به شکلی اگر توسط یک سنسور تعداد دورهای شفت و ماردان گیربکس جک را شمارش نموده و ذخیره می نماید و در هر بار باز و بسته شدن جک با همان تعداد دور موتور را متوقف می نماید تا از فشار آمدن و آمپرکشی موتور جلوگیری نماید. جک پارکینگی در کنترل رفت و آمد ها نیز موثر است، زیرا تنها در صورت لزوم باز و بسته میشوند و افراد یا ماشین های غریبه اجازه ی ورود به مسکن یا ادارات دولتی را ندارند و امنیت این مکان ها نیز به خوبی حفظ میشود. به طور کلی میتوان گفت امروزه انواع درهای اتوماتیک در اماکن مختلفی مانند مراکز اداری، تجاری، مسکونی، بیمارستان، هتل، مطب و … میزان تردد وجه تمایز جدی بین انواع مختلف جک ها می باشد. میتوان از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود. از لامپ و چراغ های سیماران میتوان به لامپ اشکی و شمعی، لامپ هالوژن، لامپ استوانه ای و لامپ قارچی اشاره کرد که هرکدام قابل استفاده در محیط های مختلف می باشند. هنگر: قسمتی که روی ریل راهنما قرار می گیرد دارای دو غلتک می باشد که از یک طرف به لت و تسمه متصل می شوند و با حرکت هنگر لت را حرکت می دهند. https://zibadoor.com/product-intro/درب-شیشه-ای-اتوماتیک/


موتور این دربها، ممکن است از نوع توبولار باشد که برای فروشگاههایی با اندازه دهنه کوچک مورد استفاده قرار میگیرند. البته موتور های ۳ فاز بسیار کم و برای درب های بسیار سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. تا حد امکان از قرار دادن ریموت خود در معرض دید و یا داخل ماشین خود خودداری کنید، همچنین می توانید با اتصال آن ها به کلید های ضروری از گم شدن آن جلوگیری نمایید.- مورد دیگر ساختار خود درب پارکینگ است، گاهی هرچند درب شما از نوع بهترین باشد اما با فشردن اهرم بر لولای درب می توان آن را باز کرد، همچینن احتمال نفوذ به مکان هایی که درب ریلی در آن ها استفاده شده در مقایسه با مکان های برخوردار از درب لولایی کاهش می یابد. جک های ریلی و بازویی درب های اتوماتیک که به صورت هوشمند باز و بسته می شوند و به دو شکل مورد استفاده قرار می گیرند. درب ها تنها در صورت فعال شدن باز می شوند و به طور خودکار بسته می شوند تا درب ها باز نمانند. روزانه پیشرفته ترین خط تولید در کارخانه ها راه اندازی، و جدید ترین و پرکاربرد ترین کالا ها را به بازار ها معرفی می کنند. این شرکت ها از استاندارد های روز دنیا هم با خبر هستند و می توانند برای مشتریان خود انواع خدمات از جمله تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای به بهترین نحو در کوتاه ترین زمان تضمین کنند.


شرکت و کمپانی نو ظهور در آن زمان برای به دست آوردن تمامی بازار، محصولاتی ارزان ولی با کیفیت بالا تولید کردند، تا قشر متوسط جامعه به این محصولات دسترسی تمام کمالی را داشته باشند. در صورتی که شما بدون اطلاعات کافی، اقدام به خرید درب اتوماتیک شیشهای نمایید، ممکن است سرمایه قابل توجهی را از دست دهید. در ایران شرکتها و مراکز زیادی هستند که با مراجعه به آنها میتوانید دربهای دست دوم را خریداری کنید و از مزایای آن بهرهمند شوید. برخی از تولیدکنندهها به شما این امکان را میدهند که به صورت سفارشی طرح درب خود را انتخاب کنید. بهویژه در دورانی که همگان از نیاز به رعایت بهداشت در فضاهای عمومی باخبر هستند. از این درب ها استفاده می شود .بسیاری از مردم مزیت های درب های اتوماتیک را نمی دانند به همین دلیل راضی به تعویض درب های پارکینگ خود نمی شوند در این جا ما به بررسی و معرفی تعدادی از مزایای این درب ها می پردازیم. در این قسمت تمامی این محصولات را با خصوصیات و انواع کارکرد هایشان به شما معرفی می کنیم، تا با کمک این تجهیزات و سامانه های جک درب پارکینگی، تردد آسان تری با خودرو خود از درب پارکینگ داشته باشید.

نمایندگی سیماران

مهمترین مزیتی که می توان به آن اشاره کرد، راحتی ترددی است که این درب ها به وجود می آورند. از جمله مهم ترین برندهای اپراتورهای درب های شیشه ای روز دنیا می توان به موارد زیر اشاره داشت:- FAAC ایتالیا- DKM ایتالیا- Unique یونیک- LABEL ایتالیا- Holux آلمان- CAME ایتالیا- BETA چین- Tiuny چین- Barzante چین- Sesamo. موتور درب اتوماتیک: از موتور های درب اتوماتیک می توان در دو نوع انکوردار و مدل ساده را نام برد. از مشخصات دیگر جک های پارکینگی به وجود میکرو سوییچ، لیمیت سوییچ میتوان اشاره کرد که این سیستم برای جلوگیری از آمپر کشی موتور های جک های پارکینگی طراحی شده اند. منبع تغذیه ۲۴ ولت : این نوع از منبع تغذیه قابلیت نصب باتری را دارد که می تواند در هنگام قطعی برق به کار خود ادامه دهد. این درب مزاحمتهای ناخواسته ایجاد میکند و زمانی که درب ساختمان باز رها میشود اجازه میدهد حجم بالایی از گرد و غبار و هوای سرد وارد محیط شود و بر دمای محل کار تاثیر بگذارد. جک برقی تک سرعته : جک تنها با یک سرعت مشخص از ابتدا تا انتهای مسیر باز و بسته می شود و سرعت آن تغییر نمیکن. کاربرد دارند. از دیگر گام هایی که شرکت جک های پارکینگی برای آسانی در تردد به محصولات خود اضافه کرده اند، کنترل جک پارکینگی به وسیله نمایشگر درون منزلی است تا در صورت عدم دسترسی به ریموت به بازگشایی درب پارکینگ خود بپردازید.