یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دور زدن جریمه‌های وب‌سایت HPE، دانلود بسته‌های سرویس از طریق وب‌سایت‌های داخلی است. یکی از شرکت هایی که کلیه محصولات و خدمات HPE را در ایران به صورت حرفه ای ارائه می دهد، شرکت پردازش رایان پژواک می باشد. با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی www.RayanPejvak.ir علاوه بر بررسی و خرید سرورها و لوازم جانبی آنها می توانید سرویس HPE را نیز دانلود نمایید.

این وب سایت شامل تمامی سرویس پک های سرورهای Proline برای نسل های Gen11، Gen10، Gen9، Gen8 و Gen7 می باشد. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد دستورالعمل های نصب، اصلاحات و ویژگی های جدید برای هر نسخه SPP ارائه می دهد.

با Smart Update Manager آشنا شوید

Smart Update Manager (SUM) یک ابزار مدیریت به روز رسانی از HPE است که به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می دهد تا به راحتی و یکپارچه سرورهای HPE خود را به روز کنند. SUM از طریق رابط کاربری گرافیکی (GUI) یا خط فرمان (CLI) قابل دسترسی است.

SUM از چندین ویژگی برای ساده سازی فرآیند به روز رسانی سرورها استفاده می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

· کشف خودکار سرور: SUM به طور خودکار سرورهای HPE را در شبکه کشف می کند. این به شناسایی آسان سرورهایی که نیاز به به روز رسانی دارند کمک می کند.

· به روز رسانی های پیش بینی کننده: SUM به مدیران شبکه اجازه می دهد تا به روز رسانی های آینده را برای سرورهای خود پیش بینی کنند. این به مدیران شبکه کمک می کند تا برای به روز رسانی های آینده آماده شوند.

· اجرای خودکار به روز رسانی: SUM می تواند به طور خودکار به روز رسانی ها را روی سرور اجرا کند. این به مدیران شبکه کمک می کند تا در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند.

دانلود سرویس پک HPE