این یک ضدسریال جدید ایرانی با موضوع امنیتی به کارگردانی آرش قدری است که به زودی از تلویزیون پخش خواهد شد. در ادامه توضیحات کامل ضدسریال در مجله حرف تعریف، اسامی و بیوگرافی بازیگران، خلاصه داستان و زمان دقیق پخش تلویزیونی را با عکس های جدید می خوانید.

آرش قدری که تجربه نویسندگی سریال گاندو با میلیون ها بیننده را دارد، این روزها مشغول نگارش سریال جدیدی با مضمون امنیتی به نام زانت است که درباره فیلمنامه زانت گفت: فیلمنامه زانت را زمانی نوشتم که «گاندو» در مرحله پیش تولید بود اما به دلایلی تا سال جاری شرایط برای ساخت آن فراهم نشد.

بیوگرافی سریال ضد امنیتی

سریال امنیتی زاد محصول 1400 به کارگردانی ابراهیم شیبانی و علیرضا جلالی مدتی قفل شد.

این سریال به کارگردانی ابراهیم شیبانی و بازیگران مختلفی چون حسام منظور، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، مرتضی اسماعیل کاشی و... ساخته شده است.

این مجموعه تلویزیونی سعی دارد عزم و تلاش نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت و آرامش جامعه را به تصویر بکشد.

علیرضا جلالی که پیش از این تهیه کنندگی «دولت مخفی»، «ماهورا» و «روز سوم» را به همراه زنده یاد حمید آکندی بر عهده داشت، قرار است تهیه کنندگی این سریال را برعهده داشته باشد.

سریال ضد تلویزیون در فضای امنیتی ساخته می شود و از دیگر سریال های تولید این روزهای سیما فیلم است که تلاش ماموران امنیتی کشور را به تصویر می کشد.

امروز «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی، نویسندگی سید حسین امیرجهانی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری از جمله برنامه های پخش شده شبکه اجتماعی بهزیستی از شبکه سه سیما است.

ابراهیم شیبانی پیش از این برنامه تلویزیونی «نجوا» را کارگردانی کرده بود.

خلاصه ای از سریال آنتی

خلاصه‌ای از این مجموعه تلویزیونی هنوز منتشر نشده است، اما برخلاف سریال «گاندو» که به موضوع امنیتی خاصی می‌پرداخت، این سریال به موضوعات مختلفی می‌پردازد و داستان آن بیشتر درباره اطلاع‌رسانی به دنیا و تعریف جاسوسی، نفوذ و امنیت به زبان ساده است، اما داستان سریال تصادفی نیست.

اسامی بازیگر زن سریال خاله

در این مجموعه تلویزیونی جدید محصول سال 1400 بازیگران مختلفی چون حسام منظور، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، مرتضی اسماعیل کاشی به ایفای نقش می پردازند و به زودی بازیگران جدیدی به آن اضافه خواهند شد.

نویسنده گاندو و آنتی

آرش قدری کار خود را در تلویزیون به عنوان نویسنده در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1383 آغاز کرد که از مهمترین آثار او می توان به هوش سیاه 2 اشاره کرد. برادر و ماتادور.

تفاوت گاندو

آرش قدری: مشتری دو سریال تلویزیونی متفاوت هستند. در مورد «گاندو» به موضوع ضد جاسوسی رسیدگی شد و کار با کمک و راهنمایی نهاد امنیتی مربوطه انجام شد، اما با این سریال موضوع فرق می‌کند و می‌گوییم اطلاعات در هر سطحی مهم است و هرکسی در هر جایی می‌تواند منبع اطلاعات باشد و باید مراقب اطلاعاتی که در اختیار دارد، باشد.

بله، او همیشه یک نقشه کاغذی دارد! در واقع این تعریف از جاسوس بسیار قدیمی است، اما در زمان خودش درست بود، اما امروز همه چیز تغییر کرده است. هنگامی که آنها باید پخش کننده سی دی شما را بررسی کنند تا موسیقی مورد نظر شما را پیدا کنند، اکنون باید به لیست فایل هایی که از اینترنت دانلود کرده اید نگاه کنند. ما اطلاعات زیادی درباره خودمان در شبکه های اجتماعی منتشر می کنیم. فهرست جستجوی گوگل ما چیزهای زیادی در مورد ما نشان می دهد.

منبع مقاله: https://tmk.ir/series/102077