برای ورود به بازار کار حسابداری لازم است تا با مبانی حسابداری در محیط واقعی آشنا شوید چون در بازار کار دروس آکادمیک هیچ کمکی به شما نخواهد کرد . آمورش حسابداری مقدماتی در واقع پیش نیاز حسابداری به‌شمار می‌آید و مطالبی که در این بسته آموزشی می‌آموزید محتوای آن آمیخته با سالها تجربه مدیران مالی است.

بخش اول : مفاهیم پایه حسابداری – صندوق و تنخواه گردان – بانک و رفع مغایرت بانکی – حسابهای دریافتنی و پرداختنی – اسناد دریافتنی – اسناد پرداختنی – اسناد در جریان وصول – درآمدها و هزینه‌ها – خرید و برگشت از خرید – فروش و برگشت از فروش – موجودی کالا و روش دائمی – پیش‌پرداخت و پیش‌دریافت – دارائی‌های ثابت – سپرده‌ها – سرمایه

بخش دوم : جاری شرکاء – محاسبه حقوق و دستمزد – کالای در راه ( واردات کالا ) – پروژه‌ها – تسهیلات و اعتبارات – استهلاک انباشته دارائیها – ذخیره قانونی و احتیاطی – اندوخته‌ها – بستن حسابها و تهیه گزارشات مالی – فرمول بهای تمام شده، حسابهای انتظامی – طراحی اولیه کدینگ حسابداری

تهیه و تنظیم لیست حقوق و دستمزد و تعیین مبلغ خالص قابل پرداخت به هر یک از پرسنل اصلی‌ترین وظیفه حسابداری حقوق و دستمزد است. اطلاعات مربوط به قرارداد شامل زمان و مدت کارکرد، میزان حقوق و نرخ دستمزد و سایر موارد مربوطه در اختیار واحد حسابداری جهت ثبت در نرم افزار حقوق و دستمزد قرار خواهد گرفت که پس از اعمال مزایا و کسورات قانونی با توجه به شرایط مندرج در قرارداد و با رعایت قوانین و مصوبه‌های وزارت کار، حقوق و دستمزد متعلقه را محاسبه و ثبت نماید.

  • آموزش نحوه محاسبه و ثبت‌های مالی حقوق پرسنل
  • محاسبه و نحوه ثبت مالی حق خواربار و مسکن
  • روش محاسبه و ثبت ذخیره عیدی و پاداش و مرخصی سالیانه و سنوات
  • روش محاسبه و ثبت اضافه کاری، حق اولاد و حق ماموریت
  • آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه کارکنان
  • آموزش تهیه و ارسال لیست مالیات بر حقوق.