ست اتاق خواب دخترانه به دلیل ظرافتی که دارد باید خاص باشد. لباس خواب زنانه معمولا رنگ های روشن و طرح های پیچیده ای دارد. خانم ها در انتخاب رنگ، طرح، جزئیات و جنس پتو در مقایسه با آقایان دقت بیشتری دارند. بنابراین قبل از خرید پتو برای دخترانتان حتما نظر آنها را جویا شوید.

اجزای اتاق خواب دخترانه

لوازم اتاق خواب دخترانه عبارتند از:

عشق

حیاط

لاسی

جدول درست کن

عشق

حباب

آینه

کتابخانه

یک میز با یک صندلی

در ادامه به معرفی عناصر مهم اتاق خواب برای دختران می پردازیم: https://irjavan.com/اجزای-مهمی-که-با-سرویس-خواب-دخترانه-کام/
تختخواب

تخت خواب یکی از مهمترین چیزهای اتاق خواب است. در انتخاب تخت دخترانه باید به رنگ تخت بیشتر توجه کنید. رنگ آن باید با فضای داخلی اتاق مطابقت داشته باشد. محبوب ترین رنگ ها برای دختران صورتی، سفید و تمام رنگ های پاستلی است.

تخت در سرویس خواب در طرح های مختلفی موجود است و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را نسبت به دیگری دارد. برای مثال ممکن است یک تخت دارای کشو باشد و تخت دیگر این گزینه را نداشته باشد. در انتخاب تخت مناسب دخترانه باید به نکات دیگری نیز توجه کرد.جوان ایرانی (irjavan.com)

کابینه

دومین چیز مهم در اتاق دختران اتاق خواب است. اتاق خواب دختران باید به راحتی در تمام وسایل آنها قرار گیرد. برای صرفه جویی در هزینه بهتر است یک کمد مجزا داشته باشید.

کمدهای یک تکه این روزها بسیار محبوب هستند. این کابینت ها فضای زیادی را بالای دیوار اشغال می کنند اما در زیر آن می توانید میز یا آینه قرار دهید. این کمدهای مدرن بهترین استفاده را از فضا در اتاق خواب خانم ها می کنند.

میز آرایش

کمد دیواری یکی دیگر از عناصر مهم اتاق خواب زنانه است. لوازم آرایشی را می توان روی میز گذاشت. خانم ها با نشستن روی صندلی های مخصوص پشت میز می توانند به راحتی به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کنند. صندلی‌های کنار تخت برای زنان فوق‌العاده هستند و در مدل‌های درجه یک تخت‌خواب‌دار موجود هستند.

او نقاشی می کشد - او رنگ می کند

کشوها سازمان دهنده در اتاق خواب محسوب می شوند. کشوها باید با سایر تجهیزات سرویس ادغام شده و با ظاهر و مواد آنها مطابقت داشته باشد. کشوهای مدرن دارای نظم دهنده برای لباس زیر و کفش هستند. با این حال، رایج ترین سبک کشو، کشوی قدیمی با کشوهای متعدد است.

یک لیوان بلند

احتمالا همه می دانند که دختران زمان زیادی را صرف آماده شدن می کنند. داشتن یک آینه بلند در اتاق او می تواند در دستیابی به سبک مورد علاقه او کمک زیادی کند. استفاده از پوف جلوی آینه برای پوشیدن کفش راحت است.

آینه ها می توانند طرح های مختلفی داشته باشند. بیشتر آنها دور یک قاب چوبی تزئین شده اند که امروزه بسیار محبوب است. هرچه مدل قاب ساده تر باشد، بهتر است. البته انتخاب مدل آن کاملا سلیقه ای است.

برخی از افراد هنگام سفارش تخت خواب خود می خواهند یک آینه قدی روی دیوار کمد خود بگذارند. این مدل کاربردی است و فضا را اشغال نمی کند. یعنی می تواند اتاق را آرام کند.

