انتخاب یک چاپگر خانگی عالی در ابتدا ساده به نظر می رسد. اما پس از مواجه شدن با مدل های زیاد در بازار، این انتخاب می تواند کمی گیج کننده باشد. آنچه در اینجا مهم است اندازه و نوع چاپگر خانگی شما است. اگر خانواده ای با نیازهای مختلف هستید و یا حتی به فکر راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، باید گزینه مورد نظر خود را از بین بهترین چاپگرهای خانگی انتخاب کنید.

آیا نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل شوید؟ و سوالات بسیاری وجود دارد که باید قبل از خرید چاپگر خانگی به آنها پاسخ دهید. در زیر بهترین چاپگرهای خانگی 2022 را معرفی کرده ایم تا به شما در انتخاب درست و کاربردی بودن کمک کند. پس با ما همراه باشید.



سه پرینتر خانگی کارآمد

هنگام انتخاب یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، ممکن است به دنبال چاپگری چندکاره باشید که بتواند نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کند. ممکن است خانواده شما نیاز به کپی از اسناد برای امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ چندین مقاله یا گزارش با متن و عکس داشته باشد. احتمالاً اسکنرها برای اطمینان از کیفیت نسخه دیجیتال چاپ شده حیاتی هستند. استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ نیز از دیگر مزایای چاپگر سه کاره محسوب می شود. در زیر چند نمونه از چاپگرها را نشان داده ایم.



پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین چاپگرهای خانگی از برند HP است که به شما امکان چاپ، کپی و اسکن با عملکرد حرفه ای و مطمئن را می دهد. این چاپگر فشرده ممکن است چاپگری باشد که نیازهای شما را برآورده می کند، با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و کیفیت عالی 600 x 600 dpi.

تهیه یک کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی شما تا رزولوشن 1200*1200 dpi یکی از ویژگی های قدرتمند این اسکنر است. از آنجایی که Wi-Fi دارد، می توانید به راحتی کارهای چاپی را از تلفن های هوشمند و تبلت های خود صادر کنید. همچنین با وجود قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار و بهره مندی از یک کارتریج با ظرفیت بالا، از نظر مصرف برق نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.



چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

با این چاپگر لیزری کانن جمع و جور با خروجی سیاه و سفید، می توانید به راحتی و به سرعت چاپ، کپی و اسکن کنید. یک چاپگر ایده آل برای خانه شما که استفاده از آن بسیار آسان و کارآمد است. طراحی زیبای این چاپگر آن را به یک ابزار چند منظوره کوچک اما هوشمند تبدیل کرده است.

کیفیت چاپ خوب برای اسناد متنی و گرافیکی و همچنین امکان انجام اسکن رنگی و با کیفیت با سرعت 18 صفحه در دقیقه از دیگر نقاط قوت این دستگاه است. صفحه نمایش ساده و عمودی این دستگاه به شما این امکان را می دهد که به راحتی امکانات مورد نیاز برای نشستن را پیدا کنید. این ویژگی‌ها برای کاربران شخصی که چیزی بیش از یک چاپگر می‌خواهند و می‌خواهند در زمان، هزینه و فضا صرفه‌جویی کنند، عالی است.



پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

با انتخاب پرینتر لیزری HP MFP M26a بهترین چاپگر لیزری را برای منزل خود خواهید داشت. در این مدل با رزولوشن 600*600 dpi برای چاپ و 1200 x 1200 dpi برای اسکن اسناد کیفیت بالایی را شاهد خواهید بود.

سرعت عملکرد این چاپگر لیزری بسیار بالا است و به شما اجازه می دهد اسناد سیاه و سفید را تا 18 صفحه در دقیقه چاپ و اسکن کنید. عملکرد ماهانه این چاپگر با 5000 صفحه A4 در ماه عالی است. راه اندازی، نصب و اتصال به دستگاه های دیگر این چاپگر لیزری نیز بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درایورهای ارائه شده را روی رایانه خود نصب کنید، آن را با کابل USB وصل کنید و از کار با یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.



