بررسی مواد تشکیل دهنده Vigrex Plus ثابت می کند که این فرمول بهترین روش درمانی برای کسانی است که از اختلال نعوظ و عدم آلت تناسلی رنج می برند ، که به طرز شگفت آور باعث افزایش استقامت جنسی می شود. زیرا با نگاهی به نظرات مشتریان، بالاترین رضایت مصرف کننده را از تبلت ویگرس پلاس مشاهده می کنیم.

یکی از ترکیبات فعال اولیه ویگرکس پلاس، عصاره یوهیمبه و عصاره تریبولوس است که یک داروی غرایز جنسی طبیعی و محرک با فعالیت علمی عالی است. ترکیب این دو ماده قوی در ویگراپلوس یک راه سریع و قدرتمند برای تقویت و تقویت آلت تناسلی است.

معرفی قرص ویگرکس پلاس

ویگریکس پلاس یکی از بهترین مکمل های باروری مردان است. قرص Safe VigRX Plus دارای 60 قرص سبز رنگ با روکش قرمز در جعبه مقوایی می باشد. این محصول برای درمان اختلال نعوظ که قادر به حفظ نعوظ نیست استفاده می شود. با خرید این قرص یکی از بهترین محصولات توسعه یافته با بالاترین راندمان موجود در بازار را دریافت می کنید.

اگر از هیچ دارویی نتیجه خوبی نگرفتید؛ VigRX Plus اولین توصیه شما به عنوان بهترین قرص تقویت کننده مردانه است. و با استفاده از یکی، نتایج را به طرز شگفت انگیزی خواهید دید. با خرید اینترنتی دارو می توانید این قرص را تهیه کنید.


چرا VigRX Plus؟

متأسفانه، در اواخر دهه 40 یا 50 سالگی، مردان سرد می شوند و علاقه کمتری به رابطه جنسی دارند زیرا میل جنسی آنها به دلیل سطح پایین تستوسترون کاهش می یابد. از آنجایی که رابطه جنسی یکی از مهم ترین بخش های زندگی زناشویی است که روح و جسم افراد را برای ادامه زندگی تقویت می کند، بهتر است از آن غافل نشوید. خوشبختانه قرص های تقویت کننده مردانه زیادی مانند ویگرک پلاس وجود دارد که به طرق مختلف باعث تقویت جنسی در زندگی زناشویی می شود. همه قرص های تقویت کننده مردانه حاوی مواد ضروری هستند که جریان خون را بهبود می بخشد، چربی می سوزاند، انرژی و میل جنسی را افزایش می دهد و ذهن و بدن را تقویت می کند.

ویگرکس پلاس یک مکمل طبیعی ساخته شده از ترکیبات گیاهی قدرتمند است که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد و به مرور زمان میل جنسی، اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهد و نعوظ را حفظ می کند.

این مکمل حاوی ماده خاصی به نام Tribulus است که از نظر علمی ثابت شده است که با جلوگیری از جریان خون به آن در هنگام نعوظ، سایز آلت تناسلی را افزایش می دهد. این اثر افزایش آلت تناسلی در زمان نعوظ باقی می ماند، بنابراین تأثیر بیشتری بر کیفیت مقاربت خواهد داشت و هنگام انجام آن ارگاسم های زیادی به شما می دهد.

قرص ویگرک پلاس چگونه ناتوانی جنسی را درمان می کند؟

کمبود جریان خون دلیل اصلی ناتوانی بیشتر مردان در حفظ نعوظ است و جریان خون سالم برای مردان برای کنترل و حفظ نعوظ ضروری است. قرص های گیاهی ویگرکس پلاس به دو روش اصلی به بهبود جریان خون کمک می کند.

افزایش گردش خون:

ابتدا، کپسول ها تولید طبیعی اکسید نیتریک را در بدن افزایش می دهند، یک ماده شیمیایی که باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود. این به افزایش جریان خون و لخته شدن خون در آلت تناسلی پس از رسیدن به نعوظ کمک می کند و به حفظ و کنترل نعوظ کمک می کند.

دوم، قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی، التهاب و پلاک را از رگ های خونی حذف می کنند، که می تواند جریان خون را محدود کرده و از نعوظ جلوگیری کند.

افزایش سطح تستوسترون

تستوسترون هورمون اصلی مردانه است که مسئول میل جنسی، متابولیسم و ​​بسیاری از فرآیندهای دیگر در بدن است. متاسفانه با بالا رفتن سن مردان، میزان تستوسترون در مردان کاهش می یابد که منجر به کاهش فعالیت جنسی، استرس و اضطراب و افزایش وزن در مردان می شود.

قرص های ویگرکس پلاس به طور طبیعی تولید تستوسترون سالم را برای بهبود عملکرد و میل جنسی باز می گرداند. مهم است که توجه داشته باشید که این مکمل حاوی تستوسترون واقعی نیست، اما در عوض حاوی چندین ویتامین، مواد معدنی و عصاره های گیاهی است که بر آنزیم های بدن شما که مسئول تولید تستوسترون هستند تأثیر می گذارد.

میل جنسی Si'itia

میل جنسی مردان تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. با ترکیب تعدادی از عصاره‌های گیاهی در قرص‌های ویگرکس پلاس که به عنوان تقویت‌کننده‌های جنسی عمل می‌کنند، این قرص‌ها یکی از قوی‌ترین داروهای تقویت‌کننده جنسی هستند که هر بار رابطه جنسی شما را آماده می‌کنند.

