در این مقاله در مورد بازی PUBG و عرضه آن صحبت خواهیم کرد. بازی موبایل پاب جی در سال 2016 با پروژه هایی که در سبک بتل رویال انجام دادید بسیار موفق بود. این بازی خیلی سریع محبوب شد. پس از مدتی اولین نسخه بازی PUBG برای اندروید منتشر شد. در این بازی مهیج می توانید وارد یک نقشه بزرگ با 100 بازیکن به طور همزمان شوید و سلاح های مختلف را جمع آوری کنید و از خود در برابر بازیکنان دیگر دفاع کنید. به یاد داشته باشید که در ابتدای بازی شما هیچ منبعی ندارید و بسته به سرعت مدیریت خود می توانید ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

بازی PUBG جدا از اینکه هیجان زیادی به شما می دهد، گرافیک بسیار خوبی نیز دارد. ویژگی های صوتی استفاده شده در این بازی بسیار منحصر به فرد و خاص بوده و مشخص است که در طراحی و ساخت این بازی از کمک کارشناسان حرفه ای استفاده شده است.

لطفا توجه داشته باشید که شرایط مختلفی برای دانلود پابجی برای اندروید وجود دارد. در این بازی بی نظیر می توانید به صورت تیمی عمل کرده و با آشنایان و دوستان خود جنگی را آغاز کنید. به یاد داشته باشید که تجهیزات موجود در این بازی به شما کمک می کند در جنگ ها پیروز شوید و بر حریفان خود برتری پیدا کنید. مهم ترین چیزی که مبتدیان در PUBG باید به خاطر داشته باشند این است که باید تا پایان بازی برای زنده ماندن تلاش کنید. تلاش برای زنده ماندن در این بازی بسیار شیرین و هیجان انگیز است. اینجوری برنده میشی برای زنده ماندن تا پایان بازی، باید استراتژی خاصی را دنبال کنید. البته فراموش نکنید که سیستمی که می خواهید بازی PUBG را روی آن نصب کنید دارای 2 گیگابایت رم است تا بتوانید تمامی عناصر بازی را بدون مشکل اجرا کنید.


برای نصب بازی PUBG به سیستم نیاز است

پردازنده: 1.8 گیگاهرتز

کارت گرافیک: مناسب برای بازی های مدرن

حافظه رم: 4 گیگابایت

حافظه رایگان: 2 گیگابایت

ویندوز مورد نیاز: 8 و 10

برای اینکه بتوانید PUBG Mobile را روی رایانه خود نصب کنید، باید به تمام مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم توجه کنید. نجربا فاش کرد که بازیکنان با 2 رم و 1 گیگابایت گرافیک توانسته اند این بازی را روی دستگاه خود نصب کنند. لازم به ذکر است که بازی تصاویری با کیفیت Full HD ارائه می کند و در آینده نزدیک بازی PUBG با تصاویر 4k گسترش خواهد یافت. هر چه سیستم بهتر و پیشرفته تر باشد، بهتر می توانید PUBG بازی کنید.

ویژگی های بازی

با دوستان گروه بسازید

گرافیک عالی و منحصر به فرد

قابلیت شخصی سازی

یک سلاح واقعی

شرایط مختلفی در بازی وجود دارد

بسیاری از نقشه ها با ارتقاء بسیاری

استراتژی ضد تقلب برای داشتن یک رقابت سالم

بازی PUBG Mobile را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید

برای دانلود بازی اندروید و نصب بازی PUBG به برنامه Gameloop نیاز دارید. پس از دانلود و نصب این برنامه، به عبارت نیاز دارید


جستجو را در پاب‌جی موبایل برنامه‌ریزی کنید. پس از مشاهده نام بازی، باید روی دکمه دانلود کلیک کنید. اگر در حین دانلود اینترنت شما قطع شد، باید بازی را از ابتدا دانلود کنید.

اسکرین شات برای پخش PUBG Mobile بر روی کامپیوتر

پس از دانلود بازی PUBG و استفاده از تنظیمات شبیه ساز، این بازی باید برای اولین بار نصب شود. وقتی این عنوان را برای اولین بار اجرا می کنید، باید دکمه تنظیمات بازی را در سمت راست ببینید. شما می توانید کلید را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. وقتی استفاده از این پنل تمام شد، زمان پنهان کردن این پنل فرا رسیده است.

در آینده می توانید حساب فیس بوک یا توییتر خود را با این بازی همگام کنید. اگر قصد انجام این کار را ندارید می توانید از طریق گزینه Play as Guest وارد بازی شوید. برای دسترسی به تنظیمات درون بازی باید به قسمت تنظیمات بروید. پس از این کار بر روی گزینه graphics کلیک کنید. در این قسمت گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که می توانید بسته به نوع ویژگی های سخت افزاری و سلیقه خود، نرخ فریم، گرافیک و سبک جلوه های بصری این بازی را تنظیم کنید. همچنین می توانید بر روی گزینه Control کلیک کنید و بسته به سبک بازی یکی از سه نوع کنترل را انتخاب کنید. در نهایت روی OK کلیک کنید تا تنظیماتی که انجام داده اید اعمال شود.

در اینجا قبل از اجرای تنظیمات لازم در بازی، باید سیستم لازم برای نصب PUBG را آماده کنید. اگر سیستم شما با این بازی سازگار است، می توانید تجربه بهتری از نصب بازی PUBG داشته باشید، به قسمت تنظیمات بروید.

PUBG Mobile را روی سیستم اندروید نصب می کند

برای این کار مراحل زیر لازم است:

ابتدا به اپلیکیشن گوگل پلی استور گوشی خود بروید و آن را باز کنید.

در اینجا باید pubg mobile را بنویسید و enter را بزنید.

لطفاً توجه داشته باشید که باید در وب سایت موبایل pubg که توسط tencent mobile international limited منتشر شده است باشید. هر نسخه دیگری اشتباه است.

در اینجا، دکمه نصب را فشار دهید و پس از اتمام نصب بازی، موبایل شما یک نماد میانبر ایجاد می کند.

پس از انجام، می توان آن را به راحتی باز کرد.