پمپ کارواش صنعتی چیست؟

واترجت صنعتی دستگاهی ابتکاری و تخصصی است که در کارواش های صنعتی مختلف با هدف ارائه خدمات و تجهیزات پاکسازی محیطی گسترده نصب می شود. فناوری ها و ابزارهای به کار رفته در این ابزار موثر و قدرتمند برای رفع آلودگی های محیطی، خوب، موثر و مقرون به صرفه است و ابزارهایی که نظافت خودروهای صنعتی را به یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه ها تبدیل کرده است.

معمولا کارواش ها در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که می توان آن ها را در زمره برندهای مطرح و معتبری چون برتولینی، میشلین، پمپک، اینترپمپ و بوش برشمرد. تنوع در طراحی و طراحی مدل های این محصول، شک و تردید کاربران را برای خرید یک محصول خوب و درجه یک برطرف کرده است. به عبارت دقیق تر، تعداد زیادی از مدل های پمپ کارواش با ویژگی های کاربردی، کاربران در صنایع مختلف را قادر ساخته اند تا با توجه به نیاز و کاربری امکانات و تجهیزات خود، مدل مناسب و مناسب را انتخاب کنند.



آشنایی با اجزای پمپ کارواش

بدون شک پمپ کارواش صنعتی دارای اجزا و ویژگی ها و اندازه تجهیزات یکسانی است که به کمک آن در مکان های مختلف عملیات نظافت را انجام می دهد. اگر بخواهیم این ویژگی ها را بررسی کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

سر کولی

دریچه ها

بسته بندی و اورینگ

صعود کرد

شاتون

بال های بی رنگ

سرامیک

میل لنگ تجارت

متوسط ​​آبیاری بوته ای

بوش های برنجی

و…..



موارد استفاده از پمپ های کارواش صنعتی


علاوه بر مصارف صنعتی، برای شستشوی خانگی نیز استفاده می شود. مواردی که معمولاً برای تمیز کردن این تجهیزات استفاده می شود عبارتند از:

ماشین را بشور

کف سالن ها

راهروها

ماشین لباسشویی

نظافت مناطق صنعتی

نظافت ساختمانها و تجهیزات صنایعی مانند: صنایع پتروشیمی، نفت سرامیک، خط لوله و غیره.

مشاهده متن کامل: https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/