ارگاسم خوب

یکی دیگر از مزایایی که می توانید با افزودن ویگرکس پلاس به رژیم غذایی خود دریافت کنید، ارگاسم قوی تر و مکرر است. این دارو حاوی تقویت کننده های میل جنسی است که میل جنسی شما را افزایش می دهد و به شما اجازه می دهد ارگاسم قوی تری را تجربه کنید.

این مکمل برای افرادی که مشکل سیری دارند مفید است. علاوه بر این، کنترل بیشتری بر ساخت خود به شما می دهد. به عبارت دیگر، شما می توانید نعوظ خود را برای مدت طولانی تا زمانی که همسرتان به ارگاسم برسد، کنترل کنید.

ترکیبات گیاهی موثر در ویگرکس پلاس

ترکیبات این مکمل توسط متخصصان و پزشکان برای رفع نیازهای بدن مردان ساخته شده است و تلاش آنها منجر به ساخت قوی ترین مکمل طبیعی فرمول ویگریکس پلاس بدون عوارض در بازار و داروخانه شد. برخی از عوامل به شرح زیر است:

علف بز شاخدار

همانطور که از نام آن پیداست، شنبلیله یک محرک طبیعی است که به افزایش میل جنسی کمک می کند. همچنین به انتقال اکسید نیتریک کمک می کند و به تنظیم تولید تستوسترون در مردان کمک می کند.

عصاره دامیانا

عصاره دامیانا از تمام نقاط آمریکا می آید. این یکی دیگر از داروهای غرایز جنسی طبیعی است که جریان خون و تامین اکسیژن را بهبود می بخشد.

جینسینگ قرمز آسیایی

جینسینگ آسیایی برای هزاران سال به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون مورد استفاده قرار گرفته است. در طب چینی، آن را یک مقوی قوی برای درمان کم میل جنسی می دانند.

مویرا پواما

بسیاری از مردم از مویرا به عنوان "ریشه نعوظ" یاد می کنند. در مشهورترین مطالعه دکتر. ژاک واینبرگ این گیاه به 62 درصد از مردان کمک کرد تا نعوظ خود را درمان کنند. همچنین میل جنسی را در مردان افزایش می دهد.

میوه عقاب

میوه زالزالک با بهبود عروق خونی و کاهش سطح کلسترول عملکرد جنسی را بهبود می بخشد. حاوی بیوفلاونوئیدهای قوی است که به بهبود گردش خون و تقویت دیواره ها کمک می کند.

Gome the Catuaba

کاتوآبا حاوی سه آلکالوئید است که با هم در سیستم عصبی برای کاهش خستگی، تسکین اضطراب و رفع بی خوابی کار می کنند. همه اینها عملکرد کلی جنسی را بهبود می بخشد.

جین کیلو روز با

این یک ترکیب طبیعی نوتروپیک است که به افزایش عملکرد ذهنی، به ویژه تمرکز کمک می کند. همچنین به افزایش جریان خون به مغز و سیستم عصبی کمک می کند تا سروتونین و دوپامین آزاد شود (دو ماده شیمیایی که در صورت احساس خوب آزاد می شوند).

تریبلوس

Tribulus محبوب ترین تقویت کننده طبیعی تستوسترون است. همچنین سطح انرژی را افزایش می دهد و به مردان کمک می کند در طول فعالیت جنسی دوام بیشتری داشته باشند.

بیوپرین

بیوپرن موجود در قرص ویگرس پلاس ماده اصلی فلفل سیاه است که می تواند عملکرد جنسی را در عرض چند هفته بهبود بخشد. این عصاره های گیاهی همراه با بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری، نتایج باورنکردنی در افزایش طول و قطر اختلالات تناسلی و نعوظ مردان و سایر علل ناتوانی جنسی دارند.

مطالعه و بررسی بالینی قرص VigrX Plus

از آنجایی که بسیاری از مردان از سطح عملکرد جنسی و ارگاسم خود ناراضی هستند، صنعت داروسازی صدها محصول تقویت کننده مردانه تولید کرده است، اما تنها تعداد کمی از آنها موثر شناخته شده اند.

در یک مطالعه، مردان به مدت 84 روز قرص VigRX Plus یا دارونما مصرف کردند. پس از تکمیل مطالعه، محققان دریافتند که این مکمل گیاهی می‌تواند:

رضایت جنسی عمومی و جنسی را تا 71.43 ٪ بهبود می بخشد ، توانایی حفظ نعوظ تا 62 ٪ ، فرکانس و کیفیت ارگاسم ها را تا 22 ٪ افزایش می دهد ، باعث افزایش میل جنسی عمومی تا 61 ٪ می شود.

عوارض جانبی کپسول ویگرک

قرص ویگرکس پلاس در سال 2009 در صنعت داروسازی توسط یک تیم اختصاصی متشکل از متخصصان تغذیه، پزشکان و متخصصان سلامت باروری مردان که ساعت ها صرف تحقیق در مورد مواد موثر برای تقویت طبیعی مردان کردند، توسعه یافت. مهمتر از همه ، آنها مواد تشکیل دهنده ای را می خواستند که نه تنها مؤثر بودند بلکه بی خطر بودند. سرانجام ، قرص گیاهی Vigrx Plus در دوز مناسب تهیه شد و هیچ عارضه جانبی وجود ندارد.


بنابراین ، هیچ عوارض جانبی و عوارض جانبی توسط کاربران گزارش نشده است.

نحوه استفاده جدیدترین قرص افزایش سایز :


دو قرص در روز.

پس از استفاده از مکمل برای 30-60 روز ، نتایج را مشاهده خواهید کرد.