امروزه بسیاری از کارفرمایان تمایل دارند صد مرکز تجهیزات را در اتاق جلسات خود به مقامات مورد اعتماد تحویل دهند. این نیروگاه قابل اعتماد علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی و هماهنگی واقعی بین تمام عناصر، باید به کیفیت و اصول مورد نیاز در بالاترین سطح نیز احترام بگذارد. رعایت اصول کلی و پارامترهای مختلف برای شروع پروژه تجهیزات اتاق جلسه بسیار ضروری و ضروری است. البته اجرا و رعایت این اصول بهترین نتیجه را پس از اتمام پروژه تضمین می کند.

اینها برخی از موارد کلیدی است که مهندسان و طراحان مجرب ما در مرحله اول راه اندازی سالن های کنگره و کنفرانس در نظر می گیرند:

سلیقه شخصی و نظر کارفرما

ما نظرات تجار و ایده های مهندسان را با هم ترکیب کردیم تا هماهنگی شگفت انگیزی از مدرنیته و اصول چیدمان اتاق نشیمن ایجاد کنیم. توجه کافی به تمامی نکات و مسائل مهم باعث شد تا شاهد زیبایی و کمال بودن تجهیزات اتاق کنفرانس توسط تیمی از طراحان و معماران باشیم.

خدمات تجهیز سالن کنفرانس، عبارتند از:

انعطاف پذیر باشید

توجه به طعم و نیازهای مشتریان در طراحی اولیه

بررسی کلیه طرح های پیشنهادی کارفرمایان

نقاط قوت پیشنهادات را برجسته کنید و آنها را در طرح نهایی اعمال کنید

انتظارات غیراصولی مشتری را با طرح ها و اصول مشابه جایگزین کنید

حداکثر سازگاری طراحی ارائه شده توسط طراحان با پیشنهاد مشتری

جزئیات و بازرسی کلی پیروی از استانداردهای کیفیت و بصری در پروژه

راحتی و راحتی کاربر

یکی دیگر از پارامترهای بسیار مهم و ضروری برای طراحان ما در شرکت تجهیزات مدارس ایران، توجه ویژه به آسایش کسانی است که قصد استفاده از سالن کنفرانس را دارند و تمامی جوانب امکانات را در نظر می گیرند. نکاتی که باید در تنظیم سالن کنفرانس برای رفاه و راحتی شرکت کنندگان در نظر بگیرید:

انتخاب و چیدمان مبلمان مناسب

فاصله بین صندلی ها را بررسی کنید

اندازه استاندارد هر صندلی

تجهیزاتی که همه برای دسترسی آسان در طول کنفرانس به آن نیاز دارند

توانایی استفاده از فناوری های جدید

تفکیک فضاهای مورد نیاز برای سایر تجهیزات نصب

نصب مکان های لازم برای قرار دادن محصولات غذایی

تنظیم چیدمان صندلی ها با توجه به نور سالن

بودجه بندی و اولویت بندی منابع

نکته مهم دیگری که نماینده اجرایی در ابتدای هر پروژه مد نظر قرار می دهد بودجه و اولویت اصلی در تخصیص اعتبار برای هر قسمت از پروژه است. این روش باعث ایجاد دقت زیاد در هزینه های مجاز و تناسب بیشتر بین اجزای مختلف پروژه می شود.

همچنین این روش به شما این امکان را می دهد که اندازه و مقدار تجهیزات را به دقت تعیین کنید. تجهیزات مدرن با نازلترین قیمت یکی از خدماتی است که شرکت تجهیزات مدارس ایران به کارفرمایان عزیز ارائه می دهد. این خدمات توسط عوامل اجرایی برای پروژه های اتاق جلسات و اتاق جلسات در نظر گرفته می شود.

اصول مهم برای تجهیز اتاق کنفرانس

به طور کلی رعایت نکات و نکات مهمی که منجر به پیشرفت سریع و صحیح پروژه ها برای تجهیز اتاق های کنفرانس و کنفرانس می شود، ضروری و ضروری است. برنامه ریزی مناسب و آماده سازی پاسخ به تمامی سوالات در مورد نحوه اجرای پروژه به گروه های مختلف این امکان را می دهد که وظایف خود را در هر مرحله از کار به درستی بدانند و برنامه و بودجه تعیین شده را با دقت در نظر بگیرند. این روش می تواند به طور قابل توجهی از بروز عوامل نامطلوب و خاتمه پروژه در چندین مرحله کار جلوگیری کند. در اولین مرحله ، کارفرما باید اطلاعات مفصلی را در مورد موضوعات زیر به نماینده فنی شرکت نیکان ارائه دهد:


هدف از تجهیزات سالن

زمان تخمینی برای تکمیل پروژه

میزان بودجه مورد نیاز برای تجهیزات سالن

پروژه و پیشنهاد اولیه کارفرما برای تجهیز اتاق کنفرانس

اطلاعات کافی در مورد مکان های مربوط به سالن اصلی