمی ثابت شده کسب نمره بالا در درس ریاضی باعث افزایش اعتماد بنفس دانش آموز و افزایش نمرات در سایر درس ها هم میشه در نتیجه تدریس ریاضی در دنیای امروزی یه ضرورته که میتونه توسط خود والدین یا استادریاضی انجام بشه و اگر به هر دلیلی دانشآموزان و کودکان نتونسن معلم خصوصی ریاضی بگیرن “استاد ریاضی” مجموعه ی کاملی از جدیدترین فیلم های آموزش ریاضی شبکه آموزش رو (که از استاندارد ترین آموزش هاست و پیوسته تمامی تمرینات و مفاهیم صفحه به صفحه کتاب درسی رو یاد میده) به همراه نمونه سوالات ریاضی و گام به گام ها برای هرپایه تهیه کرده تا دانشآموزان از هر قشر و سطحی از جامعه بتونن بخوبی درس ریاضی رو رایگان یاد بگیرن و از ریاضی لذت ببرند. تا جایی که نمود این مورد توسط برخی از دانش آموزان در کلاس باعث می شود حواس بقیه پرت شود. همچنین باعث می شود وضعیت درسی دانش آموز و روند پیشرفت تحصیلی او با دقت عمل بیشتری ادامه پیدا کند.

با اینکه ممکن است کلاس های خصوصی هزینه های زیادی نسبت به باقی کلاس ها داشته باشند ولی می توان در این دسته از کلاس ها مهارت های متنوع یادگیری را به خوبی به شرایط مساعد رساند. اگر خودتان خوب درس نخوانید استاد مجبور خواهد شد هر جلسه حدود 20 دقیقه مطالب قبلی را مرور نماید و در نتیجه تعداد جلسات و هزینه بیشتر شده و در نهایت نتیجه خوبی هم نمی گیرید. ممکن است یک دانش آموز با شیوه تدریس معلم خود در مدرسه نتوانسته باشد ارتباط خوبی برقرار کند. مثلا اگر میخواهید کسب و کاری در زمینه فروش کتاب راهاندازی کنید - بعد از بررسی بازار - گروه سنی الف (کودکانی که هنوز به مدرسه نمیروند) را در نظر بگیرید. مثلا اگر شما 10 جلسه کلاس خصوصی ریاضی دانشگاهی را با هزینه 50 هزار تومان داشته باشید و نتیجه نگیرید بهتر است یا 10 جلسه با هزینه 70 هزار تومان و در عوض نتیجه بگیرید؟ یا مثلا به نوشتن علاقه دارید.

حتما بارها دیده یا شنیده اید یک دانش آموز در کلاس درس مدرسه موفق نبوده و در این درس ضعیف است. به نظر شما چرا این دانش آموز از کلاس درس ریاضی مدرسه نتیجه نگرفته است؟ شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا بسیاری از والدین از معلم خصوصی ریاضی برای فرزند خود استفاده می کنند؟ دانش آموز به راحتی سوالات خود را از معلمش می پرسد و دیگر نگران این نیست که مورد تمسخر سایر هم کلاسی هایش قرار گیرد. همانطور که می دانیم، تمام دانش آموزان و دانشجویان اشکالات یکسانی در درس ریاضی ندارند. معیارهایی که میهن تدریس برای تایید درخواست همکاری این عزیزان همواره در نظر می گیرد نیز در همین راستا می باشد. باید از بین اساتید مجرب و با تجربه ای که دانش زبانی آنها به شما ثابت شده است، استادی را انتخاب کنید که نرخ مناسب تری را درخواست کرده است. در نتیجه تعداد درخواست های بیشتری برای تدریس خصوصی ریاضی به آن مدرس ارجاع می شود. اما اگر برای درخواست معلم خصوص فرزندتان از سایت تدریس خصوصی مثل استادبانک اقدام کنید، قیمتها مشخص بوده و براساس عوامل تاثیرگذار بر قیمت، نه سلیقه شخصی خود معلم تعیین میشود.اما این عوامل تاثیرگذار بر قیمت تدریس خصوصی در سایت استادبانک چیست؟

اما از سوی دیگر بسیاری از دانش آموزان برگزاری کلاس به صورت حضوری را ترجیح می دهند. در مقطع ابتدایی هم مدرسین و معلم هایی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاسهای خصوصی خودشان مبلغ بیشتری را در نظر می گیرند. در این بین نکاتی که پر اهمیت تشخیص داده می شود به اطلاع طرفین رسانده می شود و در جلسات آتی مورد استفاده قرار می گیرند. تسنیم: یعنی شما معتقدید که کتابهای فعلی مهارت خواندن را در دانش آموزان تقویت کرده و دانش آموزان ما در خواندن متون انگلیسی توانمند هستند؟ نحوه ی تدریس ریاضی به یک دانش آموز با توجه به سطح علمی او، شخصیت، روحیه، مهارت قبلی و هدف دانش آموز تعیین می شود. معلم خصوصی با توجه به ارتباط نزدیک با تنها یک دانش آموز به سرعت می تواند بهترین روش تدریس برای آن دانش آموز را تشخیص دهد. با این حال ما این موضوع را وظیفه اخلاقی خود می دانیم که بیش از سایرین به این موضوع بها داده و آن را پیگیری نماییم.

