عدم تقارن حاشیه واژن یا مشکلات اندازه

بزرگ شدن لابیا بزرگ (لابیاهای خارجی) و لابیا مینور (لابیای داخلی) مشکل دیگری است که نه تنها ظاهر اندام تناسلی را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد انسان می شود، مانند:



بیماری در نزدیکی

بیماری دستگاه ادراری

داشتن مشکل در انجام برخی فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری و سواری

احساس ناراحتی و ناراحتی در لباس های تنگ



علل افتادگی واژن

افتادگی واژن دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

سن افزایش می یابد

ژنتیک

Datea

خشکی واژن و عدم توجه به درمان به موقع آن

ورزش کنید و سخت کار کنید

رابطه جنسی زیاد و افراد زیادی.

مصرف داروهای خاص.

مزایای بلند کردن واژن



برخی از مزایا و مزایای لیفت آلت تناسلی برای زنان عبارتند از:

جوانسازی واژن

رضایت و میل جنسی را در شریک زندگی خود افزایش دهید

افزایش عزت نفس در زنان

بهبود و افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی

آتروفی واژن را در زنان و قبل از یائسگی کاهش می دهد

رفع مشکلات ادرار

خشکی واژن را از بین ببرید


یک تکنیک محبوب لایه برداری مجدد

در ادامه این مقاله انواع جراحی زیبایی زنان را برای شما شرح می دهیم:

جوانسازی واژن با تزریق فیلر

فیلر یا تزریق ژل نوعی روش جوانسازی است که توسط متخصص برای کاهش افتادگی، رفع چین و چروک و حجم دادن به لبه های ناحیه تناسلی استفاده می شود. ماندگاری فیله در ناحیه تناسلی از شش ماه تا یک سال و نیم است. ماندگاری به برند انتخابی ژل تزریقی و مقدار تزریق بستگی دارد. این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و به صورت سرپایی انجام می شود.

جوانسازی واژن با تزریق چربی

تزریق چربی در ناحیه تناسلی مشابه تزریق ژل است با این تفاوت که مواد تزریق شده به آن ناحیه از چربی بدن خود فرد (چربی موضعی ران و باسن) است و ماندگاری بیشتری دارد.



طب احیا کننده با پی آر پی

جوانسازی واژن با پی آر پی (پلاسمای غنی از پلاکت) روشی است که در آن پزشک متخصص پلاسمای خون فرد را به ناحیه تناسلی تزریق می کند که به آن سلول درمانی می گویند. امروزه پلاسمای خون به دلیل دارا بودن پلاکت (سلول های خون) در زیباسازی و جوانسازی پوست کاربرد فراوانی دارد. موارد استفاده از پلاسمای خون در علم پزشکی عبارتند از:

جراحی پلاستیک

جوانسازی و رفع چین و چروک پوست

سفیدی واژن

درمان ریزش مو

تحریک فولیکول های مو و رشد یال مو

نقطه G فعال تر در داخل واژن.

جراحی کانتورینگ فک و صورت


ارتوپدی

ترمیم صفحه رادیوفرکانسی یا رادیوفرکوئنسی

روش دیگر جوانسازی پوست، روش Rf یا رادیو فرکانس است. در این روش متخصص از امواج رادیویی برای افزایش تولید کلاژن، نوسازی و سفت شدن پوست استفاده می کند. امواج الکتریکی با گرم کردن بافت های بدن، گردش خون و تولید کلاژن را بهبود می بخشد. این روش غیر تهاجمی است و خونریزی و درد ندارد. تکنیک RF برای درمان بیماری هایی مانند آکنه و آکنه استفاده می شود.



به یاد داشته باشید که برای دستیابی به نتایج مطلوب و دائمی از این روش به چندین جلسه درمانی جداگانه نیاز دارید.

بازسازی آلت تناسلی با کربوکسی تراپی

در این روش از گاز دی اکسید کربن برای جوانسازی واژن استفاده می شود. به دلیل ورود دی اکسید کربن، روند خون رسانی و تولید کلاژن بهبود می یابد و مشکلات پوست و بافت های واژن مانند رفع چین و چروک، رفع سلولیت و رفع تیرگی را برطرف می کند.



بالابر کابلی

افتادگی واژن یکی از مشکلاتی است که تعداد زیادی از خانم ها با آن مواجه هستند و شاید برای حل این مشکل راه حل های زیادی را دنبال کرده و حتی امتحان کرده باشند. اما امروزه پیشرفت علم پزشکی و زیبایی توانسته موثرترین راه حل را به شما بانوان عزیز ارائه دهد. امروزه همه خانم ها در حال انجام بسیاری از جراحی های زیبایی واژن هستند. لیفت واژن یکی از این عمل هاست. افتادگی واژن یکی از مشکلات شایعی است که خانم ها در طول زمان بارها در هنگام زایمان و در حین انجام فعالیت های سنگین به خصوص ورزش هایی مانند بدنسازی و اسکات با آن مواجه می شوند که می تواند بر روحیه خانم ها تاثیر بگذارد و اعتماد به نفس او را به میزان قابل توجهی تضعیف کند. یکی دیگر از مشکلات زنان مبتلا به افتادگی واژن کاهش میل جنسی به دلیل شل شدن بافت واژن است که در نهایت منجر به سردی روابط زناشویی می شود.

نحوه انجام لیفت واژن

لیفت واژن را می توان به دو روش انجام داد:

واژن را با نخ بلند کنید

واژن را با لیزر بلند کنید

لیفت واژن در کنار دو عمل فوق جزو جراحی های غیر تهاجمی و خارجی محسوب می شود و هر دو روش طرفداران خود را دارند.



لیفت واژن با لیزر

در این روش غیرجراحی، انرژی لیزر به وریدهای رگ با اثر تقویت زنانه منتقل می شود. کاهش تولید کلاژن اغلب به دلیل عدم تعادل هورمونی در بدن، یائسگی و افزایش سن ایجاد می شود و تزریق انرژی و حرارت لیزر به بافت های باز و تحریک کلاژن از جمله عواملی هستند که باعث افتادگی پوست می شوند. این نه تنها بر اساس بهبود این وضعیت، بلکه بر درمان مشکلاتی مانند خشکی کیسه صفرا و بی اختیاری ادرار است.



لیفت واژن با انتها

یکی دیگر از تکنیک های جوانسازی واژن و شل شدن و شل شدن ناحیه تناسلی، تکنیک لیفت با نخ واژن است. پزشک متخصص واژن را با سیم خاردار بالا می کشد و آرامش واژن را تقویت می کند با استفاده از: فواید این امر به این دلیل است که این سیم ها پس از جذب باعث ایجاد تنش و سفتی در واژن، اصلاح شکل پرینه و حتی بهبود عفونت های تناسلی می شوند.

مطالعه از منبع: https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا