وجود زانوئی یا شیر اضافی مانع رسیدن آب کافی به پمپ می شود حتی الامکان از مسیر مستقیم استفاده کنید.حبس شدن و مکش هوا در ورودی بزرگترین دشمن پمپ است. در مسیر مایع ورودی حتما باید فیلتری با ظرفیت حداقل 5.2 برابر ظرفیت پمپ نصب شود حداکثر فشار منفی برای قسمت ورودی آب 3.0 بار می باشد که پمپ حداکثر از عمق 5.1 متر می تواند مکش کند. حتما که انتخاب قطره چکان کشاورزی موضوع بسیار مهمی برای کشاورزان مهم خواهد بود و نیاز است که با مشورت و تحقیق قطره چکان کشاورزی مناسب و با کیفیتی را انتخاب نمایند تا دچار مشکل نشوند. برای اطمینان از کارکرد درست پمپ و حداکثر کارآیی، ما توصیه می کنیم قوانین عمومی نصب ماشین آلات را رعایت نمائید مانند محکم نصب شدن، نصب حفاظ روی قطعات متحرک کوپلینگ، نصب موتور و پمپ روی یک شاسی مورد اطمینان و افقی ، قدرت واقعی موتور با نیروی مورد نیاز کنترل شود (در موتورهای بنزینی معمولا نیروی اسمی با حقیقی فاصله زیاد دارد) برای حفظ سلامتی پمپ و کارآیی بهتر حتما از رگلاتور متناسب با پمپ استفاده نمائید. 3. مطمئن شوید که مایع ورودی کافی است و فیلتر تمیز و سالم می باشد.از وجود آب در ورودی پمپ اطمینان حاصل کنید.پمپ را نمی توان خشک راه اندازی کرد و تمیز و سالم بودن فیلتر کنترل شود.

شما با استفاده از این شیر برقی ها در فضای سبز خود و با استفاده از دستگاه های هوشمند آبیاریمیتوانید از طریق گوشی همراه و از راه دور، شیر برقی ها را کنترل کنید و هر زمانی که میخاهید آنها را روشن و خاموش نمایید و همچنین به دستگاه هوشمند آبیاری برنامه روزانه و هفتگی بدهید که این شیر برقی ها را طبق برنامه ای که داده اید روشن و خاموش نمایید. استفاده از کارواش های صنعتی امری لازم در هر کارواش است که نیاز به یک موتور و یک الکتروموتور دارد، بهترین برندهای موتور و الکتروموتور برتولینی و الکتروژن و موتوژن هستند که در این سایت به صورت تکی و یا کوپل شده به فروش می رسد. یکی از انواع آنها که استفاده زیادی دارد، نازل مه پاش برتو است. قطعات پمپ کارواش برتولینی، با کاربرد مؤثر و کارآمدی که دارد، نقش مؤثری در پاک کردن سطوح از آلودگی ها و گرد و غبار دارد و سطح تمیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

این نوع شیر برقی ها از لحاظ نوع مکانیزم عملکرد به انواع عملکرد مستقیم، نیمه مستقیم و غیر مستقیم دسته بندی می شوند که نوع نیمه مستقیم آن با قابلیت کار از فشار 0 بار را داشته و نوع غیر مستقیم آن برای عمل کردن به حداقل فشار کاری نیاز دارند. پمپ کارواش پیستونی برتولینی WBL1111 از نوع پمپهای کارواش فشار پایین برند برتولینی است که برای مصارف معمولی استفاده میشود و تنها مدل فشار پایین پرکاربرد این محصول در بازار ایران است. در میان پمپ های صنعتی، پمپ 200 بار پرکاربرد ترین و بعد از آن 120 بار پرکاربرد ترین مدل های پمپ کارواش صنعتی می باشد که جهت استفاده در کارواش های خودرو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت پمپ کارواش یا واترجت ابزاری برای شستشو میباشد و پمپ پیستونی در داخل آن قرار میگیرد. با توجه به مساحت و ارتفاع کم گلخانهها عموماً توسط لولههای روزنهدار که با فشار پائین کار میکنند و قطر پراکنش کمتری ایجاد مینمایند، اجراء میگردند.افزایش راندمان کاربرد آب به بیش از ۷۵ درصد، امکان افزایش درصد رطوبت گلخانه و در نتیجه کاهش تبخیر و تعوق از سطوح گیاه (که این قابلیت در مورد پرورش گیاهان زینتی موجب افزایش طراوت گیاه میگردد) و امکان کاهش دمای گلخانه متناسب با نیاز حرارتی گیاه با توجه به دوره رویش آن از مزایای اجراء سیستم آبیاری بارانی در گلخانهها میباشد.

https://abniro.com/product/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C-400-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-18-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-ral1840/

اهمیت تامین رطوبت مناسب در جاهای مانند گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ و مرغداری ها سبب می شود که از این سنسورها استفاده بشود. لوله های اصلی و فرعی در این سیستم آبیاری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . با اتصال شیربرقی به یک دستگاه کنترلر میتوانید هر برنامه ای را که برای آبیاری مد نظر دارید اجرا کنید. برای پمپ های صنعتی و کارواش لوله مکش آب و کلیه اتصالات باید مساوی یا بزرگتر از ورودی پمپ باشد و با تفلن یا خمیر آب بندی به خوبی بسته شوند تا از هر گونه مکش هوا جلوگیری شود. 2. آب بندی لوله های ورودی و خروجی پمپ را کنترل نمائید. 3. کنترل کنید که دور موتور بیش از دور مجاز پمپ نباشد. ساعت تایمر دیجیتال را دقیق تنظیم کنید . انداختن یک حوله یا پارچه ضخیم هم کمک میکند تا عمر مفید تایمر بیشتر شود. مه پاش mist برای گلخانه های کوچک تا متوسط کاملا جوابگو است. توجه به این نکته که تفاوت قیمت های مه پاش بسیار متفاوت می باشد. پمپ پیستونی سرسیلندر آنتی کردال برتولینی از کیفیت و قدرت بسیار بالایی برخوردارند و در عین دوام بالایشان میتوانند تا سالها به خوبی و با حداکثر راندمان به کار خود ادامه دهند.