فیلتر شنی استخر یکی از تجهیزات مهم استخر است که بسیار مهم است و باید در انواع استخرهای خانگی استفاده شود و تاثیر زیادی بر روی آب استخر دارد. به همین دلیل استفاده از آن را می توان بسیار ضروری و مفید دانست زیرا در انواع استخرها از آن استفاده می شود. به عبارت دیگر همچنین می توان گفت که فیلتر شنی استخر با رفع آلودگی آب شرایط مناسبی را برای استفاده از آب استخر فراهم می کند و به پاکسازی و تصفیه آب کمک می کند. فیلتر شنی ایمکس بهترین فیلتر شنی در بازار ایران است


نحوه عملکرد فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی استخر که در محل ورود آب به استخر قرار می گیرد، تمام آب اضافی آن را جدا کرده و آب تمیز را به استخر می فرستد. روش کار فیلتر حوضچه به این صورت است که ذرات ماسه را فیلتر می کند و انواع ماسه و سیلت را از آب جدا می کند و آب را تصفیه می کند. با این کار آب تمیز که 98 درصد خالص است وارد مخزن می شود. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای مخزن بزرگی است که در آن ماسه و گل جمع می شود.



فیلتر شنی استخر برای چه مواردی استفاده می شود؟

مهمترین کاربرد مخزن ماسه که اهمیت استفاده از آن را نشان می دهد به شرح زیر است:

آب خام یا آب استخر را تصفیه کنید

جداسازی سیلت و ماسه در آب

پتانسیل برای تصفیه آب پرورش ماهی

آب استخر را صاف کنید

تصفیه آب از برج های خنک کننده و نیروگاه ها

لن...

اجزای اصلی فیلتر شنی استخر

دستگاه فیلتر شنی استخر دارای اجزای مختلفی است که مهمترین آنها عبارتند از:

لوله های متصل به دستگاه

دریچه هوا

شیرهای اتصال که در آن آبگیری و تخلیه آب انجام می شود

فشارسنج

عملکرد دستی اتوماتیک یا غیر اتوماتیک

یک پنجره مشاهده

آ..



نوع فیلتر آب شنی

فیلترهای شنی استخر و جکوزی انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

فیلتر شنی آهسته: این نوع فیلتر شنی از نوع قدیمی است که معمولاً برای تمیز کردن مقادیر زیادی آب استفاده می شود. به عنوان مثال: تصفیه آب شهری اغلب با استفاده از این نوع فیلتر شنی انجام می شود.

فیلتر شنی ریز: این نوع فیلتر اغلب به فیلتر استخر و آب گرم گفته می شود که برای تصفیه آب از لایه ای از سیلیس و تحت فشار عبور داده می شود.

فیلتر شنی با سرعت بالا: در صورت استفاده از این نوع فیلتر، آب دارای سرعت بالا و فشار هوای کم خواهد بود و استفاده از این مدل بهترین انتخاب برای استخرهایی با تعداد شناگر کم شناخته شده است. فیلتر شنی پرسرعت قیمت مناسبی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. از طرفی این نوع فیلتر میزان آب عبوری از خود را کاهش می دهد.



خرید فیلتر شنی استخر

ماسه استخری را می توانید به دو صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کنید. امروزه فروشگاه های مختلفی این دستگاه را عرضه می کنند و به صورت آنلاین به فروش می رسانند و یک پاپ استور خوب یکی از این فروشگاه ها محسوب می شود و از طریق آن می توان دستگاه سندبلاست را در بهترین شرایط موجود خریداری کرد. برای اطلاعات بیشتر به این وبلاگ مراجعه کنید.

در حالی که برای خرید حضوری این دستگاه باید زمان زیادی را صرف مراجعه به فروشگاه کنید، می توانید با خرید اینترنتی در کمترین زمان این کار را انجام دهید. در ضمن به این ترتیب با مشکل ترافیکی مواجه نخواهید شد و می توانید از هر شهر و استانی سفارش ثبت کرده و در محل مورد نظر دریافت کنید.

نکاتی برای خرید فیلتر شنی برای استخر

اگر قصد خرید فیلتر شنی برای استخر مورد نظر خود را دارید، پیشنهاد می کنیم به نکاتی که در زیر ذکر می شود توجه کنید:



از فروشگاه های معتبر خرید کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید فیلتر شنی استخر باید به آن توجه کنید، خرید این تجهیزات از فروشگاه های معتبر است. همانطور که می دانید، اخیرا فروشگاه های کلاهبرداری زیادی ظاهر شده اند که محصولات و تجهیزات تقلبی را ارائه می دهند. بنابراین با توجه به بالا بودن قیمت فیلترهای شنی، بهتر است آن را از فروشگاه های معتبر و راحت خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید. در این خصوص توجه به گارانتی دستگاه برای اطمینان از اعتبار آن ضروری است.



به مدل و نوع فیلتر شنی دقت کنید

همانطور که در قسمت های بالا ذکر شد، انواع مختلفی از تجهیزات فیلتر شنی وجود دارد که باید با توجه به نیاز خود و با در نظر گرفتن اندازه و ابعاد استخر، آن ها را تهیه کنید تا فیلتر آماده شده به استخر و شرایط شما بستگی داشته باشد و آن را انجام ندهید. نگران دان باش در مورد این. اگر فیلتر شنی با شرایط استخر یا جکوزی سازگار نباشد، نمی توانید از کاربردها و قابلیت های آن بهره ببرید. به عبارت دیگر، نوع فیلتر و نوع استخر باید با هم سازگار باشند.



اخرین حرف

فیلتر شنی استخر و ویژگی های آن را از زوایای مختلف به روز کرده ایم تا علاقه مندان به خرید این تجهیزات بتوانند اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنند. با رعایت نکات فوق می توانید فیلتر شنی را با قیمت مناسب تری خریداری کنید و از مزایای تصفیه آب استخر بهره مند شوید. برای خرید فیلتر شنی به emaux-co.ir مراجعه کنید.

فراموش نکنید که این دستگاه یکی از تجهیزات اصلی استخر برای استفاده است و استفاده از آن برای استخرهای خانگی که حمام نیز وجود دارد بسیار مهم است.

نمایش بیشتر:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290278-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%B3