• برخی از افراد از درد می ترسند و تحمل یک درد کوچک برایشان سخت است. گاهی اوقات غلبه بر این ترس بسیار کاربردی و ارزشمند است. به عنوان مثال، به جای اینکه هر دو یا سه روز یکبار موهای زائد را از بین ببریم، تنها با چند جلسه لیزر می توانیم به راحتی زندگی کنیم. خبر خوب این است که درد لیزر در قسمت های مختلف بدن متفاوت است. در برترین پزشک می خواهیم درد قسمت های مختلف صورت و بدن را شرح دهیم.

» میزان درد اپیلاسیون با لیزر

1. بیشترین درد صورت در صورت:

• ضخامت پوست در قسمت های مختلف پوست متفاوت است. پشت لب به دلیل پوست نازک آن دردناک ترین ناحیه است. اما این درد حتی 5 دقیقه هم طول نمی کشد! نواحی دیگر مانند چانه، زیر چانه و گونه ها به دلیل ضخامت پوست، میزان درد آنها بیشتر قابل تحمل است و گاهی حتی احساس نمی شود.

2. میزان درد لیزر در دست:

• ناحیه زیر بغل در مقایسه با قسمت پایین دست و پا بسیار دردناک است. اما این ایده که نیازی به تیغ و کرم موبر ندارید، درد را کاملا از بین می برد. رنگ بازوها تقریباً با رنگ صورت یکی است. تعداد عضلات پشت بیشتر از بازو است، بنابراین درد در محدوده قابل تحمل است و نیازی به بیهوشی ندارد.

3. درد لیزر بیکینی.

• اگر تا به حال وکس بیکینی انجام داده اید، باید بدانید که درد ناشی از لیزر کمتر از درد ناشی از وکس است. مطمئن باشید این مرحله را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت.

4. میزان درد اپیلاسیون لیزری در پاها:

• کم دردترین قسمت بدن ران است. اما باید بیشتر مراقب پاهای خود باشید. برای افرادی که آستانه تحمل درد پایینی دارند، استفاده از پماد تسکین دهنده در ناحیه پا برای کاهش درد لیزر توصیه می شود.

5. میزان درد برای لیزر موهای زائد شکم در مرکز لیزر مو خوب غرب تهران :


• پوست شکم ضخیم اما حساس است، به خصوص اگر فرد قلقلک داده شود. تصاویر لیزری شما را به وجد می آورد. در این شرایط سعی کنید برای کاهش درد لیزر روی تنفس خود تمرکز کنید.

6. لیزر موهای زائد سطح کمردرد:

• بیشتر دردناک است زیرا ناحیه کمر استخوانی است و گوشت اضافی ندارد. برای کاهش درد لیزر حتما از پماد بی حس کننده استفاده کنید.

» چگونه درد لیزر را تحمل کنیم

• بهتر است نگران این بیماری نباشید زیرا این پماد مانند آب روی آتش عمل می کند. شما می توانید برای کاهش درد لیزر در هر ناحیه ای از بدن بی حسی اعمال کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. این پماد سطح درد را از سطح 10 به سطح 2 کاهش می دهد و برای کسانی که از درد می ترسند معجزه می کند. علاوه بر این، تراشیدن دقیق و بدون مو نگه داشتن سطح پوست می تواند درد ناشی از لیزر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. سیستم خنک کننده تعبیه شده در دستگاه های جدید یکی از راه های حل این مشکل است. شما از اثربخشی لیزر موهای زائد آنقدر شگفت زده خواهید شد که نمی توانید جلسات را متوقف کنید.