شاید بتوان گفت که وب سایت های مناسب جهت خرید رپورتاژ آگهی وب سایتهایی هستند که دارای سئوی مناسب بوده و رتبه ی الکسای بهتری نسبت به رقبا دارند، چرا که با انتشار رپورتاژ آگهی از طریق این گونه وب سایتها میتوان در بلند مدت به نتایج درخشان دست پیدا کرد. بک لینک ها نباید در یک بازه ی کوتاه مدت منتشر شوند و دیگر خبری از انتشار بک لینک نباشد و در بکوریتی می توانید به عنوان خریدار ، تاریخ انتشار بک لینکها را مدیریت کنید . برای خرید رپورتاژ آگهی حتما از متن اختصاصی استفاده کنید که بهترین بازدهی را هم برای شما هم برای منتشر کننده رپورتاژ آگهی داشته باشد و کمک کند رپورتاژ آگهی به سرعت ایندکس شود و در نتایج گوگل رتبه ی خوبی کسب کند . خرید بک لینک ارزان معمولا نتایج خوبی را به همراه ندارد. به شما توضیح دادم که یکی از استراتژی های لینک سازی خارجی در سایت های حوزه گردشگری و فروش بلیط هواپیما، خرید بک لینک انبوه از سایت های دیگر است و نتایج مثبت برخی از آن ها را هم به شما توضیح دادم.

ولی این نکته را فراموش نکنید که هر لینکی نمیتواند تاثیر مثبت بر سئو داشته باشد و عواملی مانند ارتباط موضوعی سایت ها، انتخاب انکر تکست مناسب، زمان بندی و صفحه ای که لینک را دریافت کرده است نیز فاکتورهای موثری در کیفیت بک لینک های شما هستند. بک لینک های انبوهی که از سایت های خبری با دامین اتوریتی بالا و رتبه الکسا خوب، خریداری می شود، می توانند تاثیر مثبت و قابل توجهی را در رتبه صفحات داشته باشند. شاید به شما بگویند که سایت های موجود در لیست ما، دامین اتوریتی یا پیج اتوریتی بالایی دارند، اما گول نخورید و اینها فقط بازار گرمی است. تمام بک لینک های منتشر شده از طریق بکوریتی فالوو می باشد و برای سفارش و خرید بک لینک نوفالوو نیز می توانید از بخش افزایش اتوریتی اقدام کنید . در صورت نیاز به خرید رپورتاژ آگهی ؛ شما از طریق بکوریتی می توانید رپورتاژ آگهی های قوی خریداری کنید و مطمئن باشید رپورتاژ آگهی شما دائمی و دارای لینک های فالوو خواهد بود . آیا می توان بک لینک قوی خریداری کرد ؟ بک لینک یک لینک از صفحهی یک وب سایت به وب سایت دیگر است. همین توجه گوگل به Anchor Text باعث شد تا مدیران وب سایتا تموم بک لینکای خود رو با عبارات هدف بسازن.

از الگوریتم پنگوئن به بعد لینکها بهدقت توسط رباتهای گوگل زیر ذرهبین قرار گرفتند؛ حالا گوگل بهراحتی میتواند ارتباط بین لینکها را درک کند و با نشانههایی که دریافت میکند، لینکهای طبیعی را از ساختگیها تشخیص دهد؛ بنابراین نحوه لینک دادن شما در رپورتاژ، میتواند دست شما را برای رباتهای سمج گوگل رو کند. اما وبمستران ایرانی و خارجی از این قضیه سوء استفاده کردن و لینکهای مختلفی رو خریداری کردن، بک لینکهای مختلف رو با پرداخت هزینه به سایتهای معروف و معتبر خریداری کردن و این قضیه باعث شد سایتهایی که محتوای آنها ارزش زیادی نداشته باشه توی گوگل رتبه بهتری رو کسب کنه. با این روش خرید ، شما مطمئن هستید که به قیمت خیلی ارزان بک لینک مطمئن و طبیعی خریداری می کنید . اما همانگونه که مطرح شد ، این روش با توجه به حساسیت گوگل بر روی خریداری بک لینک ، می تواند عواقب سنگینی برای سایت شما داشته باشد و یا در بهترین حالت هیچگونه سودی برای سئوی سایت ندارد و هزینه ای که بابت خرید بک لینک صرف کرده اید به هدر خواهد رفت. تست های بسیار زیادی انجام شد و نتیجه این تست ها استفاده از بک لینک های PBN بود که تاثیر بسیار شچم گیری در رتبه گیری سایت ها داشت و تا به امروز الگوریتم های گوگل نیز نتوانسته اند راه حلی برای آن پیدا کنند .

این فروشنده ها، لیستی از سایت هایی که امکان درج لینک فالو در آن ها وجود دارد را برای خودشان آماده کرده اند و به محض دریافت سفارش، لینک سایت شما را در این سایت ها درج می کنند. حالت اول : فروشنده در ازاء دریافت وجه، لینک سایت شما را با انکرتکست دلخواه شما، در سایت های دیگر درج می کنند. در واقع از یک دامنه، تعداد خیلی زیادی بک لینک دریافت می کنید. در واقع، بک لینک هایی که از سایتهای دیگر دریافت میکنید به معنای پیشنهاد و معرفی سایت شما میباشند. اگر Referring Domain های این سایت را بررسی کنید، متوجه می شوید که IP سایت هایی که به صورت انبوه به شهر کاغذی لینک داده اند، یکی است. شما می توانید براحتی چندین وب سایت و چندین کلمه کلیدی مشخص کنید و سیستم اتوماتیک روزانه عبارت هایی که مشخص کرده اید را آنالیز می کند و در یک نمودار افزایش رتبه یا کاهش رتبه کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد و در صورت لزوم از طریق email و موبایل اطلاع رسانی می کند . در روش رپورتاژ قطعا توضیحات کامل خواهد بود و محصول مورد نظر به طور کاملا واضح توضیح داده می شود، و تصاویری مرتبط با موضوع نیز نمایش داده خواهد شد، این موضوع در بک لینک تنها به یک عبارت کلیدی خلاصه می شود و در نهایت امکان لینک دهی به یک صفحه می باشد.

ورود به تسمینو: https://www.tesmino.com/reportage/