آماده سازی برای غرفه سازی نمایشگاهی نقش مهمی در موفقیت حضور شما در نمایشگاه دارد. فضای اختصاص داده شده برای غرفه باید محیطی ایده آل برای نمایش محصولات و خدمات شما باشد. بنابراین ایجاد غرفه ای مقرون به صرفه و جذاب از نظر زیبایی شناسی و استانداردهای ضروری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نیازمند استفاده از خلاقیت و فناوری است.


دلایل اهمیت کابین ارزان برای شرکت ها

در نمایشگاه های تجاری بزرگ، تمام جزئیات ارائه خدمات و محصولات مهم است. در واقع همه غرفه داران برای جذب گردشگر با رقابت شدیدی روبرو هستند و برنده مسابقه با صرف کمترین هزینه می تواند نظرها را به خود جلب کند. ارائه کابین های مقرون به صرفه که از نظر ظاهر و عملکرد منحصر به فرد هستند می تواند به شما کمک کند تا از رقبا متمایز شوید. داشتن یک غرفه خوب به معنای صرف هزینه زیاد نیست. به ویژه باید در نظر داشت که شرکت در نمایشگاه ها، عرضه محصولات و تبلیغات موثر هزینه های خاص خود را به همراه دارد. بنابراین، فضای استند مقرون به صرفه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

علاوه بر این، باید در نظر داشت که نمایشگاه معمولاً یک رویداد چند روزه است و پس از آن شرکت باید به روال قبلی خود بازگردد. با این حال صرف هزینه های زیادی برای غرفه سازی منطقی به نظر نمی رسد و شرکت در یک نمایشگاه بزرگ می تواند تمام سود شرکت را از بین ببرد. به همین دلیل تمرکز اصلی بر ساخت غرفه های نمایشگاهی ارزان است.

غرفه سازی ارزان از واقعیت تا هیپ

بدون شک ساخت خانه با کمترین قیمت برای همه شرکت هایی که قصد شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی را دارند بسیار مهم است، اما آیا واقعا می توان خانه ای مناسب با قیمت پایین پیدا کرد؟ پاسخ این سوال قطعا مثبت است. امکان ایجاد یک نمایشگر ارزان قیمت برای نمایش محصولات و جذب بازدیدکنندگان وجود دارد. اما باید مراقب بود که ارزان بودن باعث کاهش کیفیت نشود.

نکته مثبت در صنعت غرفه سازی امکان اجاره غرفه های نمایشگاهی است. به این ترتیب با هزینه کمتر می توانید کابین هایی با کیفیت و زیبا داشته باشید. البته، اگر فقط به دنبال یک کابین زیبا و مجلل هستید (که توصیه نمی شود)، باید هزینه بیشتری بپردازید. با این حال، فراموش نکنید که کابین مناسب لزوما یک کابین گران قیمت یا لوکس نیست، بلکه جذابیت آن، تناسب آن با هدف شرکت، قدرت آن و غیره است.

دستورالعمل ساخت غرفه با حداقل هزینه

راه های موثر زیادی برای کاهش هزینه غرفه نمایشگاهی وجود دارد. البته همانطور که در قسمت قبل گفته شد، بهترین راه برای گرفتن غرفه نمایشگاهی با قیمتی مقرون به صرفه، اجاره غرفه است. با این حال، نوع سازه مورد استفاده به عنوان پایه نیز نقش مهمی در تعیین هزینه دارد. در ادامه چندین نوع استند مقرون به صرفه و باکیفیت معرفی می شود تا بتوانید بهترین استند را برای اهداف خود تهیه کنید.

ساخت پایه مدولار

نوعی غرفه نمایشگاهی ارزان قیمت که هم در ایران و هم در خارج از کشور کاربرد فراوانی دارد غرفه مدولار است. ساختار مدولار به دلیل سادگی و سرعت اجرا شناخته شده است. علاوه بر این، ظاهر مدرن و شیک آنها باعث موفقیت آنها در نمایشگاه های بین المللی شده است. طراحی و اجرای این سازه ها بسیار ساده است و به راحتی قابل توسعه هستند. همه این عوامل و همچنین هزینه کم ساخت، استند مدولار را برای ارائه محصولات ایده آل می کند.

با برپایی غرفه در نمایشگاه به معرفی برند می پردازیم

یک راه هوشمندانه برای ارزان و جذاب کردن یک نمایشگاه وجود دارد و آن ارائه محصول به روشی خلاقانه است. در واقع در این روش به جای استفاده از سازه های گران قیمت، از سازه های کم هزینه استفاده می کنید و از عناصری استفاده می کنید که برند شما را به صورت هوشمندانه نشان می دهد. به این ترتیب بازدیدکنندگان در ابتدا جذب محصول شما می شوند و سایر جزئیات غرفه را فراموش می کنند. با استفاده از طراحی کوچک و ساده می توانید سعی کنید غرفه ای با قیمتی مناسب بسازید و تصویری به یاد ماندنی از محصولات و خدمات خود برای مهمانان ایجاد کنید.

در نهایت باید بدانید که کفش های ارزان قیمت می توانند به راحتی با کفش های گران قیمت رقابت کنند به شرطی که با خلاقیت و هوشمندی طراحی و ساخته شوند. استفاده از سازه های پیش ساخته و مدولار، انتخاب مواد با کیفیت مناسب، طراحی مناسب و انطباق با فضا، همگی می توانند مکانی مقرون به صرفه و مناسب برای نمایش محصولات شما باشند. کارشناسان گروه سازندگان Cosmo می توانند شما را در ساخت کفش های مقرون به صرفه و با کیفیت راهنمایی کنند.