اگر می خواهید در مورد نحوه مراقبت از پوست خود بیشتر بدانید، این مقاله برای شما مناسب است. آرایش صورت یک راه عالی برای استراحت، رفع خستگی و داشتن پوستی درخشان و سالم است. هیچ احساسی بهتر از درمان پوست خسته با صورت نیست.

فیشال در اصل یک جلسه یک ساعته زیبایی درمانی است که فواید زیادی برای پوست صورت شما دارد. یک صورت شامل مراحل مراقبت از پوست، از جمله CTM، ماساژ پوست صورت و لایه برداری است. تمام این مراحل می تواند پوست صورت شما را بهبود بخشد.

برای داشتن پوستی درخشان و رهایی از استرس یک هفته کاری پرمشغله، سالن های آرایش صورت و زیبایی با متخصصین بهترین گزینه هستند. اگر در مورد آرایش صورت نمی‌دانید و نمی‌دانید که چگونه می‌تواند برای پوست شما مفید باشد، این مقاله از Dr. Farmo شما را با این فرآیند آشنا می کند. در ادامه با چهره و استایل آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

اگر می خواهید در مورد روتین های مراقبت از پوست بیشتر بدانید، این مقاله برای شما مناسب است. صورت یک راه عالی برای احساس آرامش بیشتر، آرامش و داشتن پوستی درخشان و سالم است. هیچ احساسی بهتر از درمان پوست خسته با صورت نیست.

فیشال در واقع یک جلسه یک ساعته زیبایی درمانی است که فواید زیادی برای پوست شما به همراه دارد. صورت شامل مراحل مراقبت از پوست از جمله CTM، ماساژ صورت و لایه برداری است. تمام این مراحل می تواند پوست صورت شما را بهبود بخشد.

برای داشتن پوستی درخشان و رهایی از استرس ناشی از یک هفته کاری پرمشغله، آرایش در سالن زیبایی و توسط یک متخصص بهترین انتخاب است. اگر با آرایش صورت آشنا نیستید و نمی دانید این روش چگونه می تواند برای پوست شما مفید باشد، دکتر. Farmo شما را در این فرآیند راهنمایی می کند در زیر با فرم صورت و انواع آن بیشتر آشنا خواهیم شد


چه کسانی می توانند از مزایای لیفت صورت بهره مند شوند؟

اکنون که با فیشال و مراحل آن آشنا شدید، وقت آن است که به یک سوال رایج دیگر پاسخ دهیم: بهترین زمان (یا سال) برای انجام فیشال چه زمانی است و هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟ ?

اکثر متخصصان پوست توصیه می کنند که از دهه 20 سالگی انجام دهید، حتی اگر مشکلات پوستی در سنین نوجوانی شما شروع شود. تا آن زمان می توانید از پوست خود در خانه مراقبت کنید و از یک روال پوستی خوب پیروی کنید. بهتر است این روتین پوستی را زیر نظر پزشک و با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.



چه کسانی می توانند از لیفت صورت سود ببرند؟

اگر بین 18 تا 25 سال سن دارید، ممکن است در موارد نادر یا یک یا دو بار در ماه (حداقل) یک قرار ملاقات داشته باشید. این به درخشش و جوان‌تر شدن پوست شما کمک می‌کند. کافی است یک یا دو بار در ماه این کار را انجام دهید. افراد بالای 20 سال می توانند از آن به درستی روی صورت خود استفاده کنند و در نتیجه اثرات پیری را بر روی پوست خود کاهش دهند. همچنین این افراد با کمک درمان های صورت می توانند آکنه های هورمونی، تیرگی پوست و لک های صورت را درمان کنند.

از آنجایی که مراقبت از صورت شامل لایه برداری و ماساژ پوست نیز می شود، انجام آن یک بار در ماه یا یک بار در سه هفته به شما کمک می کند تا درخشندگی پوست خود را حفظ کنید، از مشکلات پوستی خلاص شوید و از پوست جوان تر لذت ببرید.


معرفی چهره های مختلف

هزاران روش و محصول مراقبت از صورت در دنیای زیبایی وجود دارد. این نوع می تواند انواع پوست، مناسبت ها و گروه های سنی مختلف را در خود جای دهد. محصولات مراقبت از پوست جدید تقریباً هر روز وارد بازار می شوند. روش های جدیدتر شامل استفاده از ماسک های صورت LED، کریستال های طبیعی، نمک و غیره است. لیست روش های جدید مراقبت از پوست هرگز نمی تواند خالی یا تکراری باشد.

1- صورت خشک: این نوع صورت برای افرادی که پوست خشک و آسیب دیده دارند بسیار مفید است. در این صورت از آلوئه ورا، عسل، گلاب و سایر مواد طبیعی استفاده شده است.

۲- صورت چرب: این صورت برای افرادی با پوست چرب که مشکلاتی مانند آکنه، پوست چرب و باکتری دارند مناسب است. در این نوع صورت از مواردی مانند چای سبز، گلاب و سایر موارد ضد باکتری استفاده می شود.

