یکی از معروف ترین آهن آلات صنعت فولاد در اختیار کارخانه آناهیتا گیلان است. به عبارتی در این مقاله به شما می گوییم که میلگرد فولادی آناهیتا در چه سالی به بهره برداری رسید و چه ویژگی هایی دارد. همچنین مهمترین دلیل محبوبیت محصولات کارخانه آناهیتا گیلان را توضیح خواهیم داد و به شما اطلاع خواهیم داد که چگونه می توانید این محصولات فولادی را تهیه کنید.

آشنایی با شرکت آناهیتا گیلان و علت آن:

شروع به کار کارخانه آناهیتا گیلان به دهه 60 در تولید پروفیل فولادی برمی گردد اما در زمینه میلگرد این گروه نزدیک به 10 سال است که به تولید می پردازد. امروزه ظرفیت تولید میلگردها حدود 320 هزار تن در سال است که نه تنها پاسخگوی نیاز کشور است، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می شود. جالب است بدانید که این کارخانه در شهر صنعتی رشت در استان گیلان واقع شده است، مشخصات مکانیکی (قطر اسمی و هندسه آج)، خواص شیمیایی و مکانیکی مطابق با استاندارد ملی که دلیل اصلی آن می باشد. محبوبیت و قیمت بالای این میلگرد ها نسبت به سایر رقبا.

در واقع رعایت دقیق استانداردها و شکل صحیح پوست بر محل دقیق آرماتورها در داخل بتن تأثیر می گذارد زیرا طراحی دقیق شکل و اندازه روسازی ها می تواند اتصال قوی تری ایجاد کند که باعث افزایش قیمت نیز می شود. .

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این میلگردها مقاومت بالای آنها در برابر نیروهای مختلف از جمله استحکام تسلیم و نیروی کششی است. در واقع، هر چه مقاومت میلگرد در برابر کشش بیشتر باشد، خم کردن این قطعه فولادی دشوارتر است و آن را به گزینه ای عالی برای پی و بتن تبدیل می کند.

مشخصات آهن آلات آناهیتا را بررسی کنید.

میلگرد این محصول بر اساس استاندارد ISIRI 3132 مطابق با استاندارد روسیه GOST 5781 ساده و آجدار در کلاس های A1 تا A4 تولید می شود و البته کلاس A4 این درایو نیز به درخواست مشتری تولید و ارسال می شود. صحبت کنید.

سایز میلگرد در این کارخانه از 8 تا 32 با سایزهای 8 و 10 چهارپایه، سایزهای 12، 14 و 16 دو پایه و 18، 20، 22، 25، 28 و 32 تک پایه است. 12. این یک شرکت وابسته است. شمارنده ها تقسیم می شوند.

بنابراین به طور کلی می توان بار آناهیتا گیلان را به انواع زیر تقسیم کرد که عبارتند از:

• میلگرد ساده با استاندارد S240

• نوع اول میلگرد آجدار مارپیچ با استاندارد آج 340

• نوع دوم شیار میلگرد منحنی با گام استاندارد 350

• اولین نسخه میله های نواری با 400 پله

• میله آجدار نوع دوم با 420 فوت استاندارد

• اولین دنده آلیاژی 500 با آج معمولی.

• میلگرد پره دار کامپوزیت نوع 2 با آج استاندارد 520

طرز تهیه میلگرد آناهیتا گیلان:

تا کنون با مشخصات و ویژگی های مهم این آهن آلات کارخانه آشنا شده اید. حال می خواهیم به نحوه ساخت آهن آلات آناهیتا گیلانی بپردازیم، اما قبل از آن جالب است بدانید که مزایای اصلی استفاده از آنها دو عامل استحکام بالا و وزن سبک است. در واقع مهندسان به دلایلی مانند عدم افزایش وزن سازه، ساخته شدن با استانداردهای لازم و هماهنگی بیشتر با بتن، تمایل بیشتری به استفاده از این نوع آرماتورها دارند.

