درست است که قرص های لاغری چربی می سوزانند و باید وزن کم کنید، اما مصرف قرص های لاغری باید قوانین خودش را داشته باشد. اگر این قوانین رعایت نشود، استفاده از این قرص ها نتیجه مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. رژیم گرفتن از نظر علمی یکی از دستورالعمل های مصرف قرص های لاغری است.

در کنار مصرف قرص های لاغری فرازطب، رژیم غذایی مناسب یکی از جنبه های مهم کاهش وزن است. قطع داروی کاهش وزن باعث بازگشت به مراحل چاق شدن می شود. مصرف قرص های لاغری همراه با ورزش باعث تسریع چربی سوزی در بدن می شود. این روش را باید به طور مداوم ادامه داد و هرگز این روش را ترک نکنید. مطالعات روی افراد چاق نشان می دهد که بیش از شصت درصد افراد چاق با استفاده از این روش وزن قابل توجهی از دست داده اند. سایر افرادی که به دلیل ادامه ندادن مداوم و یا به دلیل خستگی موفق نشدند، برنامه کاهش وزن را ترک کردند.

چرا نمی توانم با قرص های لاغری وزن کم کنم؟

این به این دلیل است که شما قرص های لاغری را بدون مشاور و بدون برنامه مصرف می کنید. برنامه غذایی ندارید و شیرینی و چربی را ترجیح می دهید. خوردن شیرینی خواص قرص های لاغری را از بین می برد. از نان سنگ تیره استفاده کنید. هنگام مصرف غلات از جو استفاده کنید خوردن جو به روند کاهش وزن کمک می کند. از کراکر با سبوس استفاده کنید. خوردن سبزیجات به خصوص کاهو و کلم پیچ برای کاهش وزن مفید است. خوردن گوشت باعث کاهش وزن می شود.

برای رسیدن به وزن دلخواه باید نوشیدنی های شیرین را کنار گذاشته و شروع به پیاده روی کنید. از مصرف برنج و غذاهای سرخ شده پرهیز کنید و آب فراوان بنوشید. نوشیدن آب به دفع چربی های سوخته شده از بدن کمک می کند. کتاب رازهای کاهش وزن را بخوانید و به آن پایبند باشید.

چه کسانی بیشتر از همه از قرص های کاهش وزن استفاده می کنند؟

استفاده از قرص های لاغری در بین افراد آگاه و آگاه کمتر از افراد ناآگاه نیست. بنابراین، اکثر افرادی که احساس می کنند وزن خود را افزایش داده اند، تمایل به استفاده از قرص های کاهش وزن دارند. مطالعات نشان می دهد که قرص های لاغری به بسیاری از افراد کمک می کند وزن کم کنند. روزنامه ها، مجلات و رسانه ها نیز تأثیر قرص های لاغری بر افراد چاق را تبلیغ می کنند.

بنابراین، مصرف قرص های لاغری توسط افراد چاق که در برنامه های تلویزیونی نشان داده می شود، حاکی از آن است که افراد دارای شکم شش تکه با ورزش طولانی مدت به این مهم دست یافته اند. دیدن این افراد آگاهانه یا ناخودآگاه باعث می شود که بخواهید به سراغ قرص های لاغری بروید. حال باید بررسی کنید که قرص های لاغری چقدر می توانند شما را به اندامی زیبا و خوش فرم نزدیک کنند.

بهترین مکان برای دریافت نسخه

ممکن است افرادی باشند که داروهای ارزان قیمت را از داروخانه، فروشگاه مکمل های غذایی یا باشگاه ورزشی خریداری کنند. سعی می کنید از داروخانه قرص های لاغری تهیه کنید. زیرا در کشور ما نظارت بهداشتی قوی روی داروخانه وجود دارد. نظارت داروخانه حساسیت بیشتری دارد. خرید قرص لاغری از داروخانه ها مطمئن تر است، ضمن اینکه قیمت قرص های لاغری از داروخانه ها نسبت به جاهای دیگر مناسب تر است.

قرص های لاغری موجود در داروخانه گیاهی هستند و افرادی که به دنبال داروهای گیاهی هستند نیز می توانند آن را از داروخانه تهیه کنند. این داروها را می توان در داروخانه ها و باشگاه های ورزشی نیز یافت. پس از مصرف طولانی مدت قرص های لاغری، ممکن است بدن شما کمتر پذیرا شود، که طبیعی است و جای نگرانی نیست.

پس از مصرف داروهای کاهش وزن، بدن شما ممکن است به دارو عادت کند و کمتر به دارو پاسخ دهد. این واکنش با داروهای بزرگتر افزایش نمی یابد. بنابراین وقتی بدن شما وارد فاز خطرناکی می شود، به محرک های موجود در داروها پاسخ نمی دهد و داروها معمولاً بی اثر هستند. بسته به نوع اثر دارو، باید دارو را قطع کرده و در مورد کاهش وزن مشاوره بگیرید.

قرص های لاغری به چند قسمت تقسیم می شوند؟

لاغری ها به چهار دسته تقسیم می شوند که دسته اول چربی زدا، دسته دوم اشتها آور، دسته سوم چربی سوز و دسته چهارم ملین، برخی به صورت چای درست می شوند. دسته اول که به Eclistat معروف است در ایران با نام Nostat نیز یافت می شود. این دارو در بازار خارجی با نام Xenical شناخته می شود. لاغری یعنی چهل درصد چربی های رژیم باید حذف شود. اما محققان می گویند این دارو روی کربوهیدرات و قند اثر ندارد و عوارضی ندارد. همچنین این دارو باعث آسیب جدی به کلیه ها، کیسه صفرا و کبد می شود. گفته می شود افرادی که این دارو را مصرف می کنند، لباس های زیر خود را دور می اندازند.

دسته دیگری از داروهای سرکوب کننده اشتها نیز باعث سردردهای شدید و معده درد می شوند. دسته سوم نیز باعث چربی سوزی می شود اما بدون ورزش این دارو تاثیری ندارد. اثر این داروها نیز موقتی است و ممکن است بدن شما پس از مدتی به این داروها پاسخ ندهد. بی خوابی و سرگیجه از عوارض قرص های دسته سوم است. دسته چهارم ملین ها هستند که باعث تخلیه روده می شوند و مکانیسم اثر این دارو دفع آب است. عارضه جانبی این دارو تجمع چربی در بدن است.

فواید استفاده از قرص های لاغری

قرص های لاغری همگی مضر نیستند، قرص لاغری خیلی قوی چربی می سوزانند و با ورزش و تغذیه مناسب که توسط مشاور ارائه می شود، لاغر خواهید شد. . همچنین، با لاغرتر شدن، می‌توانید بهتر از یک مکان به مکان دیگر بروید.

سوزاندن چربی مانند این است که از حمل یک جسم سنگین راحت شوید و بعد از یک فعالیت سنگین نفس راحتی بکشید. یک مشاور خوب باید از همان ابتدا انتخاب شود. مشاور به شما کمک می کند چربی بسوزانید و به نتیجه برسید. زیرا مصرف قرص های چربی سوز در اواسط تمرین می تواند شما را خسته کرده و چربی سوزی را متوقف کند. او به شما در مورد برنامه های ورزشی و رژیمی توصیه می کند که از نظر علمی عملکرد شما را افزایش داده و سریعتر چربی بسوزانند.