اگر در حال حاضر «امنیت پیشرفته تلفن همراه» را در Google جستجو کنید، چندین روش مانند استفاده از کد امنیتی یا تغییر IP تلفن همراه ظاهر می‌شود. با وجود در دسترس بودن ابزارهای موثر و قدرتمند در زمینه حفاظت از حریم خصوصی در تلفن های همراه، همچنان مواردی رخ می دهد که افراد حریم خصوصی شما را نقض کنند. تصور کنید روی صندلی مترو نشسته اید و محصولی را از یک فروشگاه آنلاین خریداری می کنید. همه چیز کاملا امن است و به خوبی پیش می رود، اما با این وجود اطلاعات شما به سرقت رفته و هک شده است. اشتباهات کجاست؟ آیا تا به حال در مورد هک صفحه نمایش شنیده اید؟ عینک حریم خصوصی چطور؟ شیشه پریوسی چیست؟

شیشه پریوسی دقیقا چیست؟

گلس سکیوریتی یا شیشه حریم خصوصی متحرک از نظر ماهیت مشابه شیشه ایمنی برای پنجره های واحدهای مسکونی است. البته با یک مزیت اضافی و کاربردی تر. اگر مسئله حریم خصوصی موبایل را با کمان مقایسه کنیم، شیشه حریم خصوصی فقط یک تیر قدرتمند است که از این کمان به سمت دو هدف اصلی شلیک می شود. هدف اول جلوگیری از دزدی و سودجویی و هدف دوم محافظت در برابر انواع خط و خش و ضربه بر روی صفحه نمایش حساس موبایل است.


تلفن همراهی که صفحه نمایش آن با شیشه محافظ پوشانده شده است، امکان دیدن صفحه را از دیگران به جز صاحب دستگاه سلب می کند. این محافظت به گونه ای است که وقتی صفحه موبایل خود را تا 30 درجه می چرخانید، عملا چیزی جز صفحه سیاه یا مستطیل تیره گوشی موبایل دیده نمی شود. اما این شیشه واقعا چگونه کار می کند؟

شیشه Friusci چگونه کار می کند؟

اکثر لنزهای پریوسی با استفاده از یک فناوری جدید منحصر به فرد به نام Micro Louvre تولید می شوند. این فناوری به نور اجازه می دهد تا تنها در جهات خاصی از صفحه موبایل عبور کند. فیلترهای استفاده شده در شیشه جلوی پریوسی معمولاً در ارتفاع 60 و 90 درجه تنظیم می شوند و هرکسی که آنها را در زاویه دیگری غیر از این دو زاویه قرار دهد قادر به دیدن صفحه نمایش نخواهد بود.

همه چیز درباره انواع شیشه پریوس

چندین برند معتبر وجود دارند که در حال حاضر در زمینه تولید و عرضه عینک پریوس فعالیت می کنند، اما قبل از شروع هر کاری. بهتر است نکاتی را در مورد این نوع عینک ها در نظر داشته باشید. شیشه پریوسی یکی از انواع شیشه های زیر می باشد.

شیشه های ساخته شده با تکنولوژی Micro Louvre: همانطور که گفتیم بسیاری از شیشه های پریوس با تکنولوژی Micro Louvre ساخته شده اند. عینک های پریوسی مجهز به این فناوری نسبت به سایر گزینه هایی که فقط صفحه موبایل را تیره می کنند، تجربه بهتری از دید را ارائه می دهند.

شیشه ی حرارت دیده. این عینک پریوسی نسبت به سایر گزینه ها کمی سنگین تر است و می تواند استفاده از صفحه نمایش را کمی سخت کند. با این حال، شیشه سکوریت علاوه بر کنترل زاویه عبور نور از صفحه نمایش، یکی از قوی ترین محافظ های ضد ضربه است.

شیشه دو طرفه و چهار طرفه: این سری پریوس یکی از خلاقانه ترین محصولات برای حفظ حریم خصوصی موبایل است. با شیشه پریوسی دو طرفه، تنها با نگه داشتن گوشی در حالت عمودی و همسطح می توانید صفحه نمایش را مشاهده کنید. البته نوع دیگری، «چهار طرفه» به شما امکان می دهد علاوه بر حالت عمودی، صفحه نمایش را به صورت افقی نیز مشاهده کنید.

کاربردهای دیگر شیشه پریوسی

شیشه حریم خصوصی برای مسدود کردن چشم افراد غریبه استفاده می شود. شیشه پریوسی نه تنها از صفحه نمایش در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کند، بلکه از شدت خط و خش و انواع ضربه ها می کاهد بدون اینکه نور صفحه به محیط وارد شود. - آفتاب، فیلتر نور آبی (نور آبی از صفحه گوشی باعث کاهش ترشح هورمون های خواب می شود)، باقی مانده انگشت و بافت روغنی.

شیشه پریوس ارتینگز چگونه بر تخلیه باتری تلفن همراه تأثیر می گذارد؟

شاید جمله بندی سوال در این قسمت کنجکاوی شما را برانگیخته باشد اما نگران نباشید زیرا این مشکل در تمامی شیشه های پریوس پیش نمی آید. برخی از عینک های پریوس فقط روی کاغذ خوب هستند و می توانند روشنایی و شفافیت کلی صفحه را از بین ببرند. در چنین مواقعی افراد از تنظیمات گوشی برای روشن شدن صفحه نمایش استفاده می کنند و این امر باعث کاهش شارژ و در نهایت ضعیف شدن باتری می شود که البته این یکی از معایب عینک پریوسی است. اگرچه مزایای این نوع عینک بیشتر از معایب آن است، اما بهتر است در قسمت بعدی مروری بر مزایا و معایب خرید عینک پریوسی داشته باشیم.