3- درمان ضد پیری صورت: این نوع درمان صورت برای کاهش چین و چروک پوست و بهبود صافی و شادابی پوست استفاده می شود. در این نوع از ماسک های صورت مانند آناناس، آووکادو، خیار و مواد دیگر استفاده می شود.

4- درمان آنتی اکسیدانی صورت: این نوع درمان صورت برای افرادی مناسب است که می خواهند از پوست خود در برابر اثرات آلودگی هوا، آفت کش ها و سایر عوامل محیطی محافظت کنند. برای این نوع صورت از موادی مانند چای سبز، آناناس، آلوئه ورا و ... استفاده می شود.

5- صورت آبرسان: این نوع صورت برای افرادی که پوست خشک و کم آب دارند مناسب است. در این نوع درمان های صورت از ماسک هایی مانند ژل آلوئه ورا، آبگوشت و سایر مواد مرطوب کننده استفاده می شود.

ترکیبات اصلی درمان های مراقبت از پوست ماسک های میوه ای مرطوب کننده، محصولات مراقبت از پوست و پاک کننده های پوست هستند. محصولات پیشرفته تر همچنین شامل پارافین های صورت، لایه بردارهای شیمیایی صورت و کلاژن سازها هستند که برای مشکلات پوستی و اثرات پیری استفاده می شوند.

به عنوان مثال، اگر با آکنه دست و پنجه نرم می کنید، می توانید از یک ضد آکنه صورت استفاده کنید. او از محصولات مراقبت از صورت برای رفع و درمان آکنه استفاده می کند. به همین ترتیب، ضد پیری صورت می تواند به کاهش چین و چروک، خطوط ریز، پنجه کلاغی اطراف چشم، لکه های تیره، تیرگی و موارد دیگر کمک کند. به درمان علائم پیری مانند

چهره های خاصی در بازار برای مناسبت های خاص (مانند عروسی یا مراسم پر زرق و برق) وجود دارد. چنین چهره هایی توجه بیشتری به درخشندگی و شادابی پوست دارند. شاید به دنبال چهره ای سرگرم کننده و جذاب مانند پوست صورت شکلاتی هستید. همچنین ممکن است گزینه های درمانی را برای مبارزه با خستگی در طول هفته تمرین خود ترجیح دهید. هر چیزی که بخواهید در بازار موجود است.


نتایج فیشور چیست؟

ما این گزارش جامع از مزایا و روش‌های مراقبت از صورت را با بررسی پیامدهای احتمالی این فرآیند درمانی به پایان می‌رسانیم. در این بخش، توضیح خواهیم داد که واقعاً چه نتایجی می‌توانید از فیشال انتظار داشته باشید. به طور خلاصه باید بگوییم که مراقبت از صورت می تواند پوستی شفاف، جوان، شاداب و نرم و همچنین رفع مشکلات پوستی را به همراه داشته باشد.

پس از درمان صورت، پوست شما به زیبایی درخشیده و لطافت فوق العاده ای را تجربه می کند. با انجام منظم این روال درمانی، می توانید علائم پیری پوست خود را از بین ببرید و آن را برای مدت طولانی از افتادگی دور نگه دارید. ماساژ صورت در طول صورت به سفت شدن پوست کمک می کند و در عین حال آب بیشتری به آن اضافه می کند. فیشال‌ها نتایج طولانی مدتی دارند و می‌توانند پوستی تمیز، نرم، هیدراته و بدون لک به شما بدهند.

ممکن است لازم باشد چند روز منتظر بمانید تا نتایج را بعد از عمل صورت مشاهده کنید. به همین دلیل است که معمولاً توصیه می شود دو تا سه روز قبل از یک رویداد خاص (مانند یک مهمانی یا عروسی) صورت خود را انجام دهید. هنگامی که صورت خود را انجام دادید و نتایج را مشاهده کردید، بدون شک تمایل بیشتری برای اضافه کردن این روتین مراقبت از پوست به برنامه ماهانه خود خواهید داشت.


مراحل اصلی مراقبت از صورت حرفه ای

صورت یکی از بهترین راه حل ها برای مراقبت از پوست صورت است. این کار می تواند مزایای زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، به خصوص زمانی که توسط یک متخصص زیبایی با تجربه و آگاه انجام شود.



مراحل اصلی یک صورت حرفه ای چیست؟

یک فیشور می تواند پوست صورت شما را تمیز کند. این می تواند با از بین بردن لایه های پوست مرده و تغذیه پوست به پاکسازی و جوانسازی صورت شما کمک کند. بعد از ماساژ، صورت دومین روتین محبوب درمان آبگرم است. آرایش صورت می تواند بخشی از روال منظم مراقبت از پوست شما باشد. به این ترتیب می توانید بهترین عملکرد و مزایای این روش را داشته باشید.