• اما برای تولید میلگرد، این کارخانه ابتدا رینگ های فولادی 5SP را قبل از ورود به خط تولید، از طریق واحد کنترل کیفیت، آنالیز می کند تا از داشتن خواص شیمیایی مورد نیاز اطمینان حاصل کند، با سوخت گاز کار می کند.

• سپس شمش های فولادی داخل کوره را تا دمای 1250 درجه حرارت داده و سپس به سمت غلتک های رافینگ هدایت می کنند. در حالی که شمش های داغ وارد غلتک ها می شوند ضخامت آن ها کاهش می یابد و سپس روی پایه میانی به اندازه دلخواه ساخته می شوند.

• اکنون بسته به سایز و عیار میلگرد، کار نورد نهایی انجام می شود تا به دست مشتری برسد، اما در مورد میلگرد درجه A3 یک نکته وجود دارد و یک مرحله دیگر به نام ترمکس دارد. در این مرحله، سطح میلگرد نورد شده بلافاصله در آب سرد غوطه ور می شود، در حالی که فضای داخلی گرم باقی می ماند. سپس میلگرد در معرض هوای آزاد قرار می گیرد تا ضربه حرارتی به میلگرد وارد شود. این امر باعث کاهش شکنندگی میلگرد و افزایش جوش پذیری و سهولت استفاده می شود.

آناهیتا توضیح می دهد که چرا میلگردها وزن سازه را افزایش نمی دهند:

در قسمت قبل گفتیم که یکی از دلایل انتخاب این ابزار توسط مهندسان عدم افزایش وزن سازه است اما دلیل این امر چیست؟

بی شک پاسخ این سوال را باید در وزن این نوع پوشش جستجو کرد; در واقع میلگردهای آناهیتا گیلان بر اساس نمودار وزن میلگرد استال ساخته می شوند که بر وزن نهایی سازه ها تاثیر بسزایی دارد. جدول وزن کارخانه فولاد و آناهیتا گیلان را در جدول زیر مقایسه می کنیم.


چگونه می توانم بازار شمش های سوخت را به طور دقیق بررسی کنم؟

با تامین کننده خود تماس بگیرید: با تماس مستقیم یا مراجعه مستقیم به تامین کننده میلگرد خود، اطلاعات بیشتری در مورد قیمت، شرایط خرید و شرایط بازار دریافت کنید. با صحبت با تامین کنندگان، می توانید بازار را به طور مستقیم آزمایش کنید و پاسخ سوالات مربوط به قیمت و شرایط خرید را دریافت کنید.

بررسی تجزیه و تحلیل بازار: بررسی تحلیل بازار انجام شده توسط آژانس ها، شرکت های مشاوره و انجمن های صنعتی می تواند به شما در درک بهتر وضعیت بازار کمک کند. مطالعه گزارش ها و تحلیل های این سازمان ها می تواند در درک تغییرات قیمت و روند بازار بسیار کمک کننده باشد.

توصیه کارشناسان: در صورت نیاز می توانید با کارشناسان و مشاوران فولاد و سایر صنایع مرتبط صحبت کنید. آنها می توانند شما را در تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل قیمت راهنمایی کنند و در مورد نحوه خرید مقرون به صرفه ترین میلگرد به شما راهنمایی کنند.

با استفاده از این روش ها و ابزارها و منابع بالا، می توانید بازار لوازم جانبی را به طور دقیق آزمایش کنید. با مطالعه و تجزیه و تحلیل اطلاعات قیمت، روند بازار، تحلیل انحصاری و مشاوره تخصصی، می توانید بازار میلگرد را بهتر بشناسید و تصمیمات خرید بهتری بگیرید.

چگونه آناهیتا گیلان را بخریم؟

زمانی که نوبت به خرید این پروفیل های فولادی می رسد، معمولاً دو راه دارید: خرید پروفیل های فولادی از بازارهای فروش مجدد و خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر. پس اگر قصد خرید آنلاین این محصولات را دارید، می توانید روی مجموعه ما حساب کنید. میلگرد آناهیتا، توجه داشته باشید که روی بدنه میلگرد یکی از علامت های AG JU، AG CT یا AG ST حک شده است.