مه پاش صنعتی به دلیل داشتن موتور و نازل های قدرتمند یک نوع مرطوب کننده کارآمد برای محیط های بزرگ است. اساس این دستگاه در واقع یک رطوبت ساز فضایی است که هم در محیط های باز و هم در محیط های بسته استفاده می شود. البته کاربردهای دیگری نیز برای این دستگاه مشخص شده است. اگر می خواهید در مورد این ابزار صنعتی و مهمترین کاربردها و مزایای آن بدانید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آفت کش صنعتی چیست؟

میستر یا رطوبت گیر یک دستگاه و ابزار صنعتی کارآمد است که برای خنک کردن و مرطوب کردن محیط استفاده می شود. این تجهیزات به عنوان یک دستگاه پرکاربرد در صنعت شناخته می شود. زیرا توانایی ایجاد حس خنکی و طراوت را در فضاهای مختلف، سالن های بزرگ و گلخانه ها دارد. جالب است بدانید که عملکرد این دستگاه ها بر اساس ایجاد قطرات کوچک آب است که از طریق نازل های دستگاه به طور مساوی در محیط پخش می شوند. سبک بودن این قطرات آنها را در هوا معلق نگه می دارد و بدون ایجاد اثر مرطوب یا مرطوب، گرما را از محیط جذب می کند.

عملکرد خوب دستگاه های مه پاش باعث می شود از آنها در گلخانه ها، دامداری ها، دامداری ها، شهربازی ها، رستوران ها، تالارهای عروسی و سالن های همایش استفاده شود. مدل‌های کوچک‌تر آن‌ها، به نام مرطوب‌کننده‌های خانگی، برای استفاده در فضاهای کوچک ساختمانی استفاده می‌شوند. علاوه بر این موارد در برخی نقاط از نبولایزر نیز برای کنترل و از بین بردن بوی نامطبوع استفاده می شود.

نوع مه را مشخص کنید

با توجه به کاربردهای فراوان این ابزار صنعتی در سه مدل دیسکی، نازلی و الکترونیکی تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند و با توجه به این مزایا می توانید بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم: https://acidholic.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86/
قرص پروانه یا مه

ابزار دیسکی یا پروانه ای نمونه ای پرکاربرد از تجهیزات صنعتی است که به دلیل عملکردی که دارد در مرغداری ها، طیور، دامداری، پرورش قارچ و موقعیت های مشابه استفاده می شود. اساس کار این موتور تکنیک بال های سبک و قطرات آب است. هنگامی که فن دستگاه حرکت می کند، ذرات آب به آن برخورد کرده و در هوا پراکنده می شوند.

دستگاه نازل

نمونه دیگری از دستگاه های صنعتی که بر روی سیستم فشرده سازی آب کار می کند دستگاه نازل است. در این سیستم آب فشار قوی به سمت نازل ها فرستاده می شود. پشت هر نازل سوراخ هایی به اندازه میکرون وجود دارد. از این سوراخ ها، آب تحت فشار به صورت پودر از سطح نازل خارج شده و به سرعت تبخیر می شود. جالب است بدانید ورودی آب این دستگاه دارای فیلتری است که ذرات ریز معلق در آب را جدا می کند. در واقع همین ویژگی است که استفاده از آن را در ویلاهای خصوصی، رستوران ها، مرغداری ها، گاوداری ها، گلخانه ها و فضاهای باز کاربردی می کند.

Ultraschall Nebler

همانطور که از نام این دستگاه های اولتراسونیک مشخص است، آنها بر اساس امواج اولتراسونیک کار می کنند. این ابزارها از پیزوسرامیک برای انتشار امواج اولتراسونیک برای جداسازی ذرات و قطرات آب با اعمال فشار به آب استفاده می کنند. تحت این فشار، آب به بخار تبدیل می شود و غبار حاصل توسط یک فن پخش می شود. این ابزار بیشترین کاربرد را در صنایع نساجی، سردخانه ها، کارخانه های چای سازی، کارخانه های تنباکو و چاپخانه ها دارد.

مزایا و ویژگی های خرید مه پاش

همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، مرطوب کننده های صنعتی دارای یک یا چند نازل هستند که هر کدام به عنوان یک اسپری خنک کننده عمل می کنند. هنگامی که آب از میان این نازل ها عبور می کند، تحت فرآیندهای مختلف به قطرات 5 میکرونی تبدیل می شود که گرمای هوا را جذب کرده و جو را خنک می کند. اما این تنها مزیت و ویژگی این ابزار نیست. در زیر به سایر ویژگی های این دستگاه می پردازیم:

یکی دیگر از کاربردها و ویژگی های این دستگاه از بین بردن بوهای نامطبوع و ناخالصی های موجود در هوا می باشد.

این ابزارهای صنعتی می توانند آفات را نیز از بین ببرند.

میزان خنک سازی محیط با استفاده از این وسایل مکانیکی بسیار سریع و گسترده است.

دستگاه های مه پاش قابلیت پاکسازی هوای مناطق مرتفع را نیز دارند.

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه ها این است که می توان از آنها در هر مکانی استفاده کرد.

دوام، عمر طولانی و راندمان بالا از دیگر ویژگی های مهم این ابزار صنعتی است.

مهم ترین نکته در خرید مه پخش کن صنعتی

مهم ترین نکته در هنگام خرید نبولایزر، تهیه با کیفیت ترین مدل این ابزار کاربردی است. با توجه به کاربردهای متفاوت این دستگاه ها، توصیه می شود برای اطمینان از عملکرد خوب و طولانی مدت دستگاه، آنها را از معتبرترین فروشگاه ها خریداری کنید. بازرگانی آب نیرو یکی از بهترین و قابل اعتمادترین فروشگاه ها برای خرید انواع اتومایزر و تجهیزات مربوطه می باشد که تجهیزات آنها را با بهترین قیمت و کیفیت بالا عرضه می کند. به نظر شما در هنگام خرید این قطعه از تجهیزات صنعتی چه موارد دیگری را باید در نظر گرفت؟