پرینتر لیزری اچ پی، سفید و مشکی

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سیاه و سفید سه کاره با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر جمع و جور برای فضاهای کوچک و محدود انتخاب خوبی است و علاوه بر سرعت بالای ۲۲ صفحه در دقیقه، کیفیت چاپ بسیار خوبی دارد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که نسخه دیجیتالی از عکس ها و اسناد خود را با وضوح 600 dpi و به صورت رنگی ایجاد کنید. این پرینتر لیزری مجهز به اتصال Wi-Fi و Ethernet است که دسترسی آسان به اطلاعات شما از طریق شبکه را به همراه خواهد داشت. پشتیبانی این چاپگر از سیستم های iOS، AirPrint و CloudPrint از دیگر ویژگی هایی است که این دستگاه را در لیست بهترین چاپگرهای خانگی در سال 2022 قرار داده است.



چاپگرهای خانگی بسیار ارزان و کوچک هستند

چاپگرهای مدرن نه تنها قدرتمندتر از همیشه هستند، بلکه به گونه ای طراحی شده اند که کمترین فضای را در فضای زندگی شما اشغال کنند. اگر نیاز روزانه شما به چاپ شامل کپی کاری و اسناد شخصی است یا اگر برای کارهای مدرسه فرزندتان به چاپگر نیاز دارید، نیازی به جستجوی تجهیزات بزرگ و گران قیمت ندارید. بر اساس فناوری مورد استفاده در چاپگرهای مدرن، می‌توانید پیچیده‌ترین و کوچک‌ترین چاپگرهای مورد نیاز خود را در حالت تک کاره یا چند کاره پیدا کنید. در زیر چند مدل از بهترین چاپگرهای خانگی را ارائه می دهیم.



پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از مناسب ترین چاپگرهای خانگی برای کاربرانی است که می خواهند اسناد کوچک را سریع و مکرر چاپ کنند. این چاپگر از انواع اتصالات USB، Ethernet، Wi-Fi و AirPrint برای سیستم عامل های iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a با فناوری روشن/خاموش خودکار همیشه آماده چاپ است. در واقع این ویژگی گرم شدن سریع دستگاه را نشان می دهد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. کیفیت چاپ این مدل پرینتر با رزولوشن 600*600 dpi بسیار رضایت بخش است و اسناد متنی را با وضوح عالی با سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این قابلیت ها در کنار ابعاد جمع و جور 228 x 410 x 349 میلی متر، شاید برای تبدیل این دستگاه به یکی از راحت ترین و بهترین چاپگرهای خانگی کافی باشد.



پرینتر لیزری کانن Canon i-sensys LBP6030 مدل

چاپگر لیزری تک رنگ کانن LBP6030 به دلیل اندازه جمع و جور و ویژگی های مقرون به صرفه ای که دارد برای دفتر کار خانگی ایده آل است. اگر این دستگاه را تهیه کنید، عملکرد بسیار ساده و موثر آن را خواهید دید. فناوری On Demand این چاپگر از نظر افزایش بهره وری انرژی بسیار پیشرفته است.

این مدل از پرینترهای کانن در حالت خواب تنها 0.8 وات مصرف می کند و کمترین زمان گرم شدن را می گیرد. وجود کارتریج های یکپارچه از دیگر ویژگی هایی است که باعث افزایش راندمان انرژی این دستگاه می شود. این چاپگر با سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و کیفیت 600*600 dpi می تواند یکی از بهترین چاپگرهای خانگی بازار باشد.

این چاپگر به دلیل طراحی زیبا و کارایی بالا، محبوبیت زیادی در بین کاربران خانگی دارد. این چاپگر در ابعاد 249*199*364 میلی متر ساخته شده و به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می کند. کاغذی که ممکن است در این چاپگر بیفتد دلیل دیگری برای صرفه جویی در فضا است.



پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی

به گفته HP، چاپگر M28W یکی از جدیدترین و کوچکترین پرینترهای لیزری موجود در بازار است. این چاپگر 198 میلی متر ارتفاع، 360 میلی متر عرض و 264 میلی متر ارتفاع دارد که با توجه به قابلیت های آن قابل توجه است. زیرا چاپگری با چنین قابلیت هایی به راحتی روی میز در کنار کامپیوتر قرار می گیرد.

یکی از ویژگی ها و مزایای این چاپگر کوچک رزولوشن عالی 600 dpi برای چاپ و 1200 dpi برای اسکن اسناد است. این چاپگر علاوه بر عملکرد بسیار خوب از نظر وضوح چاپ اسناد متنی، اسناد گرافیکی با کیفیت بسیار خوبی را نیز ارائه می دهد. این ویژگی به این معنی است که اگر نیازی به چاپ رنگی اسناد و عکس ها ندارید، می توانید با خیال راحت از این چاپگر استفاده کنید. البته اسکنر این دستگاه قابلیت کپی دیجیتال رنگی را نیز دارد.




این مدل از پرینترهای اچ پی نه تنها در لیست بهترین پرینترهای خانگی قرار دارد، بلکه یکی از جدیدترین نازل های لیزری در کوچکترین و ارزان ترین نوع خود است. چاپگر بودجه M15W یک چاپگر لیزری مونو با تنها یک سینی ورودی A4 است که چندین اندازه کاغذ کوچکتر را نیز پشتیبانی می کند.

چاپ سریع 19 صفحه در دقیقه با کیفیت عالی 600 x 600 dpi برای کاربران خانگی ایده آل است. این نسخه دارای Wi-Fi است و اتصال به این دستگاه ها را آسان می کند. اما چیزی که این مدل را به طور فزاینده ای محبوب می کند فضای بسیار کوچکی است که روی میز شما اشغال می کند. این چاپگر با ابعاد 280*348*346 میلی متر و وزن 3.8 کیلوگرم طراحی شده است که در بین کاربران خانگی بسیار محبوب است و می تواند به اندازه کاغذ A4 فضای روی میز شما را اشغال کند.



رهبر لیست بهترین چاپگرهای رنگی خانگی

در زیر بهترین طرح های رنگی برای خانه آورده شده است:

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet 150nw

چاپگر لیزری رنگی HP Color Laserjet 150nw



پرینترهای لیزری تک رنگ اچ پی

اگر برای تهیه کپی از تصاویر و اسناد چاپ شده به یک چاپگر رنگی نیاز دارید، این مدل چاپگر HP ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. چاپگر کوچک و جمع و جور با امکانات بالا، مناسب برای هر فضایی. چاپگر Color Laserjet 150nw با ابعاد 274.4 x 8.397 x 382 میلی متر می تواند فضای بسیار کمی را در اتاق نشیمن اشغال کند.

این چاپگر تک کاره و رنگی کیفیت بسیار خوبی را برای چاپ اسناد با وضوح 600 x 600 dpi در اختیار شما قرار می دهد. سرعت چاپ برای اسناد سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی 4 صفحه در دقیقه است. امکان چاپ دو طرفه به صورت دستی در این دستگاه وجود دارد و این مشکل از دیگر قابلیت های مفید این چاپگر محبوب به حساب می آید.



در نهایت

انتخاب یک چاپگر خانگی خوب بر اساس نیازها و انتظارات شما از دستگاه گاهی اوقات می تواند کار دشواری باشد. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین چاپگرهای خانگی را با ویژگی هایشان به شما معرفی کنیم تا بتوانید پرینتری را با اطلاعات کامل انتخاب کنید. فراموش نکنید که می توانید به سایت فروشگاه آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید که در آن می توانید بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین چاپگرهای خانگی را با قابلیت فیلتر بر اساس ویژگی های مورد نظر و مقایسه چاپگرها پیدا کنید. با مشاوره همکاران حرفه ای خود می توانیم بهترین گزینه موجود را متناسب با نیاز شما پیدا کنیم. خودت انتخاب کن

مشاهده متن کامل:https://avafarhang.com/