همه والدین در زمان تحصیل خود در مدرسه، این موضوع را کاملا مشاهده و لمس کرده اند. معلم در مدرسه ناچار است سرفصل ها را طبق ترتیبی که آموزش و پرورش مشخص کرده است جلو ببرد. آیا مدرسین زبان مجموعه خودشان آزمون تافل یا آیلتس شرکت کرده اند؟ یک دانش آموز از یک شهر یا حتی روستای دور از مرکز می تواند با بهترین دبیران تهران و سایر شهرهای بزرگ کلاس بردارد. در اغلب شهرهای ژاپن گروههای داوطلبی وجود دارند که به خارجیان زبان یاد میدهند. البته این نکته را نیز باید اضافه کنیم که اساتید تدریس خصوصی در استادبانک به دلیل بهرهگیری از آموزشها و دورههای مختلف آموزشی استادبانک مانند دوره اخلاق حرفهای در تدریس این مجموعه به همراه مجله آکادمیک اساتید استادبانک، میتوانند میزان مهارت و تجربیات خود را افزایش داده و ستاره و امتیاز بالاتری را نیز کسب کنند. تقریبا تمام دانش آموزان به علت قرارگیری در دوره نوجوانی، شور و حرارت و هیجان زیادی از خود نشان می دهند. زیرا به مفهوم کلاس شباهت بیشتری دارد و معلم خصوصی ریاضی خود را از نزدیک می بینند. یکی از مزیت های مهم استفاده از معلم خصوصی ریاضی، این است که دانش آموز می تواند مباحث درسی خود را با شیوه ای متفاوت نسبت به معلم خود بیاموزد.

استفاده از کلاس خصوصی ریاضی چه مزیت هایی دارد؟ چه تفاوتی بین قیمت معلم خصوصی سایتهای آگهی با سایتهای معتبر وجود دارد؟ به عنوان مثال اگر فاصله منزل معلم با منزل شما زیاد باشد ایشان نرخ بیشتری برای کلاس در نظر می گیرند. کارشناسان ما به طور مداوم با خانواده ها تماس می گیرند و ضمن بررسی روند برگزاری کلاس ها، در مورد مدرس مربوطه و وضعیت تحصیلی دانش آموز نیز گفتگو می کنند. ضمن اینکه کارشناسان ما همیشه آماده مشاوره و دادن اطلاعات لازم به خانواده ها می باشند. در دنیای مدرن امروزی که عصر ارتباطات و اطلاعات محسوب می شود، توانایی تکلم به زبان های دیگری به جز زبان مادری از ارزش بالایی برخوردار است و کم نیستند کسانی که در ایران زندگی می کنند اما بر حسب اهداف آینده ی خود قصد دارند برای آموزش زبان هلندی اقدام نمایند. در کنار اطلاعات کامل برای هر استاد نرخ درخواستی هر مدرس هم ذکر شده است. لازم به ذکر است که سامان سلامیان دبیر ریاضی در تهران با توجه به تمام موارد ذکر شده در کوتاه ترین زمان ممکن،آموزش ریاضی را برای دانش آموزان انجام می دهند . بعضی از مدرسین در بخش مرتبط با هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند.

بعضی دیگر حتی جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می کنند. ممکن است بعضی دانش آموزان هنوز مطالب قبلی را خوب یاد نگرفته باشند. با مدرسین خوب کلاس داشته باشید. است. خصوصا اگر این کلاس ها را با یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران داشته باشید مسلما پیشرفت بسیار سریع و قابل هزینه تدریس خصوصی در منزل توجهی خواهید داشت. در ضمن استفاده از کلاس های مجازی و اینترنتی هزینه کمتری دارد و می توانید کلاس آنلاین داشته باشید. در هر صورت، توجه به سابقه تدریس یک مدرس، تعداد شاگردان قبلی و نظرات دانش آموزان قبلی مدرس می تواند بسیار مفید باشد. ضمن اینکه اساتید میهن تدریس برحسب مدرک تحصیلی و سابقه تدریس از یک ستاره تا پنج ستاره تقسیم بندی می شوند. ولی به هر حال کم و بیش می توان معیارهایی را در نظر گرفت و قیمت مناسب را برای کلاس های خصوصی تشخیص داد.