برای مواجهه، اولین قدمی که باید برداشته شود، مراجعه به متخصص و متخصص پوست است تا متوجه شوید:

کدام درمان صورت برای پوست شما بهتر است؟

کدام مواد برای پوست صورت شما خطرناک‌تر هستند و روی کدام ناحیه از سلامت پوستتان باید تمرکز کنید؟

شما باید در مورد آلرژی های پوستی، رژیم غذایی، میزان آبی که در طول روز می نوشید، داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید، به متخصص خود اطلاعات بدهید. همه این اطلاعات پارامترهای مهمی هستند که می توانند بر نتیجه مراقبت از صورت تأثیر بگذارند.

تمیز:

اولین مرحله درمان صورت پاکسازی صورت است. در این مرحله ابتدا موها را در یک حوله تمیز پیچیده یا با هدبند از روی صورت عقب می کشند. سپس آرایش، روغن ها و سایر مواد با یک پاک کننده ملایم از روی پوست پاک می شوند.

آنالیز پوست صورت:

در مرحله بعد چشمان شما با بانداژ مخصوص پوشانده می شود. آسیب به چشم شما را کاهش می دهد. سپس متخصص پوست شما را با کمک یک لامپ بزرگ معاینه می کند. در این مرحله نوع پوست شما (خشک، چرب، حساس، مختلط یا متوسط) و شرایط پوستی (آکنه، جوش های سرسیاه، سرسفید، علائم پیری، آسیب های ناشی از آفتاب، کم آبی بدن و ...) بررسی می شود. سپس با توجه به اطلاعات دریافتی روش درمان و محصولات لازم مشخص می شود. برای انتخاب محصول می توانید در این مرحله با کارشناس خود مشورت کنید.

به پوست شما آسیب می رساند:

در اکثر سطوح حرفه ای از دستگاه های بخار استفاده می شود. این دستگاه لایه نازکی از بخار داغ را ارسال می کند. به صورت شما این بخار باعث آرامش و لطافت پوست می شود و در مرحله بعد جوش های سرسیاه و سر سفید از روی پوست پاک می شوند. اگر پوست شما حساس است این مرحله ممکن است برای شما مناسب نباشد.

لایه برداری:

در این مرحله سلول های مرده پوست با لایه برداری مکانیکی یا شیمیایی حذف می شوند. عامل خنثی کننده مکانیکی در واقع دارای یک سطح ناهموار (میکروب) است که سلول های مرده پوست را از بین می برد. در لایه برداری شیمیایی، از آنزیم ها و اسیدها برای سست کردن پیوند بین سلول های مرده استفاده می شود. همچنین می توان از یک درمان آنزیمی خفیف در طول فرآیند بخارپز استفاده کرد. پوسته های شیمیایی استحکام متفاوتی دارند. در استحکام بالا، این لایه برداری ها به عنوان درمان های مستقل یا به عنوان یک مرحله مستقل در صورت استفاده می شود.

استخراج چربی:

این مرحله ای است که متخصصان جوش های سرسیاه و سرسفید را حذف و حذف می کنند. در صورت تمایل یا نیاز، این روش می تواند به عنوان بخشی از یک روتین صورت انجام شود. لایه برداری روند کشف جوش های سر سیاه و سر سفید را تسهیل می کند. با این حال، باید به یاد داشته باشید که این مرحله ممکن است برای شما کمی دردناک و ناراحت کننده باشد. آستانه درد از فردی به فرد دیگر متفاوت است و جوش های آکنه در مناطقی که پوست صورت نازک تر و حساس تر است دردناک تر است. اگر این فرآیند اساسی انجام نشود، شکستن مویرگ ها و تغییر رنگ صورت اجتناب ناپذیر است.

ماساژ صورت:

در مرحله بعدی مراقبت از صورت، متخصص می تواند با استفاده از مواد الاستیک مخصوص مانند اسکراب، احساس آرامش و آرامش را به پوست صورت القا کند. همچنین می تواند پوست و عضلات صورت را تحریک کند.

ماسک دهان:

ماسک های صورت بر اساس وضعیت و نوع پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس یا سالم) انتخاب می شوند. این ماسک را به مدت 10-20 دقیقه روی صورت خود نگه دارید. البته باید توجه داشت که این زمان بسته به نوع درمان متفاوت است. در این مدت، آرایشگر می تواند دست ها، بازوها و ناحیه دکلته شما را ماساژ دهد.

قسمت آخر صورت:

در این قسمت متخصص از تونر، سرم، کرم دور چشم، مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده می کند.

مراقبت از پوست صورت در خانه:

در مرحله آخر، متخصص بهترین روش مراقبت از پوست و محصولات لازم را توضیح می دهد. فراموش نکنید که توصیه بهترین و مناسب ترین محصولات بخشی از ویژگی های حرفه ای درمان صورت شماست. از این توصیه ها نهایت استفاده را ببرید.


مطالعه مقاله کامل: آموزش فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com