ایسوس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مانیتور کامپیوتر است. در این مقاله بهترین مانیتورهای ایسوس را برای کاربران مختلف یاد می گیریم و هیچکس را خالی نمی گذاریم!

انتخاب و خرید مانیتور می تواند یک کار دشوار و پیچیده باشد. زیرا باید به کیفیت صفحه نمایش، نوع پنل، نرخ تازه سازی، پایه و موارد دیگر توجه کنید. در گام اول باید بودجه و نیاز خود را مشخص کنیم و بر اساس آن بازار را جستجو کنیم. آی تی هوم در این مقاله بهترین مانیتورهای گیمینگ دیجی چه با مدل های ایسوس را ارائه می کند که می توانید با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

بهترین مانیتور ایسوس در سال 1402

مجموعه IT home با بررسی مانیتورهای موجود در بازار سعی دارد بهترین گزینه ها را به شما معرفی کند. هر یک از مدل های مختلف مانیتور ایسوس موجود در این لیست توسط کارشناسان مجموعه از نظر قیمت، کیفیت و سایر ویژگی های مهم بررسی شده است.

بهترین جستجوی ایسوس شماره 5

مانیتور 22 اینچی ایسوس VZ229HE-22 ممکن است بهترین گزینه برای خرید مانیتور ارزان قیمت با پنل IPS باشد. این محصول با کیفیت FHD (1080pe) و نرخ رفرش 75 هرتز بهترین همراه شما در برنامه نویسی، کارهای اداری، دانشگاه و سایر کارهای روزانه شما خواهد بود. البته می توانید از این محصول به عنوان مانیتور دوم لپ تاپ خود نیز استفاده کنید.

بهترین مانیتور شماره 4 ایسوس

ایسوس مانیتورهای ROG را با بهترین کیفیت برای بازی می سازد. انتخاب IT Home مانیتور ROG Strix XG27UQR است. این دستگاه با داشتن پنل AHVA IPS زاویه دید وسیعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کیفیت تصویر 4K، نرخ رفرش 144 هرتز و صفحه نمایش 27 اینچی آن را به یک برنده تبدیل کرده است.

بهترین مانیتور شماره 3 ایسوس

با انتخاب هر مانیتور ایسوس، نباید مانیتور TUF را فراموش کنیم. مانیتور VG27AQ1A با ابعاد 27 اینچ و وضوح 2K با نرخ رفرش 170 هرتز انتخابی است که گیمرها را راضی خواهد کرد. پایه محصول به شما امکان می دهد ارتفاع و زاویه نمایشگر را در صورت نیاز تنظیم کنید.

بهترین مانیتور شماره 2 ایسوس

مانیتور VG248QG-X شما را با کمترین قیمت وارد دنیای بازی می کند. این مانیتور گیمینگ ایسوس با کیفیت FHD، نرخ تازه سازی 165 هرتز و ابعاد 24 اینچی می تواند شما را در دنیای بازی ها غرق کند. یک پایه مانیتور اضافی اجازه می دهد تا صفحه نمایش به صورت عمودی و افقی تنظیم شود.

شماره 1 بهترین مانیتور ایسوس

هنگام انتخاب یک کنترلر طراحی به چه ویژگی هایی توجه می کنید؟ مانیتور ProArt PA278QV با صفحه نمایش عریض 27 اینچی، وضوح تصویر 2K، نرخ تازه سازی 75 هرتز و دقت رنگ عالی، تمام نیازهای شما را برای ویرایش ویدیو یا طراحی گرافیکی برآورده می کند. صفحه نمایش 16.7 میلیون رنگ، کنتراست 1000:1 و قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش صفحه نمایش تنها ویژگی هایی است که ما از نمایشگر ProArt انتظار داریم. برای اطلاع از قیمت مانیتور Asus به سایت دیجی چه مراجعه نمایید.