منظور از تقویت این است که در پروفیل معمولی دوجداره یک لبه 4 سانتی نصب می شود و به این ترتیب به این پروفیل بازسازی شده می گویند. اگر بهترین پروفیل، یراق و حتی شیشه را به کار ببرید اما مونتاژ پنجره یو پی وی سی شما از استاندارهای لازم برخوردار نباشد پنجره شما کیفیت لازم را نداشته و همه آن چه شما از یک پنجره یو پی سی انتظار دارید را در اختیار شما نخواهد گذاشت و در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. قیمت پنجره دو جداره upvc با طرح فوق در ابعاد فرضی ۱.۸۰ سانتیمتر و ارتفاع در ۲ متر عرض دارای ۴ لنگه که دو لنگه بازشوی تک حالته دارد با یراقآلات ترک (در تولید مکانیزه و پروفیل مرغوب با گارانتی پازل ستاپ بلند مدت) ۷ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان در فریم بازسازی و ۷ میلیون و ۶۰ هزار تومان در فریم نوسازی محاسبه شده است. پنجره های قدیمی عایق مناسبی نبوده و تمامی کسانی که از این پنجره قدیمی آهنی استفاده میکنند به نوعی مشکل هدررفت انرژی و در زمستان معظل عبور هوای سرد به داخل ساختمان و خروج هوای گرم به خارج از ساختمان و درتابستان مشکل ورود هوای گرم به داخل ساختمان را دارند ، اما پنجره های دوجداره UPVC عایق بسیار خوبی در برابر گرما و سرما بوده و دارای ویژگی ذخیره انرژی و جلوگیری از هدررفت آن را داراست. قیمت پنجره هافمن


در واقع پنجره دوجداره یو پی وی سی به طور کامل مانع سر و صدا و سرما و گرما نخواهد بود اما حد قابل ملاحظه ای از آزاردهندگی این عوامل جلوگیری می کند. این کارگاهها در نقش رهبری و گسترش دادن یکی از محصولات شروع کردند. اگرچه کاربرد این نوع پروفیل به دلیل معایب خاص خود امروزه با متریال دیگر جایگزین شده است اما به دلیل داشتن نمایی زیبا و سبک خاص در معماری همچنان مورد علاقه بسیاری از طراحان است و برای مناطقی که آب و هوای مرطوبی ندارد قابلیت استفاده را دارد. پروفیل های یو پی وی سی جدیدترین انواع پروفیل های کاربردی در ساخت پنجره های دو جداره است که به دلیل داشتن مزایای قابل توجه امروزه مورد توجه بسیاری از ساختمان ساز ها و همچنین مصرف کنندگان قرار گرفت است. همچنین این مدل پنجره هافمن به خاطر ساده بودن قابل اجرا روی بسیاری از نماها و طراحی ها صورت می گیرد. برای چهار چوب از پروفیل های با جنس های مختلفی استفاده می شود. این نوع پنجره دوجداره با توجه به نوع یراق آن که دور تا دور پنجره کشیده می شود، عایق تر نسبت به پنجره تک حالته است. پنجره کشویی با توجه به نوع سیستم آن، پنجره ۱۰۰ درصد عایقی نیست چون در هنگام بسته شدن، لاستیک های آب بندی توسط یراق آلات به یکدیگر فشرده نمی شوند.


یک تفاوت دیگر این مدل پنجره ها در نوع بازشو یا همان مکانیسم باز شدن پنجره است. • زمان نصب کوتاه: در اکثر پروژه ها عملیات تعویض با توجه به تعداد، ابعاد، شکل ظاهری و محدودیت های ساختمانی طی یک روز انجام می شود. اکثر ساختمان هایی که عمر بیشتری دارند از پنجره های قدیمی در ساختمان استفاده کرده اند اما این امکان وجود دارد که پنجره های قدیمی را با پنجره دو جداره تعویض کرد. کیفیت این محصول در تمامی فرایندهای تولید کنترل می گردد تا گالوانیزه ای با ضخامت یکسان در تمامی طول پروفیل داشته باشیم. همچنین بزرگترین ایراد آهن اکسایش و زنگ زدگی است که در این صورت نیاز به رنگ زدن مداوم و استفاده از جلا دهنده های ضد زنگ دارد. در کالاهایی که محصول بهصورت آماده و از پیش تولید شده است، قیمت تا حد زیادی مشخص و قابل مقایسه با کالاهای مشابه میباشد؛ اما در اجناسی که سفارشی و غیر همگون هستند، نمیتوان بهسادگی قیمت را با محصولات مشابه مقایسه کرد.



در مجموعه مانا پنجره پنجره وینتک بصورت کاملا استاندارد تولید می گردد. جهت سفارش محصول پنجره دوجداره وینتک می توانید با واحد فروش مانا پنجره به شماره ۰۲۱۲۲۵۶۰۹۱۲ تماس حاصل فرمایید تا پیش فاکتور پنجره دوجداره وینتک استاندارد در اولین فرصت به حضورتان اعلام گردد. در این سیستم از هر دو طرف دستگیره وجود دارد و یک قفل سویچی هم جهت بستن درب در ذیل دستگیره تعبیه شده است. تفاوت این دو پروفیل در این است که در مدل ترمال بریک یک تیغه از جنس پلی آمید در میان پروفیل های آلومینیوم دوخته می شود. به این ترتیب ارتباط میان قسمت داخلی و خارجی پروفیل را با یکدیگر قطع شده و مقاومت مطلوبی را در برابر تبادل حرارت، آلودگی صوتی و آلاینده های هوا ایجاد می کند. در این نوع پنجره در زیر لنگه های بازشو غلطک هایی وجود دارد که پنجره به سمت چپ و یا راست در راستای خود پنجره حرکت می کند. تولید انواع در و پنجره های دوجداره upvc با برترین متریال موجود در بازار و بهترین کیفیت مونتاژ توسط تیم تولید مجتمع تخصصی کسری انجام می شود .

https://upvcmaster.com/تعویض-پنجره-قدیمی/