اگر شما جزو افرادی هستید که تمایل دارید کانال روبیکای خود را راه اندازی کنید یا کسب و کار خود را گسترش دهید و به دنبال راهکاری برای افزایش ممبر خود هستید، این یادداشت را بخوانید تا با نحوه افزایش ممبر روبیکا آشنا شوید.

اهمیت شبکه های اجتماعی در عصر ارتباطات چیست؟

امروزه رسانه های اجتماعی بر زندگی افراد تاثیر گذاشته اند و به همین دلیل به ابزار مهمی در زندگی بسیاری از مردم تبدیل شده اند به طوری که میلیاردها نفر از کشورهای مختلف جهان به عضویت این شبکه ها درآمده و از آن برای دسترسی به اطلاعات و اخبار و حتی آموزش و تجارت استفاده می کنند.

تعداد زیاد و تنوع کاربران، شبکه های اجتماعی را به ابزاری ارزان و مفید برای معرفی و رشد انواع کسب و کارها تبدیل شده اند.

چرا شبکه های اجتماعی در ایران اهمیت دارند؟

استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی در کشور ما رشد چشمگیری را تجربه کرده است. تلگرام، اینستاگرام و واتساپ، ایتا، روبیکا، سروش و آی گپ از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ایران هستند.

پس از ممنوعیت تلگرام و اینستاگرام در ایران، روبیکا تعدادی از کاربران هر دو پلتفرم را به دلیل ارائه ابزارهای مشابه به جذب خود کرده است.

جالب است بدانید که روبیکا علاوه بر پیامرسان بودن مانند تلگرام، امکان ارتباط متنی، صوتی و تصویری، ایجاد کانال و گروه همانند تلگرام، شبیه اینستاگرام هم هست و امکان ایجاد صفحاتی مانند اینستاگرام را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تاکنون چندین میلیون کاربر جذب روبیکا شده اند و هزاران صفحه و کانال گوناگون در این پلتفرم با موضوعات مختلف ایجاد شده است.

در صورتی که قصد راه اندازی و مدیریت کانال ها و صفحات در روبیکا را دارید، کافیست اپلیکیشن روبیکا را دانلود کرده و با ثبت نام با شماره موبایل خود به عضویت این پیام رسان درآیید.

با لمس کردن بر روی نماد پایین صفحه و سپس ضربه زدن بر روی کانال جدید می توانید به راحتی یک کانال ایجاد کنید و شروع به ارسال پست کنید. برای ایجاد یک صفحه در روبیکا، به روبینو بروید و سپس صفحه خود را ایجاد کنید و شروع به ارسال آنچه می خواهید کنید.

جذب ممبر کانال روبیکا چقدر مهم است؟

اکثر مدیران کانال ها سعی می کنند تا می توانند تعداد اعضای روبیکا را افزایش دهند، زیرا با افزایش تعداد اعضای کانال همچنین افزایش فالوور روبیکا، اعتماد و محبوبیت کانال افزایش می یابد و اعتماد مخاطبان به راحتی پذیرفته می شود. این اعضا می توانند خریدار محصولات یا خدمات این کانال شوند و درآمد کانال را افزایش دهند.

در این مقاله ما راه های مختلفی را به شما معرفی می کنیم تا بدانید چگونه اعضای کانال روبیکا را جذب کرده و فالوورهای روبیکا را افزایش دهید. همانطور که می دانید ممبر روبیکا و فالوور روبیکا اصطلاحاتی است که به ترتیب برای اعضای کانال و صفحه استفاده می شود.

ممبر فیک هیچ گونه بازدیدی ندارد. ممبر واقعی غیر فعال، ممبر واقعی فعال.

در عین حال برخی از روش های افزایش ممبر در روبیکا مانند اعضای واقعی غیرفعال و جعلی فقط برای افزایش آمار استفاده می شوند و اثر دیگری ندارند.

اما در صورتی که می خواهید اعضای واقعی جذب کنید، می توانید از طریق تبلیغات ممبرهای واقعی و فعال را جذب کنید.

چگونه ممبر فعال روبیکا را جذب کنیم

میان انواع تبلیغات موجود، تبلیغات پاپ آپ روبیکا سریعترین و بهترین راه افزایش تعداد اعضای کانال است.

به این ترتیب تبلیغات کانال شما به کاربران بسیاری نمایش داده می شود و کاربرانی که مایلند به اختیار خودشان به عضویت کانال شما در می آیند و با توجه به اینکه این ممبرها واقعی هستند و احتمال خرید و اشتراک گذاری توسط آنها زیاد است، می توانند سود خوبی برایتان داشته باشد.

شاید این سوال برایتان پیش آمده که چرا افزایش تعداد اعضای روبیکا مهم است؟

پیش از این گفتیم که راه اندازی کانال و صفحه و ارسال پست آسان است، اما افزایش تعداد اعضای یک کانال یا صفحه کمی دشوار است. بهترین شیوه این است که پست های جذاب را در فواصل زمانی منظم منتشر کنید.

به این ترتیب، ممبرها و بازدیدکنندگان شما می دانند که چه زمانی کانال شما را بازدید کنند و مطمئناً آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند. و اگر از هر پستی خوششان آمد با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

ارتباط با دیگران و معرفی کانال یا صفحه به دیگران می تواند تعداد اعضا و بازدیدکنندگان را افزایش دهد اما افزایش تعداد ممبر و فالور کانال یا صفحه از این طریق زمان زیادی می برد. بنابراین، همه خواهان یک راه سریعتر و کوتاهتر هستند.

به جای افزودن ممبر فیک و غیرفعال که تاثیر مثبتی بر کانال شما ندارند، توصیه می شود از تبلیغات به عنوان سریع ترین راه برای جذب مشترکین واقعی استفاده کنید و در عین حال کانال خود را به طور مرتب به روز کنید.