تخت هوشمند با استفاده از سنسورها و فناوری های متعدد، اطلاعاتی در مورد کیفیت خواب کاربر به دست می آورد و از این اطلاعات برای تنظیم ظرفیت و بهینه سازی خواب شما استفاده می کند. برخی از تخت‌های هوشمند داده‌های خواب کاربران را به تلفن‌هایشان منتقل می‌کنند و کیفیت خواب را نشان می‌دهند و راه‌هایی برای داشتن خواب بهتر در شب ارائه می‌دهند. دیگران بر روی بهبود خواب تمرکز نمی کنند، بلکه سعی می کنند با ارائه مجموعه ای از امکانات شگفت انگیز، استراحت شما را به تجربه ای دلپذیر تبدیل کنند. از جمله این امکانات می توان به تلویزیون، دزدگیر، ورق های هوشمند نظارت بر تغییرات دما و کنترل از راه دور برای سایر دستگاه های خانه هوشمند دارای اینترنت اشاره کرد.

اگرچه به نظر می رسد تختخواب های هوشمند آینده روشنی دارند، اما صنعت تولید این محصولات هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و محققان در حال تحقیق برای بهبود کارایی تخت های هوشمند نسبت به بهترین ملافه ها، بالش ها و ابزارهای مختلف هستند. برای توسعه آنها در طراحی و تولید.

ویژگی های تخت خواب هوشمند

ردیابی خواب: نظارت بر نحوه حرکت شما در هنگام استراحت چیزی است که تخت هوشمند را از نوع معمولی جدا می کند. تشک هوشمند همراه با تخت می تواند با استفاده از ملحفه ای که با پارچه هوشمند دوخته شده یا با استفاده از چندین سنسور تعبیه شده در سراسر تخت، اطلاعات مختلفی در مورد تنفس، ضربان قلب و راحتی خواب کاربر به دست آورد. و با استفاده از آن می توان تسکین زیادی به دست آورد.

کنترل دما: برخی از تخت‌های هوشمند دارای کنترل دمای داخلی هستند که می‌توان از آن برای تنظیم دمای تخت هنگام خواب استفاده کرد.

تنظیم هوا: لوله هوای تعبیه شده در محصول که چندین سنسور فشار در آن تعبیه شده است، به تشک اجازه می دهد تا موقعیت بدن را در هنگام خواب تنظیم کند. این کانال هوا با استفاده از اپلیکیشن هوشمند تخت از راه دور قابل کنترل است.

سازگاری با سایر دستگاه های خانه هوشمند: برخی از تخت های هوشمند می توانند با اتصال به اینترنت، سایر دستگاه های خانه هوشمند را بدون نیاز به بلند شدن کاربر کنترل کنند.

پیکربندی: تختی که سر آن به این کار متصل است از دو قسمت مختلف تشکیل شده است که هر کدام قابل تنظیم هستند. این بدان معناست که فرد می تواند با استفاده از نرم افزار یا کنترل از راه دور بخشی از استاد هوشمند مانند سر یا پاها را حرکت دهد، در حالی که قسمت دیگر می تواند صاف و بدون تغییر باقی بماند.

جداسازی خودکار: این قابلیت می تواند با استفاده از ریل های فلزی متصل شده، تخت و نشیمنگاه را به طور خودکار جدا کند. این ویژگی در تعداد کمی از تخت های هوشمند موجود است.

محبوب ترین تخت خواب های هوشمند

اشیاء هوشمند

شماره خواب 360 یکی دیگر از ویژگی های جالب این مدل، امکان تشخیص تغییرات در وضعیت قرارگیری فرد و ارسال اطلاعات در مورد کیفیت خواب مورد استفاده کاربر در هر روز است.

تخت هوشمند ReST: این تخت قابلیت تنظیم، پشتیبانی و ذخیره اطلاعات برای پنج قسمت بدن شامل سر، شانه ها، کمر، باسن و پاها را دارد. تنظیم می کند تا خوابی آرام برای شما به ارمغان بیاورد.

Nane Smart Bet: این تخت خواب هوشمند محصول شرکت نانه بید، بیش از 15 فاکتور مرتبط با کیفیت خواب را کنترل کرده و به گوشی شما ارسال می کند. همچنین می تواند هنگام خواب شما را از خواب و سایر دستگاه های هوشمند بیدار کند. شما در کنترل هستید. این شرکت همچنین محصول مشابه دیگری به نام The Pod را با قابلیت های متفاوت عرضه می کند.

HiCan: برخلاف سایر تخت‌های هوشمند که در تخت‌های هوشمند محدودتر هستند، با HiCan می‌توانید خواب را در قالب یک اتاق با امکانات کامل با پروژکتور 4k با پورت‌های HDMI، نور مطالعه کم و سیستم صوتی تجربه کنید. . ، نورها نور و پرده های محیط را تامین می کنند.

Ohea: این یک تخت هوشمند است که خود را مانند روز اول در 50 ثانیه سازماندهی می کند.

آیا به تخت خواب هوشمند نیاز دارید؟

شاید یک تشک ساده یا نیمه هوشمند که می تواند از طریق کنترل از راه دور تنظیم شود برای اکثر افراد به اندازه کافی راحت باشد، اما ممکن است به چیزهای هوشمند علاقه مند باشید یا دلیل خاصی برای آن داشته باشید. تخت خود را با اضافه کردن برخی از ویژگی های تخت خواب هوشمند. برای مثال می توانید از برنامه های خواب که برنامه هایی برای بهبود کیفیت خواب و کنترل حرکات خواب هستند یا برای گرم کردن پتو استفاده کنید.

ادامه مطلب: https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/