با اينكه

پاتختی یک میز کوچک و کاربردی با یک یا دو کشو است. این کمدهای کنار تخت در کنار تخت قرار می گیرند و برای نگهداری یک شبانه گلدان کوچک، بطری آب و لیوان، کتاب مطالعه، لیوان، تلفن همراه و غیره مناسب هستند. از کشوهای آنها برای نگهداری وسایل شخصی نیز استفاده می شود.

دفتر

میز در اتاق دختر برای کسانی که ساعت ها مطالعه می کنند ضروری است. به راحتی می توانید لپ تاپ، کامپیوتر و کتاب ها را روی آن قرار دهید. اصولاً میزها دارای کشو هستند.

وجود کشو در اکثر عناصر ست اتاق خواب زنانه مهم است. زیرا مهم نیست که چه کشوهایی وجود دارد، دختران همیشه چیزهای زیادی برای گذاشتن در آنها دارند.

- کتاب شاهدان یهوه

یک کتابخانه چوبی که به روشی مدرن طراحی شده است، فضای داخلی اتاق را بسیار دلپذیر خواهد کرد. وجود آن برای خانم هایی که می خواهند درس بخوانند مهم است.

نکات مهم برای انتخاب ست خواب مناسب برای دختران

برای انتخاب مجموعه خواب برای یک دختر باید به تعدادی از عوامل مهم توجه کنید. مثلاً ابعاد زیر تشک، رنگ تشک، نوع نصب و جنس تشک.

نوع چیدمان سرویس خواب

به مدل و عناصر کاربردی چیدمان خوب اتاق خواب دخترانه دقت کنید. سازماندهی عامل اصلی زیبایی اتاق خواب دخترانه است. مهم ترین چیدمان اتاق خواب برای دختران این است که به آنها حس آرامش و احساس خوبی می دهد. بنابراین مهم است که از رنگ های مورد علاقه خانم ها استفاده کنید و به سلیقه آنها با دقت گوش دهید و به روشنایی اتاق فکر کنید.

رنگ تخت دخترانه

انتخاب رنگ لباس شب دخترانه متفاوت است. بیشتر آنها صورتی و سایر رنگ های دخترانه را دوست دارند. نکته ای که در انتخاب رنگ باید به آن توجه کنید این است که همه اکسسوری ها و تزیینات را به یک رنگ انتخاب نکنید تا فضای اتاقتان بی روح شود; شما باید حداقل از دو رنگ در آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر عاشق رنگ های سفید و صورتی هستید، می توانید تخت خود را به رنگ سفید بخرید و روتختی صورتی تهیه کنید.

اندازه تخت

در انتخاب تخت مناسب باید به ابعاد آن توجه کرد. اندازه های استاندارد تخت های دخترانه از عرض 86 سانتی متر و طول 185 سانتی متر و عرض 130 سانتی متر و طول 215 سانتی متر شروع می شود.

انتخاب تخت کینگ برای دختران نوجوان شما مناسب است. چون بزرگتر و بلندتر می شوند. بنابراین بهتر است تخت 15 سانتی متر بالاتر از قد واقعی دختران باشد.

لباس خواب دخترانه

متریال روتختی زنانه شامل چوب، ام دی اف و فلز می باشد. همچنین سرویس خواب هایی وجود دارد که این مواد را با هم ترکیب می کنند. هنگام انتخاب ملحفه حتما به جنس آن توجه کنید. شکل ظاهری سرویس خواب های چوبی و ام دی اف بهتر از فلز است و مورد پسند دختر خانم هاست. این دو نوع مواد را می توان در رنگ های مختلف تولید کرد.

طراحی تخت انعطاف پذیر: راحتی بیشتر

ست اتاق خواب دخترانه باید بسیار خاص و زیبا باشد تا حس خوبی به دختران بدهد. برای داشتن یک سرویس خواب مناسب باید نکاتی را رعایت کنید. به عنوان مثال انتخاب تخت خواب مناسب در مواد چوبی و ام دی اف می تواند بهترین انتخاب برای خانم ها باشد. برای مشاهده انواع خدمات و قیمت ست اتاق خواب دخترانه و تهیه آنها می توانید به تنیل چوب مراجعه نمایید.